Gå til innhold

TV2s OL 2014 satsing


Wheeljack

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Litt mer info om TV2s satsning: http://www.tv2.no/2014/01/16/sport/ol/vintersport/sotsji/5219594#.UtlqQWTsRgc

 

De sier ingenting om reklame, men jeg har troen på at dette blir tidenes OL på tv. Flere gode kommentatorer, spennende sidekicks ("eksperter") og jeg tror underholdningsfaktoren blir mye bedre hos TV2 enn i NRK.

 

Klarer de å time reklamepauser riktig, så tror jeg folk kan leve med det.

Lenke til kommentar

Hva er galt med de på NRK? Synes de er flinke til å informere og skape god stemning jeg.

 

I langrenn? Det er vel en smaksak, men jeg syns de pjatter og chadrer for mye i et sett om alt mulig annet enn det som skjer. Greit med litt sånn, men de gjør så mye at det blir surrete og trettende.

 

De i skiskyting er til gjengjeld helt suverene. Ola på standplass og det der. Blir vanskelig erstatte de.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

TV2 Kan ikke garantere feilfritt OL

 

post-85775-0-56632300-1391001460_thumb.jpg

 

 

 

Kjenner jeg bare blir mer og mer provosert over at NRK ikke har rettighetene i år. Husker Vancouver hvor dem hadde en silverlight-app som streama i full HD.

 

Uten at jeg følger mest med på fotball så har jeg da fått med meg at det er langt fra første gang at denne tjenesten til TV2 svikter i tide og utide.

 

 

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Sumo har jeg bare dårlige erfaringer med, så det bruker jeg aldri mer penger på. Om jeg skal se noe fra OL, satser jeg på BBC nett-tv i stedet, som ikke koster en krone(bortsett fra VPN).

Lenke til kommentar

Sumo har jeg bare dårlige erfaringer med, så det bruker jeg aldri mer penger på. Om jeg skal se noe fra OL, satser jeg på BBC nett-tv i stedet, som ikke koster en krone(bortsett fra VPN).

Har ingen erfaringer med BBC og vintersport, men veit du om de dekker "alt"? Alternativet du skisserer er høyst aktuelt for meg og.
Lenke til kommentar

 

Sumo har jeg bare dårlige erfaringer med, så det bruker jeg aldri mer penger på. Om jeg skal se noe fra OL, satser jeg på BBC nett-tv i stedet, som ikke koster en krone(bortsett fra VPN).

Har ingen erfaringer med BBC og vintersport, men veit du om de dekker "alt"? Alternativet du skisserer er høyst aktuelt for meg og.

 

 

http://www.bbc.com/sport/winter-olympics/2014/schedule/2014-02-08

 

Ville nok uansett gått for Tv2. Sier seg selv at dekningen på typiske "norske" idretter er bedre dekket på norsk TV.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Selve sendingen til tv2 blir sikkert gode nok, selv om det er med grøss og gru jeg husker forrige gang tv2 hadde ski-vm. Det er den tekniske kvaliteten over nett-tjenesten til tv2 som er for dårlig, og jeg er ikke villig til å kaste bort flere penger på den. Da er BBC det beste alternativet, som sender alt direkte på nettet med sine seks HD-streams + 2 tv-kanaler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...