Gå til innhold

David Moyes - Arbeidsledig


Latias

  

203 stemmer

  1. 1. Moyes rett mann for United?

    • Ja (United-supporter)
    • Nei (United-supporter)
    • Ja (ikke United-supporter)
    • Nei (ikke United-supporter)
    • Hvem er Moyes?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva gjorde Moyes i Everton? Tok et aldrende mannskap fra midt på tabellen (15-16.pl) til 4.pl og CL kvalikk på 2,5år. Vant "Årets Manager" to ganger og viste seg som en meget god mann på overganger med et mildt sagt lite budsjett. FA Cup finale er også på CV.

 

Han er helt klart blant de med best "track-record" i PL fra 03-13.

 

Er dog noe helt annet å være hos en gigant som United, og enda værre å ta over for Ferguson (tidenes manager?).

 

Selv mener jeg at Mourinho var riktig person for jobben. Men blir spennende å se status etter sesongen.

Lenke til kommentar

Jaja, skjønner jo at går an å trykke feil.

Lettere med en slik flåsete kommentar når man blir motbevist ja?

 

Moyes er ikke rett mann til å føre en av verdens største klubber videre etter min mening, men med det sagt, Fergie er bedre skikket til å ta den avgjørelsen enn noen av oss, og nå som Moyes er ansatt må han få tid på seg.

Lenke til kommentar

Gi han tid. Ikke lett å sette igang et nytt system i et lag som har hatt en så fantastisk manager som Alex Ferguson i så mange år. Det er en prosses. Hadde dere forventet fem gullmedaljer i hans første år?

 

United spiller ikke mer grått nå enn i fjor imo, men fått mye dårlige utlelling. ''Fergie-faktoren'' er borte.

This.

Det virker som de fleste har glemt hvor mye klaging det var på kjip fotball i fjor, og flere nevne at de gledet seg til å få inn en ny manager som kunne spille "bedre fotball". I de siste årene har ikke Ferguson hatt spillermateriale til å spille slik som mange ønsker, men han klarte alltid å presse ut gode resultater, i motsetning til Moyes. Når Ferguson utnevnte Moyes som sjef, så tror jeg at han undervurderte sin egen briljanse. Han ville ha en sjef som var lik ham selv, med fokus på hardt arbeid, god arbeidsmoral og tålmodighet, i motsetning til et fargerikt talent, som mange her roper etter. Kanskje han ikke var klar over hvor stor påvirkningskraften hans faktisk var.

Lenke til kommentar

Jeg tror litt av problemet ligger der egentlig. Enig i at vi har spilt mye kjedelig fotball de siste årene, og det var nettopp derfor det var spennende å få en ny manager. Nettopp for å se om vi endelig kunne begynne å spille underholdende fotball igjen. Det er i mine øyne nesten like viktig som å komme på første plass. Og det er nettopp derfor Moyes har vært så skuffende, fordi begge deler mangler.

 

Men når det er sagt er jeg fortsatt ikke klar for å ta en avgjørelse på om Moyes er riktig person enda. Vil i det minste gi han én sesong, så får jeg heller bestemme meg da.

Lenke til kommentar

Lettere med en slik flåsete kommentar når man blir motbevist ja?

 

Moyes er ikke rett mann til å føre en av verdens største klubber videre etter min mening, men med det sagt, Fergie er bedre skikket til å ta den avgjørelsen enn noen av oss, og nå som Moyes er ansatt må han få tid på seg.

Bs since when ønsket dere oss suksess? Dere vil helst se klubben vår råtne, som den gjør nå med Moyes.

Lenke til kommentar

Bs since when ønsket dere oss suksess? Dere vil helst se klubben vår råtne, som den gjør nå med Moyes.

Det er riktig at jeg ikke unner United noen verdens ting, men som en tilhenger av sunn logikk ser jeg ikke poenget med å gi en manager mindre enn en sesong med mindre noe utenomsportslig skulle være et problem.

 

Er rett og slett hyklersk av United-supporterene å være såpass sutrete som flesteparten av dere er nå, etter alle disse årene med latterliggjøring av "kjøp og kast"-klubbene.

 

Dere mister verdens beste klubb-manager og forventer at en som "kun" har ledet Everton skal ta over skuta uten problemer?

 

Naivt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er riktig at jeg ikke unner United noen verdens ting, men som en tilhenger av sunn logikk ser jeg ikke poenget med å gi en manager mindre enn en sesong med mindre noe utenomsportslig skulle være et problem.

 

Er rett og slett hyklersk av United-supporterene å være såpass sutrete som flesteparten av dere er nå, etter alle disse årene med latterliggjøring av "kjøp og kast"-klubbene.

 

Dere mister verdens beste klubb-manager og forventer at en som "kun" har ledet Everton skal ta over skuta uten problemer?

 

Naivt.

 

Hva skal vi gjøre da, sitte tålmodig og bare holde kjeft? Det er da en selvfølge at vi stiller et jævlig stort spørsmålstegn til Moyes, overgangsvinduet, byttene, lagoppstillinger og det taktiske sånn som sesongen nå har vært. Det skulle jo bare mangle.

 

Så du tror andre supportere ikke ville klagd dersom laget deres gikk fra gull med 11 poengs margin til å kjempe om en 5-6. plass?

 

Det største problemet er ikke resultatene, det er fremdriften. Vi ser ingen forandringer, spillestilen er enda kjedeligere enn den var på sitt "verste" under SAF. Ta Rodgers som et eksempel. Resultatene uteble i fjor, men man så jo forandringer, Liverpool spilte jo mer underholdende enn de hadde gjort på lenge. Vi ser ingenting av dette under Moyes!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om man har fulgt med Everton så skjønner man at David Moyes gjort Everton til det klubben er i dag.

David Moyes vant TRE(!) Årets manager med Everton og en haug andre måndenes manager, og påstå at Moyes har ''holdt everton tilbake'' blir rett og slett for dumt. Everton har ikke tatt et større steg nå enn under Moyes, synes de ligger akkurat helt likt. Everton under Moyes landet sånn omtrent rundt 5-8.plass og tipper de vil havne der i år også.

 

Greit nok at dere syter på Moyes pågrunn av det han har gjort i United(så langt) men han er en veldig god manager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...