Gå til innhold

Anbefalte innlegg

 

 

Er perken Mister Sandman noe poeng?

Hvis den funker på sovende Feral Ghouls så er det i alle fall noe jeg skal ha. FG er noe forbanna drit akkurat nå :p

Snik, bruk lyd dempet våpen og du får 2x damage. Fg går som regel på et skudd. Men, noen andre som føler at de er for sterke? Tar super mutans med et til to skudd på normal vanskelighetsgrad

 

 

Gjør selv 3,5 mer skade nå, med Deliverer kan jeg lett ta ned Vertibirds og Behemoths...

 

Ok, da antar jeg også at bonuser stacker og at komboen Mr.Sandman, Ninja og Gunslinger/Rifleman + evt Sneak gjør at man rydder godt opp (vel og merke på avstand eller så lenge man er usett).

Feral Ghouls er et problem når jeg får dem helt inntil meg. Siste jeg bygde igår før jeg avsluttet var en pistol med .308 som fikk høyere dmg og bedre range enn sniper-rifla mi, så nå skal jeg nok ta de ut med ett skudd ved neste korsvei.

 

Havner hagler under bonusen til Rifleman-perken eller går hagla på siden av alt annet? Ikke så fornøyd med hagla mi, men lurer på om jeg skal gå for avsagd løp. Bruker den uansett kun til å rydde innendørs. 

Endret av Svantesvoken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Comments anyone?

 

 

Det var da utrolig mye knot fra din side.

 

Dette er ikke så vanskelig.

 

Armor: kan alltid nullstilles, mod kommer så i inventory. Flytt så mod til workbench, og den er alltid tilgjengelig på den armor typen modden er beregnet på.

Våpen: kan ikke nullstilles utenom muzzle. Hvis du vil ta av en fet mod, så må du lage en dårlige en. Eventuelt putte på en dårligere en, hvis du har en fra før. Igjen flytt mod til workbench.

 

Klasser er viktige, leather mods fungerer ikke på steal, pipe mods fungerer ikke på shotguns.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Er perken Mister Sandman noe poeng?

Hvis den funker på sovende Feral Ghouls så er det i alle fall noe jeg skal ha. FG er noe forbanna drit akkurat nå :p

Snik, bruk lyd dempet våpen og du får 2x damage. Fg går som regel på et skudd. Men, noen andre som føler at de er for sterke? Tar super mutans med et til to skudd på normal vanskelighetsgrad

 

spill på survival så blir spillet mer balansert og mer gøy enkelt å greit :tease:

Lenke til kommentar

spill på survival så blir spillet mer balansert og mer gøy enkelt å greit :tease:

 

 

Jeg er ikke så veldig glad i å måtte prøve ørten forskjellige tilnærminger for å få ned en fiende, ei heller å måtte spise bær og sopp for å overleve. Jeg har spilt siden C64 på åttitallet og med to unger og tippa førr, så må man tone ned den verste hard core gaminga ;) Da blir det stort sett å spille gjennom på Normal for å oppleve stemninga og historien. Skal jeg kjøre ekstremvarianten med Survival kommer jeg aldri til å bli ferdig med dette spillet.

Lenke til kommentar

 

spill på survival så blir spillet mer balansert og mer gøy enkelt å greit :tease:

 

 

Jeg er ikke så veldig glad i å måtte prøve ørten forskjellige tilnærminger for å få ned en fiende, ei heller å måtte spise bær og sopp for å overleve. Jeg har spilt siden C64 på åttitallet og med to unger og tippa førr, så må man tone ned den verste hard core gaminga ;) Da blir det stort sett å spille gjennom på Normal for å oppleve stemninga og historien. Skal jeg kjøre ekstremvarianten med Survival kommer jeg aldri til å bli ferdig med dette spillet.

 

har selv spilt siden atari/c64/amiga osv, men ja forstår den problemstillinga med barn/familie osv :)  har selv testa alt under survival, men finner ikke det gøy med tanke på att det bare blir for enkelt :hm:

 

snikeperken gir og mer damage som 3x osv viss man putter poeng i den, så er ikke umulig å spille på hverken den ene eller andre vanskelighetsgraden

Endret av Leffi78
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hva er forskjellen mellom vanskelighetsgradene? Er det kun hitpointjustering og flere legendarys?

attachicon.gifSkjermbilde.PNG

 

I tillegg tror jeg Survival legger inn et par ekstra triks, som at du ikke regenererer HP uten å spise eller hvile.

 

Jeg har ikke lagt merke til at man regererer HP på normal eller hard. Vet du forresten om man treffer flere legendarys på very hard sammenlignet med hard?

Lenke til kommentar

Noen her som har opplever fryktelig mye lag når man tar i bruk local map på pipboy appen? Alt går i rapp og nykk mens når eg spiller med local map på pipboy appen. Spiller forsåvidt på en PS4 og kjører pipboy appen på en samsung note 3. Muligens at det har noe med nettverket? Dette skjer eksklusivt i local map.

Lenke til kommentar

 

Havner shagler under bonusen til Rifleman-perken eller går hagla på siden av alt annet? Ike så fornøyd med halga mi, men lurer på om jeg skal gå for avsagd løp. Bruker den uansett kun til å rydde innendørs. 

 

 

Ja Hagler går innunder Rifleman perken (om det er den som ligger under Perception).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Hva er forskjellen mellom vanskelighetsgradene? Er det kun hitpointjustering og flere legendarys?

attachicon.gifSkjermbilde.PNG

 

I tillegg tror jeg Survival legger inn et par ekstra triks, som at du ikke regenererer HP uten å spise eller hvile.

Jeg har ikke lagt merke til at man regererer HP på normal eller hard. Vet du forresten om man treffer flere legendarys på very hard sammenlignet med hard?

Ikke jeg heller.

 

Ja jeg svitsja fra normal til hard igår og merket stor forskjell på legendary drops, men har ingen % e.l. å vise til vel og merke.

Lenke til kommentar

Ja, jeg skrudde av hardcore mode i New Vegas da det ble for mye mas og tjas med sult, tørst og ikke minst søvn.

Det er enkelte ting i spill som ikke bør være for realistiske, da forsvinner deler av innlevelsen, i allefall for min del.

Hardcoremode i NV var forsåvidt grei da den ikke hadde noe med den generelle vanskelighetsgraden å gjøre.

 

Men det her med å justere opp helse og ned skade mot fiender er så lættis. Til slutt så overlever vel en molerat 3 skudd med hagle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...