Gå til innhold

Martin Ødegaard | Real Sociedad-spiller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er litt glad sesongen er over og at hysteriet rundt Ødegaard kanskje dabber litt av, i det minste i en periode. Det er flott at norsk fotball endelig har en profil igjen (Hangeland var vel den siste, etter at Carew og Riise forsvant), men jeg håper media ikke gjør det de alltid gjør; lasser på tonnevis med vekt på ryggen hans og når strået som tilslutt brekker kamelens rygg kommer så er de på allerten til å bebreide han/de som ikke taklet presset.

 

I dag; "15-åringen som skal redde norsk fotball!"

 

Om 10 år; "hva skjedde med Ødegaard? Taklet han ikke presset, hadde han ikke nok tæl?"

 

Selv om det egentlig ikke har en døyt å si så er det vel kanskje positivt at han er religiøs siden det kanskje holder han i sjakk når det gjelder penger, festing og damer.

Lenke til kommentar

Jeg er litt glad sesongen er over og at hysteriet rundt Ødegaard kanskje dabber litt av, i det minste i en periode. Det er flott at norsk fotball endelig har en profil igjen (Hangeland var vel den siste, etter at Carew og Riise forsvant), men jeg håper media ikke gjør det de alltid gjør; lasser på tonnevis med vekt på ryggen hans og når strået som tilslutt brekker kamelens rygg kommer så er de på allerten til å bebreide han/de som ikke taklet presset.

 

I dag; "15-åringen som skal redde norsk fotball!"

 

Om 10 år; "hva skjedde med Ødegaard? Taklet han ikke presset, hadde han ikke nok tæl?"

 

Selv om det egentlig ikke har en døyt å si så er det vel kanskje positivt at han er religiøs siden det kanskje holder han i sjakk når det gjelder penger, festing og damer.

 

Rart å tenke på at man kan snakke om 10 års aspekter om fotballspillere og dem vil selv etter de 10 årene være relativt 'unge'

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Oppsplittingen er idiotisk. Det blir som om "Hjelp til kjøp av PC"-tråder skal splittes opp i "Kjøp av skjermkort", "Kjøp av hovedkort", "Kjøp av skjerm" etc. før man har en samletråd. Det er seriøst for mange tråder nå. Jeg tror jeg havnet inn i en Di Maria tråd fordi jeg mente at Di Maria hadde noen dårlig skudd som førte til assist.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Pengene tror og håper jeg er fullstendig irrelevant for Martin.

Hadde jeg vært han så hadde det vært veldig relevant for min del. Det er penger som forandrer livet ditt totalt og kan sikre en god fremtid selv om han skulle floppe. Det er en stor sannsynlighet for at noe sånt kan skje med tanke på hvor vanvittig press det er på en 15(!?!?!?!?!?!?) år gammel gutt.

 

Eller han blir skadet, hvem vet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...