Gå til innhold

Anbefalte innlegg

 

 

Normalt sett ville jeg vel følt meg jækla dum, men nå ble jeg så letta at jeg bryr meg fletta.. :rofl:

 

Når jeg nå vet årsaken til slow-healing blir jo saken en helt annen. fortsetter såklart på survival :)

Haha, snakk om å snu på en femøring! Først er spillet fucka, og etter at sannheten kommer frem så skal du SÅKLART fortsette på survival :p loving it!!

 

Selv har eg hatt sykdommen siden tidlig i spillet, og har faktisk helt glemt den av :p

Haha! Ja, 2 forskjellige verdener :)

 

1: å ha valget, spille på hard vanskelighetsgrad og ta konsekvensene

2: å få en føkka sykdom som er umulig å kurere og som igjen muligens ville ført til at survival ble en umulighet

 

Når jeg ser at jeg kan velge å ha det slik blir saken litt annerledes, og i tillegg kan jeg skru ned vanskelighetsgraden om jeg ikke klarer meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkuratt ferdig med The Castle Boss. Spiller på Survival og er selv level 22. Et par kommentarer:

 

 

 

Lurkmeek Qeen var level 50 og droppa ikke noe legendary!!! Holdt faen meg på i nesten 2 timer med den bossfighten. Verste monsteret jeg har møtt til nå. Ganske skuffa over at jeg ikke fikk noe skikkelig drop!

 

Minibossen rett før hadde jo en legendary minigun

 

 

 

Endret av Mazeking
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Akkuratt ferdig med The Castle Boss. Spiller på Survival og er selv level 22. Et par kommentarer:

 

 

 

Lurkmeek Qeen var level 50 og droppa ikke noe legendary!!! Holdt faen meg på i nesten 2 timer med den bossfighten. Verste monsteret jeg har møtt til nå. Ganske skuffa over at jeg ikke fikk noe skikkelig drop!

 

Minibossen rett før hadde jo en legendary minigun

 

 

 

 

Det er ingen lvl cap på Fat Man så av den grunn tror jeg at jeg brukte akkurat 30 sek og 2 mini-nukes på den bossen.. samme med han Kellogg tidligere i spillet også, der holdt det med en da :)

 

Litt feigt kanskje men sånne time lange boss fights er det værste jeg vet så da er en nuke the easy way out.

Lenke til kommentar

 

Ballistic Weave på hatt og klær under armour er glimrende.

Ballistic Weave er kun via Railroad?

 

 

Ja. Trodde det var å gjøre missions for tinker tom som ga deg muligheten til å lage Ballistisk weave, men det virker som det er missionene ifra P.A.M. gjør det. Tinker Tom nevner at han har fått tilgang på en av de cachene og har utviklet noe spesielt.

 

Ballistic veave kan brukes på Battered Fedora, Trilby hat og Newsboy cap. Det er de jeg har funnet foreløpig som lar seg 'oppgradere'. Selvsagt er det ikke mulig å oppgradere Military Cap.

Lenke til kommentar

 

 

Normalt sett ville jeg vel følt meg jækla dum, men nå ble jeg så letta at jeg bryr meg fletta.. :rofl:

 

Når jeg nå vet årsaken til slow-healing blir jo saken en helt annen. fortsetter såklart på survival :)

Haha, snakk om å snu på en femøring! Først er spillet fucka, og etter at sannheten kommer frem så skal du SÅKLART fortsette på survival :p loving it!!

 

Selv har eg hatt sykdommen siden tidlig i spillet, og har faktisk helt glemt den av :p

Haha! Ja, 2 forskjellige verdener :)

 

1: å ha valget, spille på hard vanskelighetsgrad og ta konsekvensene

2: å få en føkka sykdom som er umulig å kurere og som igjen muligens ville ført til at survival ble en umulighet

 

Når jeg ser at jeg kan velge å ha det slik blir saken litt annerledes, og i tillegg kan jeg skru ned vanskelighetsgraden om jeg ikke klarer meg :)

 

 

Vi snakker om 'The effect is -10 Max HP.'

 

Spillet er langt ifra ødelagt, har det på en karakterene mine og merker ikke noe spesielt til den. På survival diff.

 

Men kanskje er du en av de uheldige :

  • Some players have reported 1 strength point missing, other players (confirmed) have reported 1 luck point missing. It is possible than one random stats point be removed by Mole rat disease. We cannot confirm if it is a bug or not.
  • The individual writing this bullet point has -10 Health effect from Mole Rat Disease. It appears to have a random negative buff on the player.

Du får sjekke om du har fått en stat justering.

Lenke til kommentar

 

 

Spillet er langt ifra ødelagt, har det på en karakterene mine og merker ikke noe spesielt til den. På survival diff.

