Gå til innhold

Kornsirkler, menneskelagde eller ikke?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke poenget å finne mest mulig av sirklene og er det ikke et poeng at man for kartlagt hvem som har laget dem ?

 

enten blir man enda mere sikker på menneskeskapte sirkler eller så får man bevis for andre alternativer

Hele poenget med å lage kornsirkler er jo å ikke blitt lagt merke til. Man skal ikke bli tatt når man lager dem.

 

Folk klarer å stjele munch bilder uten å bli tatt, så det å lage kornsirkler er jo et så lite problem at jeg finner det merkelig at du ikke trur at det er mulig...

Lenke til kommentar

En person som bor et sted det nesten aldri er trafikk vil aldri merke det når det kommer en enkelt bil en enkelt natt.

 

Når det er mørkt så vil man ikke bry seg med lyset fra biler ( bilene kan jo kjøre helt uten lys ).

 

Det blir ingen spor å finne.

 

 

Hele poenget med å lage kornsirkler er jo å ikke blitt lagt merke til. Man skal ikke bli tatt når man lager dem.

 

Folk klarer å stjele munch bilder uten å bli tatt, så det å lage kornsirkler er jo et så lite problem at jeg finner det merkelig at du ikke trur at det er mulig...

 

At poenget er å lage disse i det skjulte gjør det ikke mindre interessant å avsløre dem

 

som sagt så er mange overfølsom for slik .

Det er jo bl.a uvanlig lyder

 

i by der disse kunstmuseene holder til er det hel tide veldig mange forstyrrende lyder.

så en som gjør et anbrudd vil gi noen fremtreden lyder .

bråket vil drukne i den støyen som er der fra før

 

Nå er jeg lit usikker på hvor lyst det er egentlig å natten i England ( eller andre steder der disse konesirklene oppstår ) . det jeg vet er jo at mange steder her i landet er det jo nærmes umulig å kjøre uten lys midt på natta , selv om sommeren .

 

Da kan man jo ikke bare påstå at det går an

 

Et større kjøretøy lager alltid spor , kom ikke å fortell meg noe annet

Er det lite trafikk så vil sporene være mer synlig

Er det mye trafikk så vil forsvinne blant andre spor

 

når det er asfalt så ser vi ikke sporene med øynene våres men de er der .

Man får det frem med uv-lys

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

Det er ingen lyder av å lage kornsirkler og det er dessuten ingen menneskeører innenfor 10 km som hører dem.

 

Sporene vil være helt usynlig fra en bil på veien. Hvis en bil lager spor på veien så er det en dårlig vei som ikke holder. Hele poenget med en vei er at den ikke skal påvirkes av trafikk.

 

Får man frem bilspor på vei med uv-lys? Eller er dette løgn som så mye annet du sier? Så fremt dette bare er din fantasi så forbeholder jeg meg retten til å si det motsatte:

 

Man får ikke frem bilspor med uv-lys.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

La oss si man kan få frem bilspor med UV-lys, noe man ikke kan, men la oss late som. Er jo tross alt det som de fleste bevisene fra den kanten, fantasi.

 

Om man sjekker en bilvei for bilspor, en hvilken som helst bilvei. Hva er sjansen for at man finner spor etter en bil på en bilvei?

Personlig vil jeg påstå at bilspor på en bilvei er ganske natturlig, veien er tross alt laget for at biler skal kjøre der, da er det ganske åpenbart at biler faktisk kjører der.

 

Hadde det vært misstenkelig om man fant spor etter en bil på en vei?

 

 

Har ett lite håp om at du tuller, men vet egentlig at du desverre ikke gjør det...

Endret av aklla
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ingen lyder av å lage kornsirkler og det er dessuten ingen menneskeører innenfor 10 km som hører dem.

 

Sporene vil være helt usynlig fra en bil på veien. Hvis en bil lager spor på veien så er det en dårlig vei som ikke holder. Hele poenget med en vei er at den ikke skal påvirkes av trafikk.

 

Får man frem bilspor på vei med uv-lys? Eller er dette løgn som så mye annet du sier? Så fremt dette bare er din fantasi så forbeholder jeg meg retten til å si det motsatte:

 

Man får ikke frem bilspor med uv-lys.

kan du ikke bruke øynene dine og les det jeg skriver .

Met er ikke snakk lyder fra kornsirkler men lyder fra trafikken transporten dit medfører.

