Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, ser etter å oppgradere GPU til dama til jul, da hun sitter med et gtx 780 kort. Holder seg til 1080p skjerm @60Hz,men mulig det blir innkjøp av 144hz ila 2019. Hva er et godt kort til grei pris for 1080p@60 / 144hz (kom gjerne med forslag til begge oppdateringsfrekvensene) har ikke fulgt med så mye på budsjettklassen da jeg spiller på 1440p@165hz selv

Edit:

Har funnet et RX 580 4gb til 1400kr på finn, lurer på om det kan være noe samme med en Freesync skjerm?

Endret av Weeb91
Lenke til kommentar

Hei, ser etter å oppgradere GPU til dama til jul, da hun sitter med et gtx 780 kort. Holder seg til 1080p skjerm @60Hz,men mulig det blir innkjøp av 144hz ila 2019. Hva er et godt kort til grei pris for 1080p@60 / 144hz (kom gjerne med forslag til begge oppdateringsfrekvensene) har ikke fulgt med så mye på budsjettklassen da jeg spiller på 1440p@165hz selv

Edit:

Har funnet et RX 580 4gb til 1400kr på finn, lurer på om det kan være noe samme med en Freesync skjerm?

Gtx 1060 og Rx 570-590 regnes som midrange og er altså alternativene. Om det er tilbud, velg det.

 

Ingen av disse klarer imidlertid 1080p @ 144 fps i spill som er noenlunde krevende. For så høy fps må du ha minimum Vega 56 eller 1070.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den du linker til der er et veldig bra kjøp, billigere enn å bygge selv. 

Lenke til kommentar

Jeg skal kjøpe pc for første gang siden 2006, så er litt utdatert.. Har sett på tilbudet komplett har for 14999, den frister litt. Skal bruke den til gaming og redigering av 4k dronefilmer. Har egentlig lyst på intel, men er som sagt veldig rusten i hva som er bra og ikke. Har noen kompiser som mener at amd blir fort varme og ikke er like bra til gaming. Hva anbefaler dere? Budsjett på rundt 20, skjerm trenger ikke være med. Kan fint bygge selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...