Gå til innhold

FA Cup finalen 2014: Arsenal - Hull


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ønsket lag:

 

Szczesny

Sagna - Mertesacker - Koscielny - Gibbs

Arteta - Ramsey

Chambo - Özil - Cazorla

Giroud

 

Vil ikke at Podolski skal starte denne. Synes han har vært begredelig i det siste. Rosicky eller Wilshere på høyrekanten om Chamberlain ikke er klar til å starte.

Lenke til kommentar

Står skrevet i stjernene at vi kollapser i en finale nok engang. Husker med gru lugacupfinalen som om det var i går. Det gjør nok mange av spillerne også. Blir interessant å se om de er mentalt sterke nok.

 

Håper vi ikke undervurderer Hull og klarer å stå i mot første 20 og etablere et spill uten for mye nonchalanthet som har preget førsteomgangene våre de siste månedene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Står skrevet i stjernene at vi kollapser i en finale nok engang. Husker med gru lugacupfinalen som om det var i går. Det gjør nok mange av spillerne også. Blir interessant å se om de er mentalt sterke nok.

 

Håper vi ikke undervurderer Hull og klarer å stå i mot første 20 og etablere et spill uten for mye nonchalanthet som har preget førsteomgangene våre de siste månedene.

 

Av de som startet mot Birmingham, er det sannsynligvis bare tre som kommer til å starte på lørdag; Szczesny, Koscielny og Sagna. Er ikke akkurat bekymret over den mentale styrken til sistnevnte, og de to førstnevnte vil garantert gi alt for å gjøre det godt igjen etter tabben for tre år siden.

 

Vi har vunnet de siste fem kampene uten store problemer, og ledet til pause i fire av dem, så denne nonchalansen din vet jeg ikke hvor du får fra.

 

Er faktisk mye mindre nervøs enn det jeg trodde jeg skulle bli i forkant av en eventuell finale. Nervene kommer nok krypende etter hvert, men jeg kan ikke se for meg noe annet enn at vi tar denne kampen dundrende seriøst og vinner greit. Vi er i god form, har en veldig god skadesituasjon og mer rutine i stallen enn vi hadde for tre år siden. Vi har en solid midtbane nå som Ramsey er tilbake, vår beste forsvarsfirer på årevis og en keeper som nettopp vant en (delt) golden glove. Faktisk har vi ikke sluppet inn mål de siste fire kampene. Dessuten har vi vært meget overbevisende mot svakere motstand siden starten av 2013.

 

Skjønner at folk er pessimistiske som en slags forsvarsmekanisme etter alle nedturene de siste årene, men jeg gleder meg hemningsløst. Har drømt om å se Wenger løfte et trofé i ni år nå. This does not fucking slip now!

Endret av Le Professeur
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...