Jump to content
Sign in to follow this  
Øystein.F.

South Park-rollespelet er ferdig

Recommended Posts

South Park har begynt og lage så mye episoder om social media og spill at de burde hoppe over til spill.

Episodene begynner og bli litt tørr, men ser ut som mesteparten av humoren fra den siste sesongen er i spillet.

Forhåndsbestilt på steam :D Kjøp den på steam! koster 350 kroner mot 499 kroner i ganske mange butikker i norge.

Koster 249,- på Elkjøp for en fysisk kopi. Kjøper så å si aldri nye storspill direkte fra Steam med de prisene de tar.

Forhåndsbestilt på steam :D Kjøp den på steam! koster 350 kroner mot 499 kroner i ganske mange butikker i norge.

350,- var jo dyrt, flere som selger det til 249,- (Komplett, Lefdal, Elkjøp).

Det går lett an å skaffe det for i underkant av 20 dollar (ca. 120 kr) via tradingsider som Steamtrades og TF2Outpost. Det lønner seg aldri å kjøpe spill direkte fra Steam, selv når det er salg. 

Hvilke butikker er det som skal ha 499 for et PC-spill? Ingen som er på prisjakt.no i hvert fall. Selv kjøpte jeg det fra Elkjøp til 249,- Steam er en av de dyre når det kommer til nyutgivelser.

Gleder meg som en unge til dette spillet! :)

Takler ikke å lese noe på nynorsk...
Er det bare jeg som blir sliten av hele nynorsken?

Nei. Det finne andre personer på forumet med hjerner som ikke takler nynorsk. Dere er dog i mindretall.

Takler ikke å lese noe på nynorsk...
Er det bare jeg som blir sliten av hele nynorsken?

Tror det er enda flere som blir sliten av å lese klagene over artikler på nynorsk hver eneste gang det kommer en. Jeg er i utgangspunktet motstander av læring av norsk sidemål i skolen, men om det er så mange som blir "slitne" av å lese det, så er det godt det er sånn.

Over til South Park! Har ikke helt troen på dette spillet. Frykter det blir mer Dungeon Siege 3 enn Mask of the Betrayer / KOTOR 2, men håper på det beste.

Edited by radiohodet