Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Regner med det er INT man må oppgradere for å få mulighet til å picke vanskelige låser? (står ikke skrevet noe om denne skillen i perk-treet)

Alt for mange safer o.l. som jeg har måttet springe fra :hm:

Det er PER du må oppgradere for og picke låser. INT er for og hacke terminaler.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Føler at ammo går i minus hele veien, selvom jeg ikke sløser det bort. Skal det være slik? Kjedelig å måtte bruke 3-400 caps hver gang man skal ut og gjøre noe.

Nei slik skal det ikke være. Jeg har ikke brukt en krone på noe som helst og har flere tusen skudd. 

.38 f.eks som jeg ikke bruker har jeg alene 3800 av.

 

Leiter du i alle krinker og kroker? 

 

Leter overalt. Var nede i en uendelig gruve nå, endte opp med en håpløs kamp mellom flare gun og legendary ghoul. Har fått level 2 av scrounger-perken, får håpe det hjelper snart ellers skjønner jeg ingenting. 

Lenke til kommentar

Angående power armor så dukket det opp et ikon etter at jeg hadde lest noe på en terminal, i et område jeg ikke hadde utforsket ennå og mens jeg brukte en power armor. Men ikonet forsvant igjen ganske kjapt.

 

Begynner forøvrig å bli ganske frustrert av hele opplegget rundt settlements. Byggingen blir ganske fort uinteressant, spesielt siden det ikke er mulig å fjerne eksisterende gamle bygg (med mindre de er kollapset, som i startbyen?). Prøver også å fjerne varslene inne på oversikten i pip boyen, men det henger jo ikke på greip. Står plutselig at det mangler mat feks en plass, men når jeg drar dit så mangler de ikke mat likevel. Det er også utrolig uoversiktlig og vanskelig å vite hvem som jobber med hva etter hvert, med mindre jeg har oversett noe. Håper nesten det, for det er ikke så moro lengre når du må bygge hundreogørten baser, og den lille oversikten som er ikke stemmer alltid.

Lenke til kommentar

Litt skuffende hvor lite Charisma har å si i spillet. Har vanligvis alltid gått for 100 i speech rimelig tidlig, eventuelt 9-10 i Charisma, sånn at jeg kan utnytte kjeften helt ut. Syns det er alt for lite igjen for det. Få missions jeg slipper unna jobben med og få folk jeg får overtalt. Tror det er en stund siden jeg har spilt et Bethesda spill hvor det har betydd så lite i samtaler.

Lenke til kommentar

Setter dette i spoiler. Spoiler ingenting om historien eller noen quest, men beskriver en Easter Egg i detalj:

 

 

Jeg fant baren som refererer til Cheers. Først syntes jeg det var skikkelig kult, men etterhvert som jeg kikket meg gjennom baren så ble det bare mer og mer creepy. Baren var bygget i detalj likt Cheers, med bakrom, toalett og kontor som i serien. Skjelettene av Frasier, Norm og Cliff på sine vante plasser... og Sam og Diane som lå på gulvet bak baren og holdt hverandre i hendene. Det ble mer supercreepy enn kult, syntes jeg. Skikkelig bra gjennomført!

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Setter dette i spoiler. Spoiler ingenting om historien eller noen quest, men beskriver en Easter Egg i detalj:

 

 

Jeg fant baren som refererer til Cheers. Først syntes jeg det var skikkelig kult, men etterhvert som jeg kikket meg gjennom baren så ble det bare mer og mer creepy. Baren var bygget i detalj likt Cheers, med bakrom, toalett og kontor som i serien. Skjelettene av Frasier, Norm og Cliff på sine vante plasser... og Sam og Diane som lå på gulvet bak baren og holdt hverandre i hendene. Det ble mer supercreepy enn kult, syntes jeg. Skikkelig bra gjennomført!

 

Ja, fant og refererte til den tidligere i tråden, var bra gjennomført, manglet bare themen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...