Gå til innhold

Kamptråd, PL: Liverpool - Chelsea


Gjest Slettet-w7DZlO15

Anbefalte innlegg

 

 

 

Ryktes at Morinho blir igjen i London nå. Om det er for å trene med de som skal spille CL er det greit. Hvis ikke så skjønner jeg ikke greia.

Hadde vært konge. Mye viktigere å jobbe frem mot AM.

Føles helt feil, men det er det mest logiske. Gruer meg til i morgen. Forberedt på Chelsea's største tap noensinne.
Det er på ingen måte det mest logiske. Det er direkte respektløst og kan ikke forsvares på noen som helst måte.
Kanskje. Men når vi ikke får noe hjelp av FA og PL er så godt som kjørt, så hadde man forstått hvorfor han satser på CL. Men nå er ikke det tilfellet.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

Ryktes at Morinho blir igjen i London nå. Om det er for å trene med de som skal spille CL er det greit. Hvis ikke så skjønner jeg ikke greia.

Hadde vært konge. Mye viktigere å jobbe frem mot AM.

Føles helt feil, men det er det mest logiske. Gruer meg til i morgen. Forberedt på Chelsea's største tap noensinne.
Det er på ingen måte det mest logiske. Det er direkte respektløst og kan ikke forsvares på noen som helst måte.
Kanskje. Men når vi ikke får noe hjelp av FA og PL er så godt som kjørt, så hadde man forstått hvorfor han satser på CL. Men nå er ikke det tilfellet.

 

Ånei, så Sunderlandkampen ble ikke flyttet likevell nei? Skjønner jo at de ikke flytter en så stor kamp som Liv-Che og det er uavhengig av denne sesongen.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

Ryktes at Morinho blir igjen i London nå. Om det er for å trene med de som skal spille CL er det greit. Hvis ikke så skjønner jeg ikke greia.

Hadde vært konge. Mye viktigere å jobbe frem mot AM.

Føles helt feil, men det er det mest logiske. Gruer meg til i morgen. Forberedt på Chelsea's største tap noensinne.
Det er på ingen måte det mest logiske. Det er direkte respektløst og kan ikke forsvares på noen som helst måte.
Kanskje. Men når vi ikke får noe hjelp av FA og PL er så godt som kjørt, så hadde man forstått hvorfor han satser på CL. Men nå er ikke det tilfellet.

Ånei, så Sunderlandkampen ble ikke flyttet likevell nei? Skjønner jo at de ikke flytter en så stor kamp som Liv-Che og det er uavhengig av denne sesongen.
En dag ja. Hva hadde problemet vært med å flytte den?
Lenke til kommentar

FA gjør ingenting for at Engelske lag skal lykkes i Europa. I år så stiller Spania med 2 lag i semifinalen i både EL og CL. De vil i verste fall få et spansk lag i EL finalen og i beste fall få en hel Spansk finale i CL og et lag i finalen i EL. England har kun et lag igjen i Europa og de får ikke noe hjelp av FA eller hva faen for at de skal lykkes. Trenerne må begynne å boikotte FA-arrangement for å få frem et poeng. Hadde Mourinho sendt juniorlaget og gitt faen i å dratt selv så hadde vel kanskje poenget kommet frem.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

 

En dag ja. Hva hadde problemet vært med å flytte den?

 

FA har uoffisielt bestemt seg for at slike storkamper skal spilles på Søndager, og aller helst tidlig på dagen for å ungå høy alkohol-og bråkfaktor. Det er nok veldig mange tilreisende som kommer for å se storkamper fra andre land som de velger å ta hensyn til. Det er kjipt og FA burde vært mye flinkere med å verne sine egne lag.

Skjønner frustrasjonen og hadde Chelsea spilt mot Stoke så hadde nok kampen flyttes til lørdagen.

 

Lenke til kommentar

FA gjør ingenting for at Engelske lag skal lykkes i Europa. Klipp..

Nei, de gjør ikke det - og har aldri gjort det. Alle profesjonelle trenere, spillere osv. sier at det ikke er et problem å spille kamper med 3 dagers mellomrom.

Ja, spanske lag får den fordelen med at det blir litt tilrettelagt, men det har aldri stoppet lag fra andre ligaer til å vinne CL.

 

Det er direkte respektløst av Chelsea å stille med et svakt lag (hvis de gjør det i dag), fordi de kan endre på ligautfallet. Mange klubber har gjort det tidligere (Manchester United f.eks.), men da var det på kamper som hadde med nedrykkskandidater å gjøre. Manchester vant uansett, så man ungikk den blemma.

 

Jeg håper og ber for at Chelsea stiller sterkt i dag, og kanskje til og med vinner. Det ville skapt spenning fram til siste kamp. Vinner Liverpool, eller tar 1 poeng, er ligaen over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...