Lenke til kommentar

La oss si man kan få frem bilspor med UV-lys, noe man ikke kan, men la oss late som. Er jo tross alt det som de fleste bevisene fra den kanten, fantasi.

 

Om man sjekker en bilvei for bilspor, en hvilken som helst bilvei. Hva er sjansen for at man finner spor etter en bil på en bilvei?

Personlig vil jeg påstå at bilspor på en bilvei er ganske natturlig, veien er tross alt laget for at biler skal kjøre der, da er det ganske åpenbart at biler faktisk kjører der.

 

Hadde det vært misstenkelig om man fant spor etter en bil på en vei?

 

 

Har ett lite håp om at du tuller, men vet egentlig at du desverre ikke gjør det...

 

kjøre man bil så leger man jo igjen lit gummi på veien

nekter du for det

 

Nekter du for at en bil som plasseres på veikanten og delvis på mark trykker den ned , slik at det blir merkbare spor

 

Hvilken verden er det du lever i ?

 

Er det enda et forsøk på trykke meg ned i skiten

 

Det er uendelig hvordan dere holder på

Lenke til kommentar

Er gummi på en vei mistenkelig?

Er spor etter bil på en vei mistenkelig?

Hvordan skal man vite om gummien og merkene på veien kom av kornsirkel-lagere eller de 100 000 andre bilene som også har lagt igjen en nanometer med gummi der?

Biler er laget for at veier skal være der. At. Det er spor etter biler på veier er en selvfølge. Også at det er spor etter biler steder det er naturlig at biler parkerer langs veien.

Er på en måte litt av meningen at veien skal bli brukt av biler...

 

Forresten, om alle biler legger igjen gummi på veien, hvorfor blir da veien slitt ned etter mange års bruk, og får ikke ett tykt lag gummi?

 

Jeg lever forresten i virkeligheten og bruker virkelige beviser. Kan du forresten bevise at spor etter en bil er synlig under UV-lys?

 

 

Du finner på ting litt for ofte til å skylde på at andre trykker deg ned. Kom med noe som ikke bare har funnet på så kanskje du blir tatt litt seriøst...

 

 

Om bonden våkner av lyden av korn som blir bøyd på mange hundre meters avstand tror jeg man har funnet ut hvor supermann bor :)

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Du mener spor ?

Det er nye spor som alltid gjelder her

og er det et sted med ellers lite trafikk så vil alle spor være av interesse

Det var jo nettop lite trafikk det var snakk om her

 

 

Deskene på en bil slites og da må gummien nødvendigvis havne et sted

veidekket slites også ned men det er det flere grunner til

blant annet dekken som ruller over asfalten

 

 

og enda en gang : det er ikke snakk om lyden av kon strå som bøyes men lysen av alle kjøretøyene som kommer kommer og drar fra stedet.

 

 

du gir meg et klare indikasjoner på at du ikke alltid tenker selv men bare vil formidle det andre har sagt.

Nå er det for tidlig til at jeg kan dra noen konklusjon der , men jeg ville bare si i fra

uansett så er det et irritasjonsmoment man bør unge

 

Du evner tydeligvis ikke helt å se hva jeg vil frem til

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

Hvor mange kjøretøy antar du de som lager kornsirkler bruker?

 

Kan du bevise at man kan se spor etter en bil med UV-lys?

 

Du gir klare indikasjoner på at alt du skriver er ting du finner på tingene fordi det passer det du mener, noe som forsterkes ettersom du ikke en eneste gang har kommet med noe mer holdbart enn det du skriver...

 

Spor etter biler på en bilvei er nok ikke spesiellt interessante spor nei, ettersom det gjerne flere ganger om dagen er biler der...

 

Hvor mange biler våknet du forresten av i natt?

Ingen?

Hvorfor skulle bonden våkne av en bil?

 

Jo, jeg ser hva du prøver få til, at bonden ligger hele natten å lytter til biler å spretter opp for å sjekke jordet med en gang han hører en bil for å sjekke hva som skjer, og at tegn til at en bil har kjørt på en vei er kjempemisstenkelig.

