Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Right hand bone... Left leg bone.... Er dette ren junk eller får man mulighet til å bygge opp et vesen med dette etterhvert? :)

 

Edit - og en ting til, er det ok å selge perk-magasinene man finner? Attributtene er vel allerede lagt til i karakteren når man plukker de opp, og de har jo rel. grei verdi :)

"bone"

crafting materiale.

 

edit: http://www.ign.com/wikis/fallout-4/Bone

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet nøyaktig hvordan man får oppgradert Silver Shroud-klærne? De kan visstnok oppgraderes ved lvl 25, 35, og 45, og man får beskjed om dette ved å høre på radioen. Er lvl 32 nå, og har ikke hørt noenting. Klærne har ikke blitt automatisk oppgradert fordi jeg startet oppdraget etter lvl25 bare for å få det ut av veien..

Liten spoiler angående oppdragsgiveren:

Ja, jeg har reddet Kent Connolly. Han sitter på rommet sitt i Memory Den.

 

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

En litt morsom bug jeg kom ovenfor. Var i skuddveksling med noen mutants og før jeg visste ordet av det ble skjermen helt hvit og etter ett minutt venting var jeg plutselig i fritt fall. Døde så klart av fallet, men jeg landet på en plass jeg ikke har oppdaget før så fikk en ny lokasjon på mapet :D

 

Men over til noe annet. Er det noen som har tips til hvor jeg kan finne quest. Er dritt lei questene til Preston!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Er perken Mister Sandman noe poeng?

Hvis den funker på sovende Feral Ghouls så er det i alle fall noe jeg skal ha. FG er noe forbanna drit akkurat nå :p

Snik, bruk lyd dempet våpen og du får 2x damage. Fg går som regel på et skudd. Men, noen andre som føler at de er for sterke? Tar super mutans med et til to skudd på normal vanskelighetsgrad
Lenke til kommentar

En litt morsom bug jeg kom ovenfor. Var i skuddveksling med noen mutants og før jeg visste ordet av det ble skjermen helt hvit og etter ett minutt venting var jeg plutselig i fritt fall. Døde så klart av fallet, men jeg landet på en plass jeg ikke har oppdaget før så fikk en ny lokasjon på mapet :D

 

Men over til noe annet. Er det noen som har tips til hvor jeg kan finne quest. Er dritt lei questene til Preston!

 

Diamond City, og ikke langt nordvest fra der, en eller annen politistasjon jeg aldri husker navnet på hvor brotherhood of steel holder til. Begge steder er viktige i forhold til main story. Er også noe Railroad greier, men dit har jeg ikke kommet enda.

 

Jeg synes også at spillet startet usedvanlig tregt. Men nå som jeg har gått mer aktivt inn for quests (du finner -mange- av dem i byen) har det nesten blitt motsatt - for mange :p

Endret av Feh
Lenke til kommentar

 

Er perken Mister Sandman noe poeng?

Hvis den funker på sovende Feral Ghouls så er det i alle fall noe jeg skal ha. FG er noe forbanna drit akkurat nå :p

Snik, bruk lyd dempet våpen og du får 2x damage. Fg går som regel på et skudd. Men, noen andre som føler at de er for sterke? Tar super mutans med et til to skudd på normal vanskelighetsgrad

 

 

Gjør selv 3,5 mer skade nå, med Deliverer kan jeg lett ta ned Vertibirds og Behemoths...

Lenke til kommentar

Er det ikke mulig å rotere våpenet? Hadde likt å sett det ifra litt andre vinkler når jeg driver å modifisere den. Bruker mus+tastatur

Det går an å rotere på dem både i inventory, og når du modder dem. Dessverre vet jeg ikke hvordan man gjør det på PC. Har du forsøkt å holde inne shift/ctrl/alt mens du beveger musen, eller trykker på piltastene?

Lenke til kommentar

 

Er det ikke mulig å rotere våpenet? Hadde likt å sett det ifra litt andre vinkler når jeg driver å modifisere den. Bruker mus+tastatur

Det går an å rotere på dem både i inventory, og når du modder dem. Dessverre vet jeg ikke hvordan man gjør det på PC. Har du forsøkt å holde inne shift/ctrl/alt mens du beveger musen, eller trykker på piltastene?

 

 

Jeg får til å rotere alle andre steder enn i en workbench.

Har trykket på de fleste knapper uten hell.

Lenke til kommentar

Er det ikke mulig å rotere våpenet? Hadde likt å sett det ifra litt andre vinkler når jeg driver å modifisere den. Bruker mus+tastatur

Det går an å rotere på dem både i inventory, og når du modder dem. Dessverre vet jeg ikke hvordan man gjør det på PC. Har du forsøkt å holde inne shift/ctrl/alt mens du beveger musen, eller trykker på piltastene?

Jeg får til å rotere alle andre steder enn i en workbench.

Har trykket på de fleste knapper uten hell.

Hold inne høyre musetast så kan du rotere som en galning. Ihvertfall hos meg. 

Lenke til kommentar

 

Er det ikke mulig å rotere våpenet? Hadde likt å sett det ifra litt andre vinkler når jeg driver å modifisere den. Bruker mus+tastatur

Det går an å rotere på dem både i inventory, og når du modder dem. Dessverre vet jeg ikke hvordan man gjør det på PC. Har du forsøkt å holde inne shift/ctrl/alt mens du beveger musen, eller trykker på piltastene?

Jeg får til å rotere alle andre steder enn i en workbench.

Har trykket på de fleste knapper uten hell.

Hold inne høyre musetast så kan du rotere som en galning. Ihvertfall hos meg. 

 

Dette funker men man må holde markøren et stykke ute til høyre utenfor våpenet for å få til roteringen. Fungerer ikke å holde markøren på våpenet hos meg.

 

Annet:

Døde kropper kan man putte i en haug og skyte de i biter, da forsvinner de helt etter du har sovet 1 time. En annen ting som er greit å vite er at noen kropper spawner ammo el. ved jevne mellomrom så det kan være greit å legger disse et sted de ikke synes og hente der innimellom.

 

Har spilt 50 timer på 1440@Ultra og opplevd veldig lite bugs. 1 CTD, et par stuck og innimellom at companion står i veien som lett omgås ved å be de gå en annen plass. Pathingen til Gamebryo er ikke helt optimal. 

 

Forløpig har jeg ikke spart på noen ting i junk kategorien med mindre de kan selges for en høy verdi men ser at sikkert enkelte junk items har en misjon i spillet.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...