Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Leter etter en sang som jeg nylig så på NRK 1 i ca 10 sekunder. Prøvde å finne frem mobilen og starte Shazam, men jeg var for sen.

 

Husker noe av teksten: I don't care, if I don't care about you.

Fet skrift er det som ble sunget. Resten er diffust og noe jeg har funnet på for å komplettgjøre setningen.

"About you" uttales nesten som aboutsjuuu.

Første del av setningen nevnes stykkvis, dvs at det går ca 1 sek mellom hvert ord og at det er veldig mye trykk i hvert ord år det synges.

Og så kommer andre del som går litt fortere og har mindre trykk.

 

Sangen er ikke ny og har vært brukt mye i reklamefilm, og NRK(?).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hørte en sang på et utested tidligere i kveld. Bra pop-preg på låten og ordet "heaven" repeteres flere ganger i refrenget. Etter mitt skjønn vil jeg kategorisere låten som pop/elektro-pop. Litt i gate med Kelly Rowland og Nicole Scherzinger uten at jeg selv har funnet låten ved å søke på disse to. Derfor er det sjanse for at en annen har låten, men det er altså en kvinne som synger.

 

Kan noen hjelpe?

Lenke til kommentar

Hørte en sang på et utested tidligere i kveld. Bra pop-preg på låten og ordet "heaven" repeteres flere ganger i refrenget. Etter mitt skjønn vil jeg kategorisere låten som pop/elektro-pop. Litt i gate med Kelly Rowland og Nicole Scherzinger uten at jeg selv har funnet låten ved å søke på disse to. Derfor er det sjanse for at en annen har låten, men det er altså en kvinne som synger.

 

Kan noen hjelpe?

 

Denne ?

 

Lenke til kommentar

Hørte en sang på et utested tidligere i kveld. Bra pop-preg på låten og ordet "heaven" repeteres flere ganger i refrenget. Etter mitt skjønn vil jeg kategorisere låten som pop/elektro-pop. Litt i gate med Kelly Rowland og Nicole Scherzinger uten at jeg selv har funnet låten ved å søke på disse to. Derfor er det sjanse for at en annen har låten, men det er altså en kvinne som synger.

 

Kan noen hjelpe?

 

Denne ?

 

Nei, den er nok ganske mye nyere enn den. Ser for meg at den er kommet ut et av de siste årene. Den er også mye mer "moderne" i forhold til Dj Sammy.

Lenke til kommentar

Leter etter en trance / techno sang. En person som sier "woha!" også forsetter sangen som en melodi av type trompet.

EDIT:

Pakito - Living On Video

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

hard nøtt her..

 

Hørte en svensk sang på radio norge idag.. (96,9)

har hørt denne så utrolig mange ganger, men hører aldri et eneste ord av hva som blir sunget.. trodde først han sang på engelsk x)

fikk så vidt med meg to setninger.. "vår fiende redd for sitt ???" og "jag ventar..".

"jag ventar" bli gjentatt i hvert refreng som 2. setning elns:p

sangen var i samme stil som niklas strömstedts "om".. på en måte?

 

denne sangen har alle hørt, og hvis noen har en liste med 10 svenske sanger som står i stil med "om", så kan jeg neste garantere at det er en av dem :D

Lenke til kommentar

var dessverre ikke den nei :((

men den vart omtrent likedan!!

skrev ned tidspunktet da sangen ble spilt, så jeg skal sende mail til radio norge og spørre dem om hvilke sanger som ble spilt akkurat da :D ..men hvilken adresse skal jeg sende til? :/

 

Hva med

Nei, den var ikke så ny :S og den var roligere :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...