Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke helt sikker på når denne sangen kom ut, men tror den er fra slutten av 90tallet eller tidlig 2000. Uansett, jeg mener å huske at introen gikk noe ala dette:

 

A ha ha ha

*samme gjentas av et "kor"*

 

Heeeeeyoooooh

*samme gjentas av et "kor"*

 

Kova kova kova kova

*samme gjentas av et "kor"*

 

A ha ha ha

*samme gjentas av et "kor"*

 

Satt og funderte på om det kunne være Dj Aligator, men har fremdeles ikke funnet låta hvis det er han som har den.

Lenke til kommentar

Leter etter en sang som jeg bare husker musikkvideoen av:

 

-svart/hvit

-Animert/tegnete figurer

-"Sangeren" står på en talerstol i ett rom med mange folk som ikke sier noe, han blir også skutt men reiser seg og fortsetter.

-Kommer et slags stor ailien robot inn og raserer alt etter hvert

-Litt usikker på sjanger, men er noe rock/punk aktig.

 

Om du ikke har sett videon så kommer du trolig ikke til og skjønne mye, men har du sett den så skjønner du hva jeg skal fram til.

Vet det er lite med hint, men ganske populær sang for noen år tilbake så håper på det beste. :)

 

Er vel noe Flyleaf aktig bare at det er en manlig vokalist

Lenke til kommentar

Jeg leter etter en sang fra 1999-2002 en plass (er ikke sikker på dette). I musikkvideoen er det slik at det er en mørkhudet mann og en mus/et eller annet som ser på TV og på et program der alle blir "hyptnotisert" av musikken. Så kommer det masse aliens osv. mot slutten av musikkvidoen som synger med i sangen.

 

Har ikke hørt denne sangen på mange mange år, aldri visst hva den het heller. Om noen finner den igjen er jeg høyest imponert. Den har gått en del på MTV i sin tid, og på radioen vel og merke.

Lenke til kommentar

Leter etter en låt fra noen år tilbake, en ung norsk kvinnelig artist, som gjorde noen duetter med forskjellige artister på et album mener jeg. Låten jeg er ute etter er ganske rolig, og mener den hun gjorde den med var en svensk fyr, kanskje Moneybrother? Noen som vet hvem jeg mener?

 

Artisten kan være Ane Brun, og hennes Duets. Her sang hun, som tittelen sier, duetter med forskjellige artister fra Norge, Sverige og så videre. Om du går inn på den linken jeg la ut så kan du sjekke ut om noe hørtes kjent ut. Sto ikke noe om Moneybrother der, slik at det kan like godt være en annen artist.

Lenke til kommentar

Jeg leter etter en sang/musikkvideo.

Det er en rap låt.

Er en relativt stor rap-artist i USA.

Musikkvideoen inneholder mye svart/hvitt scener.

Den handler om ressesjonen i Amerika, og for å symbolisere dette på en måte så brukes svarte og hvite amerikanske flagg. Er kanskje ikke så stor overaskelse at det er en afro-amerikansk artist.

 

Mott

 

Edit:Fant det ut selv, var Young Jeezy - My President (feat. Nas)

Endret av Mott
Lenke til kommentar

 

Hvilken versjon av "Zombie" er det som begynner på 3:03?

 

Og hva heter sangen som begynner 4:30? Har funnet ut at den heter "Alcoholic" men den eneste versjonen jeg har funnet, er av Tim Berg og den ligner ikke noe særlig.

 

Takk!

Endret av TM B
Lenke til kommentar

Er melodien fra begynnelsen til auditionet starter spesiallagd? Noen som vet om melodien fra 4:30 - 5:50 er tatt fra en annen sang, eller er den fra U2 - One?

http://www.youtube.com/watch?v=tvBHzaZZO5o&feature=related

 

U2 ft. M. Blige - One. Overgangen (om det er noen) er vanskelig å legge merke til, starter når vokalene kommer, 5:52.

http://www.youtube.com/watch?v=ZpDQJnI4OhU

Endret av Punctum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...