Endret av aklla
Lenke til kommentar

3-4 biler eller flere . de kommer jo na på hvor mange som er med på dette

 

Ikke for bildekk men det var et program på tv der man fikk frem fotavtrykk på gulvet der noen hadde gått med sko

sko har som kjent gummisåler

 

jeg skriver om ting jeg enten har lest om , hørt om eller sett dokumenter på tv

Å kalle det for fri fantasi er lit drøyt

 

Da kan jeg mistenke deg ( og flere andre her ) om å bare ville dra frem det som behager dere og samtidig nekte for alt annet

 

jeg kan få lit problemer med å sovne om kvelden hvis det er mye trafikk på hovedveien som går forbi.

for lyset fra bilen vises på veggen ved siden av sengen

 

 

det er utrolig hvo godt et lite lys vises i mørket.

Man kan faktisk se det på flere KM

Lenke til kommentar

Jeg drar ofte med kilder, men har gitt meg med det, fordi du aldri bryr deg om de. De nærmere 20 filmene i tråden her kan du ikke ha sett, ettersom du fortsatt lurte på hvordan de ble laget.

 

3-4 biler vil si 15-20 personer, mens på filmen som jeg la ut for en liten stund siden viste 2 personer som lagde en passe stor sirkel på ca 4 timer.

 

Jeg godtar desverre ikke "noe jeg så ett sted en gang" som kilde, ettersom f.eks filmer og serier viser veldig mye som ikke er mulig i den verden jeg lever. Spesiellt ikke når veldig mye av det du sier vi andre har sagt er feil, når du ikke engang klarer å huske det som har blitt sagt for noen dager siden, hvordan kan du forvente at jeg skal ta det du husker for flere år siden som fakta?

Jeg tar ikke det jeg selv husker fra noe jeg en eller annen gang hørte om som fakta, uten å sjekke det ut selv først.

Hadde jeg husket at man kan se spor etter biler er synlig med UV-lys hadde jeg undersøkt om det faktisk stemte, så skrevet det...

Lenke til kommentar

Nå var poenget her at bilen lager spor hvordan de ser ut har ikke så mye å si

 

Hvordan kan jeg få svar på det jeg er ute etter når dere hele tide referer til det som fører til spørmålene jeg kommer med ?

 

jeg vet at det var et program på tv som viste hvordan spor ble synlig når man lyste på området med uv-lys

men jeg har ikke klar å finne noe info om det

 

så du det jeg har linket til , om UV-lys ?

Lenke til kommentar

Er ikke postet noen linker i det hele tatt på siden her, så nei, jeg har ikke sett noen link, ettersom det ikke er noen link.

 

Men, se for deg dette, politiet etterforsker en kornsirkel og finner spor etter biler på veien, er det da riktig å tenke at bilen har noen med sirkelen?

Biler kjører på veier hele tiden, helt uavhengig av om det er en kornsirkel der eller ikke...

 

Jeg regner med at om man undersøker en hvilken som helst vei vil man alltid finne spor etter biler.

Lenke til kommentar

Etterforske åsted der en kriminell handling som drap, vold eller innbrudd har funnet sted.

Viser blod og sæd rester.

Desinfisering.

Monteres på toaletter for å gjøre det vanskelig å se blodårer (i tilfelle noen skal sette en sprøyte).

Adgangskontroll ved utesteder, klubber, idrettsarrangementer ved bruk av UV stempler.

Merking med UV penn eller farge. Hemmelige meldinger, Se beskjeder som er skrevet med usynlig blekk eller merke dine gjenstander.

Diskotek, party og spøkelseshus - Lyser opp effekter som reflekterer i UV lys.

Hotel Rom, viser væsker som ikke er vasket bort.

Hud-skade, utført av skadelige UV-stråler, viser brunt under UV lampe.

Dykking på natten.

Stempler, Adgangskontroll, stemplet lyser opp i mørke.

Urin fra husdyr, lyser opp ved bruk av UV lys slik at du får vasket det vekk før lukten setter seg.

Bakterier / Mugg. En del lyser opp eller endrer farge under UV belysning.

Skorpioner og andre UV Reflekterende kryp.

Frimerker / Papir ulik alder lyser forskjellig.

Flass.

Camping, En del giftige dyr reflekterer i UV lys.

Sedler, Viser merking og ekthet du ikke kan se under normale omstendigheter.

Tråd og stoff, Nyere tråder gløder sterkere enn eldre tråder.

Natt-golf, finn ballen raskere i mørke.

 

 

Hvor står det her noe om spor etter biler, eller gummi?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...