Gå til innhold

Kamptråd, PL: Liverpool - Chelsea


Gjest Slettet-w7DZlO15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nerver? Dere spiller hjemme mot b-laget til Chelsea...

 

Du høyrde Rodgers. Eit kvart lag Chelsea kan stille på bana mot Liverpool vil truleg vere både dyrare og meir erfarent enn det Liverpool kan stille med. Gløym heller ikkje at vi måtte spele 30 min med debutant Brad Smith på Stamford Bridge, ingen snakka om b-lag i den kampen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å herregud. Skyt meg. Skal han ikke ha de beste spillerne som blir hvilt på benken en gang? Ødelegger jo faen meg "super sunday" du Mou. Faen.


Man kan si hva man vil om Valencia, men i helvete hvor mye jobber han? Og det er han som prøver å sette noe i gang på den siden. Kvalitet er ikke på høyeste nivået nei men herlig, herlig fyr.

 

Chichaaa :love: Blir mål på han!

 

Rooney central midfield nå, haha.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Ser ut som Mourinho kommer til å mønstre et b-preget lag i morgen. Synes det er litt urettferdig overfor Man City, men løpet er vel omtrent kjørt for Chelsea nå. Håper vi sender dem teoretisk ut av gullkampen i morgen. Tar uansett ikke noe på forskudd. Dersom de legger seg bakpå à la Atlético Madrid-kampen (den var forferdelig på alle mulige måter), kan de fort avgjøre kampen fra set-pieces eller et heldig kontringsmål.

 

 

Lenke til kommentar

 

 

Ryktes at Morinho blir igjen i London nå. Om det er for å trene med de som skal spille CL er det greit. Hvis ikke så skjønner jeg ikke greia.

Hadde vært konge. Mye viktigere å jobbe frem mot AM.

Føles helt feil, men det er det mest logiske. Gruer meg til i morgen. Forberedt på Chelsea's største tap noensinne.
Lenke til kommentar

 

 

Ryktes at Morinho blir igjen i London nå. Om det er for å trene med de som skal spille CL er det greit. Hvis ikke så skjønner jeg ikke greia.

Hadde vært konge. Mye viktigere å jobbe frem mot AM.

Føles helt feil, men det er det mest logiske. Gruer meg til i morgen. Forberedt på Chelsea's største tap noensinne.

 

 

Japp, kan fort bli tilfelle, men om det er B-laget eller U-laget (alt ettersom) så blir ikke akkurat det så veldig tung å svelge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...