Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er på utkikk etter et band jeg hørte på fest i går som jeg likte veldig. Husker ikke navnet, men vet at det ble formet i 2007 (i følge wikipedia), og at det er britisk. Vet også at navnet var langt, 4-5 ord. Jeg tror det inneholdt enten "the" eller "club" som et av disse ordene. Er imidlertid ikke sikker på om begge disse var en del av navnet.

 

Musikken er jeg litt usikker på hvor jeg skal plassere. Kan best beskrive den med at det var veldig god bakgrunnsmusikk. Var litt bass og stemning, men mer rytmer og instrument som var fremtredene, enn vokalisten.

Lenke til kommentar

Jeg er på utkikk etter et band jeg hørte på fest i går som jeg likte veldig. Husker ikke navnet, men vet at det ble formet i 2007 (i følge wikipedia), og at det er britisk. Vet også at navnet var langt, 4-5 ord. Jeg tror det inneholdt enten "the" eller "club" som et av disse ordene. Er imidlertid ikke sikker på om begge disse var en del av navnet.

 

Musikken er jeg litt usikker på hvor jeg skal plassere. Kan best beskrive den med at det var veldig god bakgrunnsmusikk. Var litt bass og stemning, men mer rytmer og instrument som var fremtredene, enn vokalisten.

 

two door cinema club?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er på utkikk etter et band jeg hørte på fest i går som jeg likte veldig. Husker ikke navnet, men vet at det ble formet i 2007 (i følge wikipedia), og at det er britisk. Vet også at navnet var langt, 4-5 ord. Jeg tror det inneholdt enten "the" eller "club" som et av disse ordene. Er imidlertid ikke sikker på om begge disse var en del av navnet.

 

Musikken er jeg litt usikker på hvor jeg skal plassere. Kan best beskrive den med at det var veldig god bakgrunnsmusikk. Var litt bass og stemning, men mer rytmer og instrument som var fremtredene, enn vokalisten.

 

two door cinema club?

Takk for den! Treff på første forsøk, det liker jeg. :)

Lenke til kommentar

Det er kanskje litt lite info, men prøver uansett.

 

Såg eit 10 sek. klipp av eit svensk band, trur det var melodical death metal. (typ. In Flames)

 

Vokalisten var ganske kraftig/feit.

 

Fekk desverre ikkje med meg noke av teksten, so får håpe på at det høyrest litt kjent ut for noken.

Amon Amarth ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...