Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja... var jo en del spoilere i traileren da. Ikke noe som jeg personlig har noe problem med, men kanskje andre... Den røper jo faktisk hva hoved plottet handler om. Som forsåvidt er ett plott som treffer meg midt i interesse hjertet :D

Har ventet på denne historien siden "Replicated man" oppdraget i Fallout 3. Finnes ikke noe mer grått område i Sci-fi/post apokalyptisk enn AI og VI rolle i samfunnet. 

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Da har jeg prøvd det litt på PS4. Veldig pent og bra laget. Men er som vanlig med Bethesda. Dårlige ansikt og animasjoner dessverre. Og litt slitsomt med så mye detaljer i 30 fps. En blir sliten i øyne av sløringen som skjer. Men en blir vandt til det selvfølgelig.
 
Men klarer ikke helt å slutte å tenke på hvordan det ville vært i 60 fps.
 
Men alt i alt veldig pent på PS4. 
 
Bilde av karakteren min :p (ingen spoilers men legger den skjult uansett)
 

 

u3TnWKG.jpg

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har bare spilt litt Fallout 3. Men det lille jeg husker ifra det og det lille jeg har spilt føles veldig likt ut. Men må nok noen Fallout veteraner til for å kunne svare på det spørsmålet.

 

Men jeg synes det virker veldig spennende. Hjernen driver å bearbeider inntrykkene enda og det er en bra ting. Jeg kjenner jeg er nysgjerrig på å utforske landskapet. For det var samtidig som det var øde og ødelagt veldig pent. 

 

Nydelig musikk og lyd effekter i topp klasse. Og dem har lagt krutt i surround lyden. Med lyder som kommer ifra forskjellige krinker og kroker. Blir gøy det her folkens! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det sant att det er med en digital kopi av Fallout 3 med i fallout 4 til Xbox One. :)

Xbox One comes with a free digital copy of Fallout 3 via backwards compatibility. In addition, mods'll be coming to it before PS4. Bethesda also has a track record of favoring Microsoft over Sony, due to their history, and as a result their games tend to run better on Microsoft's console, because the PS3 compared to the Xbox 360 was... odd. So due to the similarities between the two consoles this generation, it's possible they'll run just as well as one another.

http://www.gamefaqs.com/boards/164592-fallout-4/72637909

Lenke til kommentar

Jeg har bare spilt litt Fallout 3. Men det lille jeg husker ifra det og det lille jeg har spilt føles veldig likt ut. Men må nok noen Fallout veteraner til for å kunne svare på det spørsmålet.

 

Men jeg synes det virker veldig spennende. Hjernen driver å bearbeider inntrykkene enda og det er en bra ting. Jeg kjenner jeg er nysgjerrig på å utforske landskapet. For det var samtidig som det var øde og ødelagt veldig pent. 

 

Nydelig musikk og lyd effekter i topp klasse. Og dem har lagt krutt i surround lyden. Med lyder som kommer ifra forskjellige krinker og kroker. Blir gøy det her folkens! :)

Hva syns du om stemmeskuespillet så langt da? Spesielt da på karakteren du styrer. 

 

Vil spille, får nesten ikke sove ordentlig pga det her. 

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Er visst en del mennesker som har fått en anmelder kopi eller vanlig kopi som driver på å deler slutten av spillet med folk. Type sender private beskjeder på Steam osv. Bare være obs for hvor du ferdes de neste dagene hvis dette er viktig for deg. Mange drittsekker der ute. 

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Er visst en del mennesker som har fått en anmelder kopi eller vanlig kopi som driver på å deler slutten av spillet med folk. Type sender private beskjeder på Steam osv. Bare være obs for hvor du ferdes de neste dagene hvis dette er viktig for deg. Mange drittsekker der ute.

 

Det er råttent gjort, unødvendig og en dårlig utvikling generellt. Mye lettere for folk flest å styre unna. Værre for de mer kjente fallout streamerene da de blir spammet med dette på bla. twitter, youtube osv. LoneVaultWanderer's siste youtube video er lang rant om akkurat dette.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Weee, fikk akkurat hentemelding fra posten at det var kommet en pakke fra Elkjøp til meg :D Håper bittelittegrann at de har sendt meg feil, og at istedet for pc så får jeg ps4 eller x1 utgaven av Pip-boy.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Er det sant att det er med en digital kopi av Fallout 3 med i fallout 4 til Xbox One. :)

Ja, men tror det kun gjaldt pre-orders. Uansett så vil jo også plateutgaven av Fo3 fungere når høst oppdateringen kommer neste uke, da BC blir tilgjengelig for bortimot 100 spill. Er villig til å vedde en kr på at det også omfavner Fo NV og TeS IV/V

Lenke til kommentar

Hvordan tenker folk å fordele special points? Jeg tenker at både charisma og inteligence er noe jeg tror jeg kommer til og bruke en del poeng på. Tror at dette er noe man kan få bruk for tidlig i spillet med tanke på hacking av terminaler (inteligence) og for å presse priser hos selgere samt flere alternativer i samtaler(charisma). Ser for meg et slikt oppsett: S:3P:2E:2C:6I:6A:2L:3. Hva tenker dere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...