Gå til innhold

Kamptråd, PL: Liverpool - Chelsea


Gjest Slettet-w7DZlO15

Anbefalte innlegg

Tror faktisk disse starter:

 

Schwarzer

Azpi Ivan Kalas/Cahill Cole

Matic Mikel Lamps

Salah Schurrle

Ba

 

Får vi hvilt, Torres, Willian, Oscar, Cahill, Luiz og Ramires til returkampen!!

 

Cech, JT og Eto er ute med skade, muligens Hazard finnes på benken.

Både Lampard og Mikel er vel ute med gule kort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen har tatt den "Misses next match"-greia som dukker opp på skjermen litt for bokstavelig.

Kanskje, men ikke jeg.

Mente jeg leste det men må ha vært i forbindelse med CL, ikke PL. Det er lov å bomme eller? Jeg skrev jo også spørsmålstegn etter mitt utsagn da jeg ikke var helt sikker.

Lenke til kommentar

Chelsea ikke med CL? Hvilket lag skal representere England da??

Større sjanse for at dere mister 4 .plassen til Everton. Og DET hadde vært gøy :)

 

Tja, Mourinho har jo en vrangforestilling om at han har sjans på CL-trofeet og velger å gå ut med svakt lag i ligaen. Dere kommer til å tape mot Liverpool og da er dere bare plutselig 2 poeng forran oss og 3 poeng forran Everton dersom vi vinner. Da trenger dere bare ett tap til så tar vi 3. plassen, og med en del flaks kunne Everton tatt fjerdeplassen. Det ville ihvertfall vært fantastisk; vi hadde slippet kjedelige Chelsea-kamper i CL, og kunne heller sett på friske Everton.

Lenke til kommentar

 

Chelsea ikke med CL? Hvilket lag skal representere England da??

Større sjanse for at dere mister 4 .plassen til Everton. Og DET hadde vært gøy :)

 

Tja, Mourinho har jo en vrangforestilling om at han har sjans på CL-trofeet og velger å gå ut med svakt lag i ligaen. Dere kommer til å tape mot Liverpool og da er dere bare plutselig 2 poeng forran oss og 3 poeng forran Everton dersom vi vinner. Da trenger dere bare ett tap til så tar vi 3. plassen, og med en del flaks kunne Everton tatt fjerdeplassen. Det ville ihvertfall vært fantastisk; vi hadde slippet kjedelige Chelsea-kamper i CL, og kunne heller sett på friske Everton.

 

Ville ikke satset penger på at Chelsea skal ende på 5. plass... Men for ca 2000 år siden var det visstnok en kar som klarte å gå på vannet, så mirakler skjer.

Lenke til kommentar

 

 

Chelsea ikke med CL? Hvilket lag skal representere England da??

Større sjanse for at dere mister 4 .plassen til Everton. Og DET hadde vært gøy :)

Tja, Mourinho har jo en vrangforestilling om at han har sjans på CL-trofeet og velger å gå ut med svakt lag i ligaen...

Chelsea er en hjemmeseier unna CL finale. Tipper sjansen for det er 45%. De er ergo veldig nære en finale.

 

Der vil de dårligst ha 35-40% sjanse. Samt Mourinho og troen på at mirakelet fra Nou Camp kan gjenta seg.

 

Så å si at det er en vrangforestilling å mene de har sjans til å vinne pokalen blir litt rart. Fakta er at de har rundt 25-30% sjanse for CL pokalen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Chelsea ikke med CL? Hvilket lag skal representere England da??

Større sjanse for at dere mister 4 .plassen til Everton. Og DET hadde vært gøy :)

Tja, Mourinho har jo en vrangforestilling om at han har sjans på CL-trofeet og velger å gå ut med svakt lag i ligaen...

Chelsea er en hjemmeseier unna CL finale. Tipper sjansen for det er 45%. De er ergo veldig nære en finale.

 

Der vil de dårligst ha 35-40% sjanse. Samt Mourinho og troen på at mirakelet fra Nou Camp kan gjenta seg.

 

Så å si at det er en vrangforestilling å mene de har sjans til å vinne pokalen blir litt rart. Fakta er at de har rundt 25-30% sjanse for CL pokalen.

 

 

Disse "faktaene" og sannsynlighetsberegningene dine hadde bare kunne stemt dersom alle lagene var jevnt gode. Chelsea er soleklart det svakeste leddet av de 4 som er igjen, og har ørsmå sjanser til å vinne finalen mot Real Madrid, dessuten kommer de ikke til å avansere.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

 

 

 

Chelsea ikke med CL? Hvilket lag skal representere England da??

Større sjanse for at dere mister 4 .plassen til Everton. Og DET hadde vært gøy :)

 

Tja, Mourinho har jo en vrangforestilling om at han har sjans på CL-trofeet og velger å gå ut med svakt lag i ligaen...

Chelsea er en hjemmeseier unna CL finale. Tipper sjansen for det er 45%. De er ergo veldig nære en finale.

Der vil de dårligst ha 35-40% sjanse. Samt Mourinho og troen på at mirakelet fra Nou Camp kan gjenta seg.

Så å si at det er en vrangforestilling å mene de har sjans til å vinne pokalen blir litt rart. Fakta er at de har rundt 25-30% sjanse for CL pokalen.

Disse "faktaene" og sannsynlighetsberegningene dine hadde bare kunne stemt dersom alle lagene var jevnt gode. Chelsea er soleklart det svakeste leddet av de 4 som er igjen, og har ørsmå sjanser til å vinne finalen mot Real Madrid, dessuten kommer de ikke til å avansere.

Det har jo ingenting med at lagene er jevngode eller ikke. Bayern Munchen er soleklare favoritter akkurat nå. Men med fire eller førti lag vil man alltid kunne dele opp sjansene for seier. Akkurat nå står Chelsea med ca 26,75%. +\- 1,5%.

 

De har ikke store sjanser, men med ti forsøk tror jeg de ville ha endt opp som CL mestere rundt 2-3 ganger.

 

Selv mener jeg det er større sjanser for at Chelsea vinner CL en Real Madrid! Samtidig mener jeg at Chelsea er det klart dårligste laget som er igjen i turneringen.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...