Gå til innhold

Race for the title + Champions League


Latias

  

105 stemmer

  1. 1. Hvem tar ligagull?

  2. 2. Hvem tar CL-plassene? (Stem på maks fire)



Anbefalte innlegg

Glemte Liverpool, ja. Er så uvant å ta de med i sammenheng med tittelracet. Tror hele driten kommer til å være jevnt mellom Arsenal, City og Liverpool. Chelsea kan jeg se gå på en del til smeller. Liverpool tror jeg også kommer til å gå på en smell eller to mot et jumbolag. Tror det hele kommer til å ende slik som jeg har sagt hele tiden:

 

1. Arsenal

2. City

3. Liverpool

4. Chelsea

Kan da fortsatt ende slik, Mr. BS?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har bikka over til å håpe at City vinner PL. Liverpool har hatt noen irriterende seire i det siste, og fansen begynner å bli i overkant cocky. Kjenner kun én City supporter, så heia City!

:scared::scared:

 

Kom igjen da, vi har ventet så lenge på PL-tittelen, vi må da få lov til å bli litt cocky nå da nå som alt går så bra? :cool:

 

Dessuten, vi fortjener det mer enn City/Chelsea. Det vet du inderlig inderlig godt. :cool:

 

Synd dere tapte idag da, men sesongen blir til gull med FA-cup triumph, et trofé har dere ventet lenge på, kan se ut som det skjer i år. :cool:

Lenke til kommentar

Hvorfor fortjener dere den mer? Fordi dere ikke har brukt oljepenger? Hvordan var det de gangene vi vant ligaen foran City og Chelsea? Og de gangene Chelsea vant ligaen + den ene gangen når City vant ligaen?

Man gjør seg ikke noe mindre fortjent til det hvis man har vunnet den 19 ganger før..

Kan ikke husket at andre har sagt at vi fortjener den mest. Spesielt Liverpool-supportere har alltid sagt at det er dommeren sin skyld.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Dessuten, vi fortjener det mer enn City/Chelsea. Det vet du inderlig inderlig godt. :cool:

Utdyp.

Doping.
Faktisk...

 

Det blir som å si det norske landslaget i langrenn er dopet ettersom de har mer penger enn de andre. I tillegg bort det sinnsykt mange dopa folk i Holmenkollen.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Jeg liker ikke når begrepet pengedoping blir brukt om klubber som får "en forståelig kapitalinnsprøyting" av eierne. Pengedoping bør brukes når klubber bruker summer som ikke er i nærheten av å kunne forsvares av inntektsnivået, når småklubber ila kort tid mangedobler lønninger og verdien på spillertroppen.

Lenke til kommentar

 

Har bikka over til å håpe at City vinner PL. Liverpool har hatt noen irriterende seire i det siste, og fansen begynner å bli i overkant cocky. Kjenner kun én City supporter, så heia City!

:scared::scared:

 

Kom igjen da, vi har ventet så lenge på PL-tittelen, vi må da få lov til å bli litt cocky nå da nå som alt går så bra? :cool:

 

Dessuten, vi fortjener det mer enn City/Chelsea. Det vet du inderlig inderlig godt. :cool:

 

Kan ikke fordra kjøpelagene City og Chelsea. Men dere Liverpool-fansen har vist at dere ikke klarer å beherske hovmodigheten, og det blir litt for irriterende ettersom jeg kjenner såpass mange Liverpool-fans. Ingen som har fulgt med på fotball i mer enn 4-5 år en City fans, så da slipper jeg å høre på alt gnålet.

Lenke til kommentar

Chelsea/City blir ikke verdige vinnere av noe som helst før de går tilbake til scratch. Det som har blitt påført disse klubbene er virkelig en tragisk skjebne. En falsk suksess som blender deler av de respektive klubbers supportere. Noen har innsikt til å se at dette er nettopp det det er, en falsk suksess. Men hey, det er min mening. Noen forstår hva jeg mener, andre ikke. Og noen vil ikke forstå det, forståelig nok.

 

Jeg ser heller Liverpool konkurrere på ærlig vis i 3.div enn å se de toppe tabellen på falske premisser. Heldigvis har ikke Liverpool blitt vanæret slik Chelsea og Man City har blitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...