Gå til innhold

Kamptråd, PL: Liverpool - Chelsea


Gjest Slettet-w7DZlO15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

For en sammenligning, men poenget er bare at det er flaks for dere at Chelsea får skade på keeper.

At folk mener at det flaks når andre skader seg skjønner jeg rett og slett ikke. Om man må bruke en betegnelse så bruk heller gunstig. Det er gunstig for Liverpool at han er ute, men flaks blir for dumt i min mening.

Nevnte jeg deg? Viste jo at den kom så tok en preventive measure. :):p

Skjønner godt hvorfor tc skrev det han gjorde etter dette sitatet....
Lenke til kommentar

Håper på dette laget mot Chelsea, kan komme med forandringer jo næremere kampen(og vi får vite mer om Sturridge) vi kommer. Men pdd så burde dette laget starte

 

22 Mignolet

 

2 Johnson 37 Skrtel 5 Agger 38 Flanagan

 

8 Gerrard

24 Allen 10 Coutinho

31 Sterling

 

15 Sturridge 7 Suarez

 

Subs; Jones, Toure, Sakho, Teixera, Lucas, Aspas, Somebody

 

Lucas bør helst ikke starte og Allen går inn for Henderson da han har spilt mer denne sesongen og vært smått positiv. Spesielt sist kamp, bedre offensiv også(men score klarer han fanken ikke denne sesongen)

 

Kampene på Anfield

Liverpool 1-0 Stoke City
Liverpool 1-0 Manchester United
Liverpool 0-1 Southampton
Liverpool 3-1 Crystal Palace
Liverpool 4-1 West Bromwich Albion
Liverpool 4-0 Fulham
Liverpool 5-1 Norwich City
Liverpool 4-1 West Ham United
Liverpool 3-1 Cardiff City
Liverpool 2-0 Hull City
Liverpool 2-2 Aston Villa
Liverpool 4-0 Everton
Liverpool 5-1 Arsenal
Liverpool 4-3 Swansea City
Liverpool 2-1 Sunderland
Liverpool 4-0 Tottenham Hotspur
Liverpool 3-2 Manchester City
Lenke til kommentar

Med Terry, Cech og Ramires(jeg antar) ute så er det meget gunstig for Liverpool. Men er det et lag i Premier League som ikke burde klage på å møte lag i gunstige tidspunkt så er det vell Chelsea utifra det jeg hører fra my main man Mr. Brightside. Ying and Yang baby, karma, whatevs.

Hadde det ikke vært bedre om vi fulgte med snooker? Ingen skader der vell?

Lenke til kommentar

Mye taler til fordel Liverpool, samt at vi tåler tap og vil fortsatt vinne ligaen med 6p på de to siste.

 

City avgir poeng i en av sine fire siste.

 

Kunne dog likt Atletico mål mot slutten i dag. Da må Mourinho velge mellom å gå for CL finale eller 3p som ikke vil bety store sjanser for ligagull uansett.

 

Håper Sturridge er fit for fight og hever seg fra siste tre kampene.

Lenke til kommentar

Med Terry, Cech og Ramires(jeg antar) ute så er det meget gunstig for Liverpool. Men er det et lag i Premier League som ikke burde klage på å møte lag i gunstige tidspunkt så er det vell Chelsea utifra det jeg hører fra my main man Mr. Brightside. Ying and Yang baby, karma, whatevs.

 

Hadde det ikke vært bedre om vi fulgte med snooker? Ingen skader der vell?

 

Holt slo en gang hånden sin så hardt i bordet at han skadet seg. Uflaks at bordet er laget stein.

Lenke til kommentar

For en sammenligning, men poenget er bare at det er flaks for dere at Chelsea får skade på keeper.

 

Karma. Dere har møtt Tottenham, United, Newcastle, Arsenal, City (for å bare nevne et par) på akkurat rette tidspunkt når de har hatt enorme skadefravær. Dere fortjener å bli slaktet her for å komme litt ned på jorden igjen.

 

Synes forøvrig det er hysterisk morsomt hvordan du klagde på hvordan jeg sa dere hadde flaks pga. dette, og her er du og gjør akkurat det samme mot Liverpool.

 

Heia Liverpool. Tipper det blir 4-1. Så dårlig som Chelsea spiller for tiden har vi all mulighet til å ta 3. plassen.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...