Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som vet hva den sangen som handler om et par som krangler, og gutten går ut. Smeller hendene i døra og går ned til veien. Før han så ser en gutt som blir påkjørt og nabolaget (elns) samler seg rundt gutten og ambulansen heter? Sangen er så utrolig fin, men jeg husker virkelig ikke hva den heter. (Tror det er en brun en som synger)

Lenke til kommentar

Hei, har lurt litt på hva sangen i slutten på denne videoen (ved ca. 14min, 10sec) heter helt siden jeg var på Rallycross i sommer. Det ble sagt navnet over speakeranlegget, men kan ikke huske hva det var. Organisasjonen "Kjør for livet" var det denne sangen skulle representere der og da, og har siden blitt brukt på de fleste rallycross-sendingene til NRK.

 

Edit: Tror jeg har funnet navnet på den, men finner ikke sangen noe sted. Om jeg ikke tar feil er det Stage Dolls som har laget sangen nettop for organisasjonen "Kjør for livet".

Håper den kommer ut på en plate eller kan kjøpes en gang, for det er en virkelig god sang for oss som har bildilla :-)

Endret av kretuk
Lenke til kommentar

Jeg finner ikke en sang hvor refrenget går noe som dette:

But its alright (et eller annet..) og slik gjentar det seg et par ganger.

 

Har prøvd å søke etter det lille jeg husker + lyrics, men finner ikke noe som ligner det jeg er på jakt etter. Hvis jeg skal gjette så høres det ut som Creedence/ Fogerty eller noe sånt, men kan godt være at jeg husker helt feil på dette området. Noen som vet hvilken sang jeg tenker på?

Lenke til kommentar

Nei, det var ikke sangen jeg var på jakt etter. Dette er en sang som min far kan finne å høre på og han er 64, så tror det må være noe som kan ligne på Creedence / Fogerty.

 

Siden det kom et nytt sidetall kan jeg quote posten min fra forrige side:

Jeg finner ikke en sang hvor refrenget går noe som dette:

But its alright (et eller annet..) og slik gjentar det seg et par ganger.

 

Har prøvd å søke etter det lille jeg husker + lyrics, men finner ikke noe som ligner det jeg er på jakt etter. Hvis jeg skal gjette så høres det ut som Creedence/ Fogerty eller noe sånt, men kan godt være at jeg husker helt feil på dette området. Noen som vet hvilken sang jeg tenker på?

Endret av CurSe
Lenke til kommentar

Nei, det var ikke sangen jeg var på jakt etter. Dette er en sang som min far kan finne å høre på og han er 64, så tror det må være noe som kan ligne på Creedence / Fogerty.

 

Siden det kom et nytt sidetall kan jeg quote posten min fra forrige side:

Jeg finner ikke en sang hvor refrenget går noe som dette:

But its alright (et eller annet..) og slik gjentar det seg et par ganger.

 

Har prøvd å søke etter det lille jeg husker + lyrics, men finner ikke noe som ligner det jeg er på jakt etter. Hvis jeg skal gjette så høres det ut som Creedence/ Fogerty eller noe sånt, men kan godt være at jeg husker helt feil på dette området. Noen som vet hvilken sang jeg tenker på?

 

Jeg vet akkurat hvilken sang du snakker om, jeg sitter å nynner på den nå, men dessverre så husker jeg ikke mer en its allright jeg heller.. Den er ganske rolig, ikkesant, og med en litt "hes" mannestemme? Bare litt hes, ikke kjempehes altså :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...