Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Jeg finner ikke en sang hvor refrenget går noe som dette:

But its alright (et eller annet..) og slik gjentar det seg et par ganger.

 

Har prøvd å søke etter det lille jeg husker + lyrics, men finner ikke noe som ligner det jeg er på jakt etter. Hvis jeg skal gjette så høres det ut som Creedence/ Fogerty eller noe sånt, men kan godt være at jeg husker helt feil på dette området. Noen som vet hvilken sang jeg tenker på?

 

Traveling Wilburys - End of the Line

Et superband som lagde 2 album rundt 1988-90 cirka. Bestod av George Harrison, Bob Dylan, Tom Petty, Roy Orbison og Jeff Lynne. Roy Orbison døde etter første albumet. Derfor heter albumene volume 1 og volume 3. Håper det er riktig låt, utrolig bra, to av mine favorittalbum gjennom tidene. :new_woot:

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Skudd i mørket.. :ph34r:

Dessverre, er ikke den heller.

 

Jeg vet akkurat hvilken sang du snakker om, jeg sitter å nynner på den nå, men dessverre så husker jeg ikke mer en its allright jeg heller.. Den er ganske rolig, ikkesant, og med en litt "hes" mannestemme? Bare litt hes, ikke kjempehes altså :p

jeg tror vi tenker på samme sang, selv om jeg ble litt usikker på om stemmen er "hes" :p Det er i hvert fall en rolig sang som du sier.

 

Edit: Heder og ære til deg grovetussen! Der har vi sangen som jeg var på jakt etter, tusen takk :D

Endret av CurSe
Lenke til kommentar

Det er en hit, de spilte den for mange måneder siden på radioen. Den er veldig fin, tipper den har heftig mange views på youtube. Det eneste jeg husker er at det høres litt ut som Marilyn Manson som synger refrenget.

 

Det er en litt chill sang, ikke noe heavy eller noen ting.

 

Noen?

kan være marilyn manson - sweet dreams, this is the new shit eller tainted love :p

 

Okey, tror refrenget i sangen er noe som: Here comes the ring, from underground. Den er litt sånn rapper aktig med litt rock inni hvis jeg ikke tar feil ;)

Lenke til kommentar

grovetussen: ny challenge. en sang som inneholder its allright, den er ganske rolig, med en kar som synger masse jeg ikke husker, og har en litt småhes stemme, eller er vel mer at han hvisker-ish når han synger its allright...

Mer enn det husker jeg ikke.. gaaah

 

Gordon Lightfoot?

 

Eller kan det være noe så enkelt som here comes the sun av godeste Beatles?

 

Endret av grovetussen
Lenke til kommentar

grovetussen: ny challenge. en sang som inneholder its allright, den er ganske rolig, med en kar som synger masse jeg ikke husker, og har en litt småhes stemme, eller er vel mer at han hvisker-ish når han synger its allright...

Mer enn det husker jeg ikke.. gaaah

 

Gordon Lightfoot?

 

Eller kan det være noe så enkelt som here comes the sun av godeste Beatles?

 

 

Nei, den er nyere enn det, jeg en veldig rolig sang, litt sånn som man kan høre på når det har blitt slutt med kjæresten, så nå hadde den passet fint for meg...

 

 

 

post-243359-0-05025200-1315347292_thumb.png

 

 

altså.. Dun dun dun dun minner meg om introen til master of puppets av metallica.. xD

Lenke til kommentar

Jeg leter etter en sang sunget av en kvinnelig artist i rundt 20-årene, tror hun er enten norsk eller svensk, men det er langt fra sikkert. Husker ikke en pøkk av selve sangen, men videoen husker jeg relativt godt.

 

Det er klipp hvor hun står inni noe som kan minne om en låve og synger, du ser også klipp fra når hun ligger i en seng og vrir seg.

Husker også en pickup(?) som kjører fra denne låven hvor hun synger mot slutten videoen, det flyr kofferter opp i lufta etterhvert som den kjører avgårde. Når hun er innendørs så er veggen bak henne perforert med masse hull. Hun synger på engelsk.

 

Den er ny, så og si garantert fra 2011. Hun er blond.

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Hvilken sang er dette ? Den går noe sånt med en mørk stemme som brukes som en del av musikken: bababa-bababa-babababa.....bababa-bababa-babababa

 

Noe slags rap\hip-hop jeg husker og ha fått inn i hodet gjennom tv'en på ett eller annet tidspunkt.

 

Tror den går i ett relativt Chill\rolig tempo.

Endret av FullSpectrum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...