Gå til innhold

Louis van Gaal | Sacked


Latias

  

112 stemmer

  1. 1. Bør LVG sparkes?

    • Spark nå.
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir ligagull.
      0
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir topp 4.
    • Han ba om tre år, la han få tre år.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

United-fansen er altfor kravstore. Her har LvG vunne fa-cupen, men likevel er det ikkje godt nok. Smil og ver takknemlege. Mange klubbar går tiår utan pokalar..

Pøh.. Hadde LvG vært i hvilken som helst annen storklubb og brukt like mye penger og fått like dårlige resultater, hadde han fått sparken leeenge før han røyk hos oss. Enhver fornuftig storklubb med ambisjoner ville sparket han i Desember. Hvor lenge tror du han hadde overlevd i klubber som Chelsea eller Real?

Lenke til kommentar

United-fansen er altfor kravstore. Her har LvG vunne fa-cupen, men likevel er det ikkje godt nok. Smil og ver takknemlege. Mange klubbar går tiår utan pokalar..

Manchester United skal ikke bli en av de klubbene, hehe. Klart vi er kravstore, bortskjemte drittunger med all suksessen. Jeg er storfornøyd med at LvG ordnet FA-Cup trofeet, som jeg anser som et stort trofé. Jeg er også storfornøyd med at så mange akademigutter har slått igjennom på førstelaget. Jeg har også vært veldig positiv til "3 års prosessen", men etter at laget nådde et ufattelig bunnivå i desember 2015, har jeg helt mer og mer mot at LvG måtte gå. 

 

Derimot innrømmer jeg gjerne at jeg ville sett han i managerstolen neste sesong også, om han hadde klart å ta fjerdeplassen, eller enda bedre, tredjeplassen, som vi i teorien hadde mulighet til for noen uker siden. Det store vendepunktet mitt var definitivt etter tapet mot West Ham. Det var en vanskelig kamp, og West Ham hadde historie å spille for, men vi hadde mer å spille for. Allikevel virket ikke gutta motivert, forberedt eller i det hele tatt lysten på å vinne kampen og komme til CL neste sesong. Legger en del skyld på LvG for å ikke forberede gutta godt nok. 

 

Klar for Mourinho nå. 

Lenke til kommentar

 

United-fansen er altfor kravstore. Her har LvG vunne fa-cupen, men likevel er det ikkje godt nok. Smil og ver takknemlege. Mange klubbar går tiår utan pokalar..

Pøh.. Hadde LvG vært i hvilken som helst annen storklubb og brukt like mye penger og fått like dårlige resultater, hadde han fått sparken leeenge før han røyk hos oss. 

Van Gaal brukte ikke én krone av warchesten, det er helt og holdent Ed Woodward sitt ansvar. Så det er et såkalt ikke-argument. Å skylde på Van Gaal for penger brukt er totalt bak mål.

Endret av Amoralsk
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nei, skal jeg tenke sånn så beveger det seg tilbake til mannen som er ansvarlig for å ha nettverket rundt omkring i fotball-Europa, nemlig Woodward. Woodward kontakter agentene, Woodward kjøper spillerne og forhandler frem overgangssummen. Van Gaal sa seinest for to dager siden at han ikke fikk de spillerne han behøvde sist sommer (en skikkelig ving), og det er ikke hans feil. Alle spillerne United har hentet de siste tre årene har vært overpriset, kanskje med unntak av Schweinsteiger. Di Maria for 60 millioner pund er en joke, spesielt da Özil, som alltid var en bedre spiller, kosta 20 millioner pund mindre bare et år tidligere. 

 

United røk ut av CL på målforskjell mot City og vant FA-cupen. Det er stort sett det som er å forvente av dagens United. Så resultatene var ikke så dårlige, med mindre du fortsatt tror vi er i desember 2015.

Endret av Amoralsk
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Misforstå meg rett, Woodward bør også bli hevet rett ut av klubben. Men det trenger jo ikke være Woodwards feil alene at ikke alle spillerne på ønskelista kommer, det har nok også mye å gjøre med at vi har (hadde) en arrogant diktator i klubben som tvinger spillerne til å forholde seg til sitt eget system og som ikke gir noen rom for frihet. Managere påvirker i stor grad om spillerne vil til en klubb eller ikke. De Gea uttalte seg blant annet for litt siden at han ikke ville spille her neste år dersom LvG fortsatt satt i stolen. Ja enig, Di Maria er et tragisk kapittel.

 

Ikke uten grunn at City kvitter seg med Pellegrini. Både resultatene og fotballen har vært for dårlig jo, det at vi ikke har vist noen progresjon fra i fjor og ikke har klart topp 4 selv om City gang på gang ga oss sjansen er god nok grunn til å gi han sparken. Til og med Desember-måneden alene er god nok grunn til å gi han sparken. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...