Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finner ikke tittel el. tekst på en rørende sang, skulle ønske noen har den. Det jeg vet om sangen er at den er på engelsk og er skrive av et ektepar (?) fra/bosatt i Haugesund, som har skrive denne teksten til barnet sitt som er/var narkoman. Noen som vet noe mer om histoirien til denne sangen? Lydopptak? Tekst?

Lenke til kommentar

Husker ikke særlig mye om sangen, men en del om musikkvideoen:

Den handler om en litt tjukk kar, med brunt hår og en del skjegg, (tror det er vokalisten selv) som sitter og spiser. Sønnen er kanskje til stede, men er ikke helt sikker. Den fortsetter deretter med at han kjører en tur, som ender med en ulykke. Tror det er slow-motion av han i enten bilen eller huset når ulykken inntreffer, og alt av flyttbare ting hives rundt i bilen eller rommet.

 

Det kan hende musikkvideoen er laget slik at den hopper fram og tilbake mellom bilturen og mannen som sitter og spiser, men er litt usikker på dette.

 

Sjangeren er noe ala det Coldplay lager, og han synger lyst i deler. Tror ikke den ble lagd noe tidligere enn 2005. Kom tilfeldigvis over den en gang da jeg satt på YouTube og gikk fra video til video via related videos. Noen som har sett den?

Endret av Skinkestek
Lenke til kommentar

Hva heter denne sangen/melodien? Etter vignetten i begynnelsen på programmet i dag kom det en sang/melodi, sånn chill piano sang? Håper det er noen som vet hva jeg vil frem til:P

Hehe gikk litt fort i svingene her gitt, glemte og nevne det viktigste av alt her, hvilket program det er snakk om. "Fristet" på tv3

Lenke til kommentar

Leter etter en artist.

 

Han sang på VG-lista konserten i Oslo nå i 2011 (sang acapella) og han deltok også i 22. juli-konserten i Oslo spektrum.

 

Han er vel mellom 20-30 ett sted vil jeg tippe, og synger fantastisk godt.

 

Har dere noen forslag til navn? Klarer ikke å huske det, og det er lite hjelp å få fra google

Endret av Error
Lenke til kommentar

Husker ikke særlig mye om sangen, men en del om musikkvideoen:

Den handler om en litt tjukk kar, med brunt hår og en del skjegg, (tror det er vokalisten selv) som sitter og spiser. Sønnen er kanskje til stede, men er ikke helt sikker. Den fortsetter deretter med at han kjører en tur, som ender med en ulykke. Tror det er slow-motion av han i enten bilen eller huset når ulykken inntreffer, og alt av flyttbare ting hives rundt i bilen eller rommet.

 

Det kan hende musikkvideoen er laget slik at den hopper fram og tilbake mellom bilturen og mannen som sitter og spiser, men er litt usikker på dette.

 

Sjangeren er noe ala det Coldplay lager, og han synger lyst i deler. Tror ikke den ble lagd noe tidligere enn 2005. Kom tilfeldigvis over den en gang da jeg satt på YouTube og gikk fra video til video via related videos. Noen som har sett den?

Kanskje for enkelt, men er ikke coldplay the scientist? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...