Gå til innhold

Kamptråd, PL: Liverpool - Chelsea


Gjest Slettet-w7DZlO15

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-w7DZlO15

Anfield 27/04, 15:05.

TV2 Sport Premium/Sky.

Raheem+Sterling+Norwich+City+v+Liverpool

Dommer i den svært viktige kampen vil være Martin Atkinson. Siste gang han dømte de helrøde var i hjemmekampen mot Everton (4-0) i slutten av januar.


Ifølge fans på twitter er man for øvrig i gang med å planlegge nye tiltak foran klassikeren mot Chelsea, hvor man bl.a. vil oppfordre folk til å møte opp med sine bannere, skjerf etc. i Anfield Road utenfor stadion kl 11.45 lokal tid, for å møte spillerbussen

 

Tips: 3-0.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vinner vi denne, vinner vi ligaen. Men vi tåler egentlg både tap og uavgjort. Selv om det blir ekstra mye press på oss mot Chrystal Palace. (newcastle på anfield bør gå gret).


Mouriniho er en slu jævel, slo City på etihad så dette blir nok ikke lett. Her gjelder det å ha nervene i bånd og tenna på tørk. Blir nok et nytt nervevrak tenker jeg.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

For en sammenligning, men poenget er bare at det er flaks for dere at Chelsea får skade på keeper.

At folk mener at det flaks når andre skader seg skjønner jeg rett og slett ikke. Om man må bruke en betegnelse så bruk heller gunstig. Det er gunstig for Liverpool at han er ute, men flaks blir for dumt i min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...