Gå til innhold

FA Cup finalen 2014: Arsenal - Hull

Anbefalte innlegg

Skrevet

... og hvor mange tror faktisk at Arsenal taper denne? Blir nok grei skuring for de.

og hvor mange trodde Wigan kunne vinne finalen mot City i fjor?...

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

... og hvor mange tror faktisk at Arsenal taper denne? Blir nok grei skuring for de.

og hvor mange trodde Wigan kunne vinne finalen mot City i fjor?...

Hvor mange trodde Wigan skulle slå City i år også? Vi slo de ;)

Skrevet

Faen, lurer fremdeles på hvilken kamp jeg skal se etterpå, Arsenal - Hull eller Barcelona - Atletico.

Er det her noe å lure på, din forbanna tulling? Barcelona - Atletico selvølgelig!

Skrevet

Jeg kommer til å bli veldig overrasket hvis de ikke vinner. De har hatt god kontroll på dem ellers også men det hadde ikke gjort meg noe hvis Hull tok denne.
Skrevet

Jeg er egentlig fornøyd med at Fabianski starter. Synes det er realt gjort av Wenger. Skal det være en mulighet for å beholde gode 2. keepere i troppen, må de få tillit som dette. Det sender et signal i hvert fall.

Skrevet

Jeg tror at jeg kommer til å se på Barcelona - Atletico Madrid. Håper Wenger tar denne akkurat nå så blir det slutt på bablingen om trofeløse år.

Skrevet

Jeg tror at jeg kommer til å se på Barcelona - Atletico Madrid. Håper Wenger tar denne akkurat nå så blir det slutt på bablingen om trofeløse år.

Valget står mellom å se Barcelona spille mot en vegg, eller Arsenal spille mot en vegg.

Gjest Slettet-PJ426FqLv6
Skrevet

Lykke til folkens.

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Haha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...