Gå til innhold

Race for the title + Champions League


Latias

  

105 stemmer

  1. 1. Hvem tar ligagull?

  2. 2. Hvem tar CL-plassene? (Stem på maks fire)



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Tror fremdeles City tar tittelen. Chelsea kan få et resultat på Anfield, og Liverpool skal reise til Selhurst Park som ikke er en bane man skal ta for gitt med Pulis i spissen.

Alt er mulig, idag er vi Liverpool-supportere natruligvis høyt oppe, og fjortent sådan,
Bare sånn kjapt: overhodet ingen bismak når kampen avgjøres til de grader av dommeren?
Lenke til kommentar

3 straffer er det jo uansett når fyren bevisst jukser selv om dommeren ikke ser det? Det er jo ikke fordi dommeren er partisk han dømmer som en idiot, det er fordi han er nettopp en idiot. Ubrukelig.

I tillegg skulle skrtel hatt x antall kort slik han holder på. Suarez skulle selvsagt vært ute.

Lenke til kommentar

 

 

Tror fremdeles City tar tittelen. Chelsea kan få et resultat på Anfield, og Liverpool skal reise til Selhurst Park som ikke er en bane man skal ta for gitt med Pulis i spissen.

Alt er mulig, idag er vi Liverpool-supportere natruligvis høyt oppe, og fjortent sådan,
Bare sånn kjapt: overhodet ingen bismak når kampen avgjøres til de grader av dommeren?

 

 

Ikke for min del. Som Zu skriver så vs city har det gjevnet seg ut. Og ellers gjennom sesongen har det vel ikke vært noen feile avgjørsler som har gitt oss poeng. Så bare deilig seiersmak her. Men du har jo lang, lang erfaring og kan sikkert komme med noen råd om det skulle bli nødvendig. :thumbup:

Lenke til kommentar

Det jevner seg ut ja....

 

Så 4 poeng til Liverpool og 1 til City er å jevne seg ut?

 

Eg skjønner ikke matten. Det burde da vært 3 poeng til begge lag i disse kampene isåfall??

 

Edit: toreae holder seg til sak ja. Alle andre er så teite.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Det er bare en tullet "unnskyldning" å si at ting jevner seg ut. Det er helt for jævlig at man forsvarer elendig dømming med slikt vås. Selv om Liverpool ble snytt for en alene med keeper er ikke det det samme som tre straffespark og rødt kort til Suarez. Så hvordan de klarer å kalle det likt er helt håpløst. I tillegg til at de har fått 30 000 straffer som de ikke skulle hatt på at Suarez og Gerrard maser på dommerne bare dem blir tatt på.

Lenke til kommentar

Det er bare en tullet "unnskyldning" å si at ting jevner seg ut. Det er helt for jævlig at man forsvarer elendig dømming med slikt vås. Selv om Liverpool ble snytt for en alene med keeper er ikke det det samme som tre straffespark og rødt kort til Suarez. Så hvordan de klarer å kalle det likt er helt håpløst. I tillegg til at de har fått 30 000 straffer som de ikke skulle hatt på at Suarez og Gerrard maser på dommerne bare dem blir tatt på.

Bra du skulle holde deg saklig, ellers så vet jeg ikke hva jeg skulle gjort, si.

Lenke til kommentar

 

Det er bare en tullet "unnskyldning" å si at ting jevner seg ut. Det er helt for jævlig at man forsvarer elendig dømming med slikt vås. Selv om Liverpool ble snytt for en alene med keeper er ikke det det samme som tre straffespark og rødt kort til Suarez. Så hvordan de klarer å kalle det likt er helt håpløst. I tillegg til at de har fått 30 000 straffer som de ikke skulle hatt på at Suarez og Gerrard maser på dommerne bare dem blir tatt på.

Bra du skulle holde deg saklig, ellers så vet jeg ikke hva jeg skulle gjort, si.

 

 

Raskere å komme med ca, enn å sitte å lete :p Tar så lang tid å skrive innlegg om jeg må gjøre research.

Lenke til kommentar

Det jevner seg ut ja....

 

Så 4 poeng til Liverpool og 1 til City er å jevne seg ut?

 

Eg skjønner ikke matten. Det burde da vært 3 poeng til begge lag i disse kampene isåfall??

 

Edit: toreae holder seg til sak ja. Alle andre er så teite.

 

Du fornermer meg. Skal prøve å ikke være saklig med deg i framtiden. Duuuuuuuuuuuumen!

 

Forøvrig leser jeg deg slik at du bifaller siste linjen i mitt forrige innlegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...