Gå til innhold

Kornsirkler, menneskelagde eller ikke?


Anbefalte innlegg

Worst Crop Circles

Matt hit the headlines in 2006 when he became the first person ever to be convicted of criminal damage for creating a crop circle in a field of wheat.

På norsk; "Matt ble overskriftsmateriale i 2006 når han ble den første personen noen sinne som ble dømt for skade på korn etter å ha laget en kornsirkel."

 

Der har du en som ble anmeldt av en bonde. Reaksjon nok?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du spurt hvor ofte jeg hørte om slike anmeldelser.

på nyhetene er de jo bare interessert i norske anmeldelser

dessuten så tar de for seg kun det som har nyhetsintgresse for det norske folket så daer det mye man ikke får vite

Da holder det ikke med å høre på radioen døgnet rund.

Man må også følge med på lokale aviser

Hheldig vis så er det svær lite med tagging i mit område

Lenke til kommentar

Så, du har ingenting å vise til altså, som forventet egentlig.

Hvorfor skulle det vært internasjonal interesse i evt. anmeldelser av kornsirkler?

 

Er forresten nyhetskanalen som står på, der kommer stort sett alt inn, men fortsatt utrolig skjeldent om tagging, selv om det skjer hver natt

Endret av aklla
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

 

selv om det ikke er observert anda

Og frem til det har blitt observert, så lar man være å referere til dette som mer sannsynlig enn at mennesker har skapt samtlige kornsirkler.

 

konsekvensen er jo at man mister den muligheten også i de tilfellene når man ikke kan forklare andre merkelige fenomener .

man må utrede alle tenkelig og utenkelige muligheter

 

At kornsirkler er laget av Mummitrollet er like sannsynlig som at de er laget av romvesener. Hvis du skal være konsekvent vil du jo være åpen for muligheten for Mummitrollet-hypotesen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For meg ser det ut som du og de fleste andre her bruker samme metode som meg men i stikk morstatt retning .

Dere har allerede bestem dere for hvilken forklaring dere skal gå for

 

Selv om det kan virke som menneskeskapte kornsirkler er det dere tro mest på så har dett også store mangler

 

Det er forklaringer på alle disse manglene jeg etterslører .

Dere driver selvfølgelig å gnåler om at jeg har fått forklaringer på dette , men i virkeligheten er det helt andre ting dere referer til

 

Inntil det blir oppklart tror jeg verken på det ene aller andre.

 

Derimot så ser jeg for meg mange alternativer

 

 

Nå har fulgt med serien "UFO Europa" .

Der var det 21 merkelige hendelser som ble presentert.

Det var kunne noen få man faktisk kunne forklare og en av dem var en oppdiktet historie.

 

De andre , selv om noen så kalt eksperter prøvde å bortforklarer det med naturlige hendelser så, ignorerte de flere ting som nettop gjorde det at det ikke kunne være noe naturlig.

Dermed kunne man ikke forklare disse hendelsene

 

Da har man flere muligheter en de mange tror.

Lenke til kommentar

 

 

 

selv om det ikke er observert anda

Og frem til det har blitt observert, så lar man være å referere til dette som mer sannsynlig enn at mennesker har skapt samtlige kornsirkler.

 

konsekvensen er jo at man mister den muligheten også i de tilfellene når man ikke kan forklare andre merkelige fenomener .

man må utrede alle tenkelig og utenkelige muligheter

 

At kornsirkler er laget av Mummitrollet er like sannsynlig som at de er laget av romvesener. Hvis du skal være konsekvent vil du jo være åpen for muligheten for Mummitrollet-hypotesen.

 

man må jo kunne skille mellom naturen og det som er oppdiktet.

Det du gjør er å sette alt som ikke er menneskeskapt som ren fantasi .

da har du allerede bestem deg for kun en eneste mulighet selv om det finne svær mange , selv om ikke alle er like sannsynlige.

hvis man har 50 muligheter så er hvertfall 10 av dem like sannsynlig den menneskeskapte

Lenke til kommentar

Hvorfor insistere på å lyve?

Er bare å dikte opp tall og statestikker du også om du vil...