Kremt... Ja, fant ut av det ja:)

 

Ønsker molerat diseases hjertelig velkomne :)

 

Og så er det godt for samvittigheten, uselvisk redda du livet til en gutt.

Klapp på skuldra.

Lenke til kommentar

Lurer på om den bonusen man får av å bli god-kompis med MacCready er bugga. Head shots skal øke med 20% accuracy men etter jeg fikk den har jeg aldri vært under 95% på headshots uansett våpen og avstand.. :p

 

 

Edit, var bug ja: "This perk's accuracy bonus is set to give the player a 2000% accuracy increase instead of the documented 20%. This resulted in a consistent 95% hit rate headshot in VATs"

 

Får håpe dette blir fiksa med neste patch fordi nå føler jeg at jeg spiller med en cheat, blir natuligvis alt for lett uansett hvem man møter med en bonus på 2000% ...

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar

Hvor lenge må man egentlig fly rundt med hver enkelt companion for å få perks?

Hvis de skal ha 1000 poeng i affinity og man får max 30 per "Preston loved that" så skal man pokker ta meg spille MYE med hver person. De forskjellige individene capper også på delsummer (typisk ved 500poeng) inntil man har løst et eller flere missions relatert til dem som person. 

Nå skal det gå an å "prime" litt, spesielt på Godsworth og andre som liker våpenoppgraderinger ved å mekke på benken en times tid når de ser på, men det er jo også en litt keitete tilnærming.

 

Hvor tidlig har dere klart å få en companion-perk?

Endret av Svantesvoken
Lenke til kommentar

Hvor lenge må man egentlig fly rundt med hver enkelt companion for å få perks?

Hvis de skal ha 1000 poeng i affinity og man får max 30 per "Preston loved that" så skal man pokker ta meg spille MYE med hver person. De forskjellige individene capper også på delsummer (typisk ved 500poeng) inntil man har løst et eller flere missions relatert til dem som person. 

Nå skal det gå an å "prime" litt, spesielt på Godsworth og andre som liker våpenoppgraderinger ved å mekke på benken en times tid når de ser på, men det er jo også en litt keitete tilnærming.

 

Hvor tidlig har dere klart å få en companion-perk?

 

Spørs litt på hvor naturlig i spillestilen min det de liker er, det er ofte ett problem om de ikke liker at man tar dop som for eks Codsworth, og fire av dem kan du ikke nå max affinity og bli kompis med uten å ha tatt det dedikerte missionet du får av dem.

 

Cait var kanskje lettest for meg da hun digger alt av faenskap som å ta chems og stjele, kun en 2-3 små missions pluss missionet Benign Intervention, så var hun min :)

MacCready var også lett, bare å stjele litt og velge å svare sarkastisk i ny og ned (+ det dedikert missionet Long Road Ahead)

 

OBS! bonusen du får av MacCready er bugga, så om du ikke liker god-mode cheat så hold deg unna han.

Lenke til kommentar

 

Er i Railroad ja - men ganske tidlig, slik at man fritt kan velge veien videre uten å bindes opp mot Railroad.

 

Handlet Spray n Pray Submachine gun fra en merchant utenfor Vault 81 - ganske rå sak.

Spar heller opp litt flere caps og gå inn i Vault 81 og kjøp Overseer's combat rifle (two-shot) :)

 

 

Det er en glimrende rifle - har den også.

Lenke til kommentar

 

Er i Railroad ja - men ganske tidlig, slik at man fritt kan velge veien videre uten å bindes opp mot Railroad.

 

Handlet Spray n Pray Submachine gun fra en merchant utenfor Vault 81 - ganske rå sak.

Spar heller opp litt flere caps og gå inn i Vault 81 og kjøp Overseer's combat rifle (two-shot) :)

 

 

Har lurt litt på denne..

Denne var vel helautomatisk da jeg kjøpte den mener jeg å huske - jeg nedgraderte den til halvautomatisk grunnet litt ammo-manko + halvautomat-perk.

 

-er det meningen at man skal "få med seg" at den skyter-et-ekstra-prosjektil..?..eller gjør den dette kun i form av dobbel skade?

 

Har ikke fått helt tak i hvorfor rifla er så rå, men det kan være at jeg gjorde dumt i å nedgradere den :sick: ...den gjør riktignok mer skade nå enn da jeg kjøpte den, bare mye lavere fire-rate naturligvis.

Lenke til kommentar

Jeg tror bare den gjør ekstra skade. Har aldri opplevd å se flere prosjektiler. Forøvrig gjør den ikke dobbel skade, men det er vel +75% eller noe slikt.

Når jeg blir lei, så skyter jeg av MIRV.

 

 

Protip til å drepe hun jævla Lucy Long?

 

Vet jeg kan bruke tilde key > "kill" osv

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...