Gå til innhold

FA Cup finalen 2014: Arsenal - Hull


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Da har fruen offisielt invitert til 17mai grilling. Ser ikke helt for meg at fotball blir godkjent tidsfordriv da :/

Er du bitchen hennes?

Handler litt om å være oppegående sosialt. Hva hadde du tenkt dersom du ble invitert hjem til noen og verten ble borte i to timer? Fotball er jo tross alt ikke viktigere enn familie / venner. Problemet er at kampen går på et ugunstig tidspunkt. Dog kommer det noen mannfolk så mulig vi får disp;-) Får prøve å legge middag til før / etter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fa Cup-finale er noe man får oppleve en sjelden gang, og MAX en gang i året. Familie og venner er noe majoriteten av oss har tid til ellers i året.

 

Hadde det vært en helt vanlig lørdag så hadde jeg vært enig.

 

Uansett latterlig å kritisere folk for å prioritere noe annet enn fotball

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Beroligende stats:

 

  • Hull har tapt ni av ti kamper mot topp-5-lag denne sesongen, og har bare fått ballen i mål i to av disse kampene (hjemme mot Liverpool og borte mot Everton)
  • Hull har kun tatt poeng i fire av 22 kamper mot topp 11
  • Hull har ett poeng på de siste fem kampene i ligaen
  • Hulls mestscorende spillere denne sesongen er Long og Jelavic. Begge må stå over i morgen. Nestemann på listen står med imponerende tre PL-mål
  • Hull har tapt syv av sine elleve siste FA-cup-kamper mot lag fra samme divisjon
  • Hull har ikke vunnet et trofé i klubbens historie, med unntak av ligagull i lavere divisjoner

 

  • Vi har vunnet begge kampene våre mot Hull i ligaen, og har 5-0 i målforskjell
  • Vi har vunnet våre siste fem i ligaen, og har kun sluppet inn ett mål
  • Vi har vunnet 19 av 22 kamper mot de nederste elleve lagene i PL
  • Bortsett fra Walcott, har vi ingen nevneverdige skader
  • Vi har nest flest FAC-trofeer i turneringens historie, ett bak United
Endret av Le Professeur
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vi skulle arrangert en stor grillfest og sett finalen alle mann! Det hadde vært no.

Meg også? ;)

 

(..)

[*]Hull har ikke vunnet et trofé i klubbens historie, med unntak av ligagull i lavere divisjoner

Nei, og vår eneste sjanse ville isåfall vært i FA-cupen. Så jeg velger å drømme.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...