Gå til innhold

Sony Xperia Z2 - Sonys flaggskip våren 2014


dredg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fortsatt superfornøyd med mitt valg av telefon, men har merket at kompasset ikke er veldig stabil, men det kan være mine innstillinger på telefonen.iallefall så skifter retningen hele tiden når jeg er ute og går og bruker gps og kart. Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar

Fortsatt superfornøyd med mitt valg av telefon, men har merket at kompasset ikke er veldig stabil, men det kan være mine innstillinger på telefonen.iallefall så skifter retningen hele tiden når jeg er ute og går og bruker gps og kart. Noen som har noen tips?

 

Går du med kamera på deg også? Det kan rote til kompasset, det gjør iallefall mitt lommekamera. Google hvordan du kalibrerer kompasset, hvis ikke feilkilden er et kamera.

Lenke til kommentar

SMS'en har startet å klusse, Inngående kommer, men jeg får ikke sendt meldinger ut.

 

Har tvillingsim og to telefoner (Z2 og S4). Har testet begge simkort på begge telefoner. Får sende SMS med begge simkort på S4, får ikke sende med noen av de to simkort på Z2.

 

Siste valg er selvsagt å resette til fabrikkinnstillinger eller reinnstallere firmware, men etter å ha gått gjennom alle innstillinger om og om igjen, så håper jeg at noen kan fortelle meg hva feilen kan være slik at jeg slipper en reinnstallasjon

 

Edit: Problemet er løst, det lå i adresseboken, Sannsynligvis brukerfeil.

Endret av polljen
Lenke til kommentar

Har hatt min Z2 i 4 dager nå. Er middels fornøyd. Trodde dette skulle være en vesentlig bedre telefon basert på tester og det jeg har hørt fra andre. Har foreløpig tre punkter jeg ikke er spesielt fornøyd med.

 

  1. Lagger: klikking i tekstfelt, og kopiere/klippe/lime inn
  2. Kamera gjør telefonen overopphetet etter ca 3 min
  3. Standard SMS-app er kronglete.

EDIT: I tillegg til funksjonene til kameraet, da spesielt panoramafunksjonen som er ELENDIG sammenlignet med alle andre telefoner jeg har hatt.

Endret av steinrawr
Lenke til kommentar

Fortsatt superfornøyd med mitt valg av telefon, men har merket at kompasset ikke er veldig stabil, men det kan være mine innstillinger på telefonen.iallefall så skifter retningen hele tiden når jeg er ute og går og bruker gps og kart. Noen som har noen tips?

 

Har ikke brukt kompasset mye, men via Google Maps peker det i hvert fall helt feil i henhold til telefonens retning.

 

Dette er vel i hvert fall den sjette eller sjuende Android-telefonen jeg har. Og aldri tidligere opplevd så mye forskjellige feil/problemer i utgangspunktet.

Lenke til kommentar

 

Telefon tilbake fra verksted. Ingen feil funnet. Ikke overrasket

 

Akkurat samme svar som meg det. Utrolig morro når en telefon åpenbart har et problem, men anses som bare ikke påvist. Bruker de kun den interne ørehøyttaler testen?

Vet ikke. Testet min mot jobbene demo z2 og min brors og z2. Min er merkbart værre. Jaja selges nå hvertfall og lg g3 på vei
Lenke til kommentar

Har hatt Z2 lenge nå og er meget fornøyd. Det eneste problemet som jeg har at den blir varm ved mye bruk, ikke at den lagger eller noe sånt, men batteriet taper fort når den er varm. Har ikke noe av de problemene som er nevnt i denne tråden.

 

Lillebror og storebror, begge har Z2. Lillebror hadde S4 før, Storebror hadde Note 3 og Z Ultra. Begge er meget fornøyde og har ingen problemer.

 

Jeg bruker dette bakdekselet nå som er ultratynn..

 

1d98b4c20be1c9b822e2ebceda322cce-image.j

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...