Gå til innhold

Kina-telefoner, erfaringer og nyheter med mer


kimare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1400 euro er kun fordi det står Porsche på den

 

Mate 9 er også veldig aktuell for min del da den oppfyller mine krav.

Mate 9 blir sikkert en meget bra telefon, har selv p9 + og har ikke opplevd maken til telefon siden sony z3.

Mate 9 kommer vel i en europeisk versjon så ikke noe problem å kjøpe den...

Men må le litt også her lager huawei en " samsumg edge" telefon og priser den omtrent dobbelt så mye som samsung...

Lenke til kommentar

 

1400 euro er kun fordi det står Porsche på den

 

Mate 9 er også veldig aktuell for min del da den oppfyller mine krav.

Mate 9 blir sikkert en meget bra telefon, har selv p9 + og har ikke opplevd maken til telefon siden sony z3.

Mate 9 kommer vel i en europeisk versjon så ikke noe problem å kjøpe den...

Men må le litt også her lager huawei en " samsumg edge" telefon og priser den omtrent dobbelt så mye som samsung...

De har lansert en Mate 9 pro med lavere pris også =) http://m.gsmarena.com/huawei_mate_9_pro_goes_official__its_the_same_as_porsche_design-news-21620.php

Lenke til kommentar

1. Nå er det ingenting enda som tilsier at dette gjelder noen telefoner på det norske markedet.

2. Dette har det gått rykter om i mange år på bl.a. Huawei uten at CIA, MI eller andre etterretningsorganisasjoner har funnet bevis. At det blir funnet av et lite sikkerhetsfirma på et lite og ubetydelig merke, beviser ikke annet en at dette er en relevant problemstilling på disse telefonene. At Samsung Note 7 tar fyr betyr ikke at alle telefoner fra Sør-Korea er selvantennende.

3. Det er rimelig velkjent at amerikanske selskaper gir informasjon til sine myndigheter. (Nei jeg synes ikke dette er greit fra noen av partene, jeg skjønner bare ikke hvorfor noen krisemaksimerer dette og samtidig overser det andre).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

1400 euro er kun fordi det står Porsche på den

 

Mate 9 er også veldig aktuell for min del da den oppfyller mine krav.

Mate 9 blir sikkert en meget bra telefon, har selv p9 + og har ikke opplevd maken til telefon siden sony z3.

Mate 9 kommer vel i en europeisk versjon så ikke noe problem å kjøpe den...

Men må le litt også her lager huawei en " samsumg edge" telefon og priser den omtrent dobbelt så mye som samsung...

De har lansert en Mate 9 pro med lavere pris også =) http://m.gsmarena.com/huawei_mate_9_pro_goes_official__its_the_same_as_porsche_design-news-21620.php

 

Se der ja, ikke nok til at jeg kjøper denne så lenge jeg jeg har p9+ men helt klart de er på rett vei.....

Kommer p10+ med bøyd skjerm så kan den være svært aktuell for min del.

Flytt fingeravtrykk leseren til baksiden og gjør den vanntett så blir det bra, større batteri enn p9+ trenger jeg ikke da min p9+ ikke har gått tom for strøm på en dag siden jeg kjøpte den...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ja, det har jeg. Har ikke du?

Jeg ønsker for eksempel ikke at hvem som helst skal ha epost-adressen min, telefonnummeret mitt, info om bankkortet mitt, kommunikasjon mellom legen min og meg, osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Ja, det har jeg. Har ikke du?

Jeg ønsker for eksempel ikke at hvem som helst skal ha epost-adressen min, telefonnummeret mitt, info om bankkortet mitt, kommunikasjon mellom legen min og meg, osv.

 

 

Slapp av, det var en spøk ;) Joda det er mye jeg ikke vil ha på avveie, jeg har for tiden en One plus 2 men er ikke så bekymret egentlig.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Bestilt meg Xiaomi mi mix fra iwill.no. Noen som har erfaring med denne?

Ikke annet at den er overpriset, og muligens har en såkalt "vendor ROM" innstallert. Dette vanskeliggjør prosessen med å oppdatere til nyere firmvare, låse opp bootloader, samt legge inn den europeiske utgaven av MiUI-ROM.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sånn generelt prøver jeg å styre unna mediatek baserte telefoner, ihvertfall om du har lite batteri. Mediatek baserte telefoner bruker mer strøm enn snapdragon og hisilicon gjør, derfor må man i det minste ha ett skikkelig batteri. Som f.eks doogee F7 pro.

 

Blackview p2 virker spennende pga batteristørrelse! Skal følge med på priser når den blir mer tilgjengelig. Nå syns jeg den er litt dyr i forhold til å ha en litt lavt-ytende CPU.

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...