Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er til gjengjeld et kostbart PSU design og det øker bratt ved titanium spesielt på psuer med < 1000w.

Det sies at kost/nytte gjør seg gjeldende i spesielle situasjoner son f.eks i datasentere.

Med andre ord lite nyttig for private brukere , gamers og entusiaster. Om man ikke bare er dingse kåt og alltid må ha «the latest and the greatest» :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ble bestilling på Corsair AX 860i altså, for 1700,- må vel det være en grei deal  :)

 

 

Jaja, såg aldri noe til denne PSU'en. I og med at jeg aldri hadde noen hastverk med å få ny så glemte jeg jo nesten av hele bestillingen :p Men ser jo at komplett bare har drevet å flyttet dato på bestilling her. Og nå føres den ikke en gang i sortimentet deres. For noen jævla  fitter av noen apekatter de er altså. De kunne vel i det minste gitt meg beskjed om dette.

 

Får vel høre med den suppegjengen :)

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ble bestilling på Corsair AX 860i altså, for 1700,- må vel det være en grei deal :)

 

Jaja, såg aldri noe til denne PSU'en. I og med at jeg aldri hadde noen hastverk med å få ny så glemte jeg jo nesten av hele bestillingen :p Men ser jo at komplett bare har drevet å flyttet dato på bestilling her. Og nå føres den ikke en gang i sortimentet deres. For noen jævla fitter av noen apekatter de er altså. De kunne vel i det minste gitt meg beskjed om dette.

 

Får vel høre med den suppegjengen :)

Slapp av. Du kan ikke henge de ut uten at du veit hvordan dette hendte. Kan hende systemet ikke har fanget din ordre opp på riktig måte.

Du er en av mange tusen kunder og du mener de eksklusivt skal huske på deg? Slike ordresystem kan gjør en feil. Det veit jeg alt om.

Lenke til kommentar

Nei, men oppfølging på ordre av produkter de tar ut av sortimentet sitt mener jeg burde være en selvfølge.  Det kalles vel vanlig god kundeservice :) De har jo tydeligvis greid å oppdatere ordren flere ganger i uken frem til nå. Men dette er jo ikke første gang på ikke så altfor mange mnd. jeg må purre og etterspør Komplett, så det gjør det jo mer plagsomt.

 

Får høre hva de sier på mandag.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Nei, men oppfølging på ordre av produkter de tar ut av sortimentet sitt mener jeg burde være en selvfølge. Det kalles vel vanlig god kundeservice :) De har jo tydeligvis greid å oppdatere ordren flere ganger i uken frem til nå. Men dette er jo ikke første gang på ikke så altfor mange mnd. jeg må purre og etterspør Komplett, så det gjør det jo mer plagsomt.

 

Får høre hva de sier på mandag.

At de har oppdatert systemet betyr bare at deres ordresystem har gjort det. De sitter ikke å hopper over deg og gir faen. Hadde noen vært klar over det som har hendt har de ordnet opp i det.

Å drive en så gedigen nettbutikk som Komplett.no er ikke enkelt.

Lenke til kommentar

Det er nok ingen enkel jobb nei. Men har de først ett automatisert system som oppdaterer ordre burde det vært såpass utarbeidet at det er en rutine i systemet på varer som taes ut av sortimentet. Det er vel ikke for mye å be om når de først har ett oppegående system, er det vel? Da er det jo ett dårlig utarbeidet system.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Hva ville dere ha anbefalt av 750-850W PSU i platina til titanium rating?

 

Hei.

 

Dette kommer helt an på pris.

Du har Evga, Seasonic, Corsair etc etc å velge mellom. Gi meg en maks pris så skal jeg finne et par til deg :)

Jeg sikter på platinum eller titanium, så den ligger vel passe höyt.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Hva ville dere ha anbefalt av 750-850W PSU i platina til titanium rating?

Hei.

 

Dette kommer helt an på pris.

Du har Evga, Seasonic, Corsair etc etc å velge mellom. Gi meg en maks pris så skal jeg finne et par til deg :)

Jeg sikter på platinum eller titanium, så den ligger vel passe höyt.

 

2500kr... Kanskje 3000? 

Duger ikke Seasonic 850W? Vet også at EVGA har sine SuperNova T2. De har vel 650/750/850W som er rimelig greie. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...