Gå til innhold

TV2s OL 2014 satsing


Wheeljack

Anbefalte innlegg

Akkurat sprinten er jo ikke krise for der er det opphold av konkurransemessige grunner.

 

Mye verre når de skal hoppe inn og ut av konkurranser som er live. Hvordan vet TV2 når en eller annen russer rykker?

 

- Mange frykter reklameavbruddene under sendingene. Gjør du?

- Langrenn og skiskyting er eksempler på idretter som ikke er bygd opp for kommersielle kanaler mens ishockey og curling og snowboard og alpint og hvem det skal være har brudd for reklame. Men seerne er vante med å få med seg alt, og løypene er lagt opp slik at man ser løperne omtrent hele tiden. Er du i reklame når de går på trynet eller en skiskytter er på standplass, så er det en katastrofe. Det må ikke skje. Men vi er nå en gang en kommersiell kanal, og i løpet av femmila må vi vise reklame. Slik er det bare.

http://www.aftenbladet.no/100Sport/mesterskap/Er-vi-i-reklame-og-en-utover-gar-pa-trynet_-er-det-katastrofe-416840_1.snd#.UvN2zvl5Pik

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan godt hende det er nevnt tidliger i tråden, men spør allikevel. Hvordan er det med nett-streaming av OL? Må jeg betale for TV2-sumo (eller hva det nå enn heter) for å få sett på OL? Skal på hytta i vinterferien og vil gjerne få med meg OL, men gidder ikke å betale hvis jeg må binde meg i et helt år eller lignende.

Lenke til kommentar

Kommentatorene er det siste jeg bekymrer meg over, egentlig. Det er klart, det blir rart uten de vandte NRK-kommentatorene, og de kommer sikkert til å få klager for de minste feil som gjøres.

 

Personlig synes jeg TV2 er gode på sport, og er flinke til å lage gode produkter på det de satser på. Tippeligaen er ikke det samme som den gang TV2 satset for fullt, for eksempel. Tour de France, et annet eksempel.

 

Reklamepausene blir nok fort irriterende i lengden, og det blir selvsagt rart å høre de vanlige fotball- og sykkelkommentatorene kommentere vintersport. Men de fleste av de synes jeg er flinke, og personlig er jeg mest skeptisk til Bredeli, da jeg synes han er slitsom i utgangspunktet.

 

Om jeg skulle valgt, så ville jeg valgt Nrk foran TV2 for vinter-OL, men jeg tror ikke mesterskapet vil overskygges av dette uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...