En del av bevisføringen her strekker seg i beste fall til det man husker, i værste fall til det man dikter opp.

Ser ikke hvorfor det skal fungere ulikt for begge parter.

Lenke til kommentar

ingen dokumentmater har vært med på å lage en hel kornsirkel

 

så jeg spør forsatt hvorfor reagerer ikke bonden ?

hvordan klare de skule seg så god ?

og hvordan klare de det på så kort tid ?

 

ingen av disse spørmålene er det til dagen dato ingen som kunne gi et skikkelig svar på

 

Du har fått utfyllende svar her.

 

Hvor har du det fra at bonden ikke reagerer? Hva tyder det på hvis det stemmer at han ikke reagerer? Reagerer ikke bonden hvis det er romvesener, men han reagerer hvis det er mennesket? Hva er poenget med spørsmålet?

 

Det er ikke veldig vanskelig å skjule seg i et område uten kunstig lys midt på natten.

 

Det tar ikke så lang tid å lage en kornsirkel.

 

At ingen dokumentarer har vært med på en hel kornsirkel er feil. I tillegg finnes det folk som tjener penger på å lage kornsirkler for andre. Du kan da umulig påstå at ingen mennesker noen gang har laget en hel kornsirkel?

 

jeg forventer jo bare at man får høre at bonden reager på det og melder fra til rette myndighet .

 

Hva tyder det på hvis han ikke melder fra? At det er romvesener? Hvorfor skulle bonden melde fra hvis det var mennesker men ikke hvis det var romvesener?

For meg ser det ut som du og de fleste andre her bruker samme metode som meg men i stikk morstatt retning .

Dere har allerede bestem dere for hvilken forklaring dere skal gå for

 

Saken er at det er du som insisterer på at andre skal være åpne for andre forklaringer, men du selv er ikke åpen for forklaringer som avviker fra dine egne i det hele tatt. Hva jeg og de fleste andre gjør er derfor ikke relevant for det jeg skriver, fordi jeg påpeker at du selv ikke lever som du lærer.

Selv om det kan virke som menneskeskapte kornsirkler er det dere tro mest på så har dett også store mangler

Det er forklaringer på alle disse manglene jeg etterslører .

Dere driver selvfølgelig å gnåler om at jeg har fått forklaringer på dette , men i virkeligheten er det helt andre ting dere referer til

 

Jeg tar for meg det som tydeligvis er disse påståtte manglene over. Jeg og andre har vist deg at det ikke er mangler i det hele tatt. Du har fått se dokumentarer som viser at mennesker lager en hel kornsirkel, og du har fått dokumentarer som viser at dette ikke tar fryktelig lang tid. Hva bondens reaksjon er relevant for vet jeg ikke.

man må jo kunne skille mellom naturen og det som er oppdiktet.

Det du gjør er å sette alt som ikke er menneskeskapt som ren fantasi .

da har du allerede bestem deg for kun en eneste mulighet selv om det finne svær mange , selv om ikke alle er like sannsynlige.

hvis man har 50 muligheter så er hvertfall 10 av dem like sannsynlig den menneskeskapte

 

Er du like åpen for at det er Mummitrollet som lager kornsirkler som at utenomjordiske vesener gjør det?

Lenke til kommentar

 

påstanden går jo nettop på at vi må ha hatt besøk på grunn av alle de uendelige hendelsene

 

Alt som tilsynelatende ikke kan forklares er altså bevis for besøk fra utenomjordiske vesener?

 

Det var ikke det jeg sa ,

 

Det dere sier er jo at hvis man har sett en galakse i verdensrommet så finnes det bare en

 

At noen få mennesker har stått frem og vist hvordan man kan lage kornsirkler er ingen bevis på at absolutt aller konesirkler er fremstilt av mennesker.

 

Resten er bare antagelser

Kan man ikke forholde seg til det i stedet for å tro at alle mennesker er like ?

 

 

 

Eller så er flere av dere utrolig lite seriøse her.

 

Og gnåler frem den samme dårligere / mangelfulle forklaringen hver gang jeg spør etter mere

Det holder ikke med halvferdige forklaringer.

