Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Er melodien fra begynnelsen til auditionet starter spesiallagd? Noen som vet om melodien fra 4:30 - 5:50 er tatt fra en annen sang, eller er den fra U2 - One?

....

 

U2 ft. M. Blige - One. Overgangen (om det er noen) er vanskelig å legge merke til, starter når vokalene kommer, 5:52.

.....

 

Er matt kearney - breathe in breathe out, resten høres ut som U2

http://www.youtube.com/watch?v=NDmnG9uTEfk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg så for lenge siden en konsertvideo på youtube, sjangeren var vel en eller annen form for metal. Bandet var fra tyskland, hadde blant annet sekkepipe som intrument. På videoen spilte de en metal-versjon av en eller annen kjærlighetsfortelling fra norsk vikingtid/middelalder eller noe. Teksten var på krøplete norsk når de spilte låta. Låta startet med taktfaste slag mot en stor tromme.

Første navnet som slår meg er "tristan og isolde", men det stemmer ikke. Navnet på låta ligner, tror det også er "*guttenavn* og *jentenavn*"-malen

 

1: hva heter bandet?

2: hva heter låta?

Lenke til kommentar

Jeg så for lenge siden en konsertvideo på youtube, sjangeren var vel en eller annen form for metal. Bandet var fra tyskland, hadde blant annet sekkepipe som intrument. På videoen spilte de en metal-versjon av en eller annen kjærlighetsfortelling fra norsk vikingtid/middelalder eller noe. Teksten var på krøplete norsk når de spilte låta. Låta startet med taktfaste slag mot en stor tromme.

Første navnet som slår meg er "tristan og isolde", men det stemmer ikke. Navnet på låta ligner, tror det også er "*guttenavn* og *jentenavn*"-malen

 

1: hva heter bandet?

2: hva heter låta?

Det hørtes veldig ut som

, selv om den ikke passer 100% til beskrivelsen.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...