 

Det er heller ikke nevne noen sted at bonde reagere særlig mye på dette uansett hva dere måte påstå.

 

Det eneste bonden gjør er virke total ignorerende til dette og kjøre traktoren gjennom sirkelen for å høste kornet der .

 

og gi deg med mumietrollet det er ingen virkelig vesen.

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

 

 

påstanden går jo nettop på at vi må ha hatt besøk på grunn av alle de uendelige hendelsene

 

Alt som tilsynelatende ikke kan forklares er altså bevis for besøk fra utenomjordiske vesener?

 

Det var ikke det jeg sa ,

 

Det dere sier er jo at hvis man har sett en galakse i verdensrommet så finnes det bare en

 

At noen få mennesker har stått frem og vist hvordan man kan lage kornsirkler er ingen bevis på at absolutt aller konesirkler er fremstilt av mennesker.

 

Resten er bare antagelser

Kan man ikke forholde seg til det i stedet for å tro at alle mennesker er like ?

 

Nå synes jeg du beveger deg bort fra det jeg skriver om. Du skriver at vi må ha hatt besøk på grunn av alle hendelsene. Betyr ikke dette nettopp at alle hendelsene som du mener ikke kan forklares er bevis for at vi har hatt besøk?

 

 

Det er heller ikke nevne noen sted at bonde reagere særlig mye på dette uansett hva dere måte påstå.

Det eneste bonden gjør er virke total ignorerende til dette og kjøre traktoren gjennom sirkelen for å høste kornet der .

Hvilken relevans har bondens reaksjon?

 

og gi deg med mumietrollet det er ingen virkelig vesen.

Kan du bevise det?

Endret av hekomo
Lenke til kommentar

Det eneste bonden gjør er virke total ignorerende til dette og kjøre traktoren gjennom sirkelen for å høste kornet der .

Hvordan skal bonden reagere når han kjører gjennom sirkelen?

Gå, banne, sparke litt i jorda, rive opp litt korn og dra seg i håret?

 

Kan du også forklare hvorfor bonden skal reagere på en måte om mennesker lagde sirkelen og på en annen måte om ufo lagde den?

Er det sånn at bonden automatisk vet en ufo-lagde den og dermed bryr seg ikke, mens han blir fly forbanna, banner og skriker når han kommer til sirkelen når mennesker har laget den?

Lenke til kommentar

 

Nå synes jeg du beveger deg bort fra det jeg skriver om. Du skriver at vi må ha hatt besøk på grunn av alle hendelsene. Betyr ikke dette nettopp at alle hendelsene som du mener ikke kan forklares er bevis for at vi har hatt besøk?

Det er ikke beviser for noen ting

besøk fra verdensrommet var bare en mulighet som man ikke har klart å bevise

jeg har ikke sagt noe ut over det

 

Hvilken relevans har bondens reaksjon?

Hvis han hadde reagert så hadde det bli mye mer fokus på dette og man kunne fo bedre forkleringer på hva som faktisk skjedde .

poenget var bare at det er lit merkelig at man ikke høre noen ting om hvordan bøndene har reagert på alle kornsirklene

 

 

Kan du bevise det?

er du dum , eller ?

http://no.mummitrollet.wikia.com/wiki/Mummitrollet

Lenke til kommentar

 

Det eneste bonden gjør er virke total ignorerende til dette og kjøre traktoren gjennom sirkelen for å høste kornet der .

Hvordan skal bonden reagere når han kjører gjennom sirkelen?

Gå, banne, sparke litt i jorda, rive opp litt korn og dra seg i håret?

 

Kan du også forklare hvorfor bonden skal reagere på en måte om mennesker lagde sirkelen og på en annen måte om ufo lagde den?

Er det sånn at bonden automatisk vet en ufo-lagde den og dermed bryr seg ikke, mens han blir fly forbanna, banner og skriker når han kommer til sirkelen når mennesker har laget den?

 

gjør du deg dum eller er du det ?

 

bonden skulle jo reager på at disse kornsirklene oppstår .

Han skulle jo også reagere på disse menneskene som driver å tuller på åkeren hans ved saboterer arbeidet hans.

hvordan han reagerer betyr ikke så mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...