Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Men jeg får forsatt ikke liv i bordlamper/gullamper. Men skal prøve igjen litt senere idag.

Merker at avstanden mellom conductor og lampe iallfall er vesentlig. Så forsøk kanskje å sette disse nærmere hverandre?

 

 

Skal prøve det ut nu

 

-

 

Er det noen andre som sliter med å flytte på mutfruit treene, eller mer eller mindre alle de tingene.

Får jo ikke markert de når jeg vil flytte på de.

Plasserte de kanskje litt for nær hverandre men jeg burde da få til å flytte på de?

 

-

 

Tror ikke jeg kommer til å prøve ut mods før jeg har fullført spillet. Altså "main quest" greia.

Endret av -Léon-
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Leste en plass at 1 veggtilkobling kun gir strøm innenfor 2-3 panelers rekkevidde. Samt at man innefor 1 panel kan få strøm på enkelte enheter uten kobling til vegg eller tak og at denne kan gi strøm til noe rett ved siden av igjen. Eks. bordlamper, jukebox etc.

 

Ellers er jeg litt usikker på hvor mye kobber feks. kabellengder bruker. Har det noen hensikt å minimere kabelstrekk eks?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Scrapper alt i junk jeg ... er det noe som man bør spare på? 

Ser f.eks at pre-war money er junk i F4, men i F3 var det jo en kar som ville ha disse. Det samme med lekebiler f.eks ..

Eneste jeg har kommet over som kan være verd å spare på er overdue books og tokens til dette.

Hva skal man med Overdue books?

Tar man Inspect på en sånn er det bare en kjip gammal bok uten noe kommentar...

Pre-War money var vel faktisk verdt litt i F3, så jeg har plukket opp alt jeg finner. Om det havner i junk har jeg ikke sjekket. 

Skal i alle fall slutte å pelle opp alt som kan spises. Det sorteres ikke ut som junk og fyller opp lista i inventory. Kjører ikke Lead Belly e.l. så det er lite poeng å ete alt man finner. 

Merker også at jeg er nervød for å gå for langt hjemmefra. Er nå lvl 8 og har kun loket rundt oppe i hjørnet av kartet der vi startet. Ikke vært lenger unna enn Museum of Freedom og USAF Satelite Station Olivia.

Tror jeg har blitt for gammel til slike spill, blir stressa i ødemarka :p

Lenke til kommentar

Leste på Fallout4 guiden på gamer.no at man kan nyte fordelene med Lone Survivor-perken dersom man har med seg hunden, men ikke de andre. Stemmer det?

 

Det stemmer, du mottar bonus fra alle tre rankene av lone wanderer når du ikke har en medhjelper og når du bruker dogmeat.

 

Alle andre medhjelpere disabler perken.

 

Ed:

While Dogmeat is technically a companion, the benefits of Lone Wanderer still apply if the Sole Survivor adventures with Dogmeat.

http://fallout.wikia.com/wiki/Lone_Wanderer_(perk)

Endret av Noxhaven
Lenke til kommentar

Etter litt over en uke med dette spillet og 90 timer spilt (ja jeg vet), så er det virkelig på tide og komme tilbake til hverdagen. Men jeg har vært helt oppslukt, fantastisk spill på alle mulige måter. Har også bare opplevd en krasj på 90 timer og ingen bugs som har ødelagt opplevelsen. 

 

Jeg har riktignok ikke spilt så mange timer (grunnet barn og jobb), men kanskje 15 timer. Har ikke opplevd en eneste krasj enda og bare et par bugs. Synes ikke det er så ille egentlig.

 

Husker da Battlefield 4 kom ut, da var man heldig om man fikk fullført et par runder på rad uten å falle ut eller måtte restarte. Ille nok om slikt hadde skjedd i Fallout4, men tragisk dersom det skjer i multiplayer-spill.

Lenke til kommentar

Jeg har bare opplevd småbugs, som at jeg må vente litt før jeg går gjennom en dør hvis jeg har en quest-person som går gjennom først, at Dogmeat blokkerer litt dører, noen dialoger som har gått litt i stå før de løsner osv. Ingenting stort.

 

Lol, gjorde en sidequest som ikke gikk helt som ventet:

 

 

Skulle gjøre Confident Man med DJ Travis, og endte opp med å drepe de to som skulle late som de ga seg. Fikk litt kjeft av han ene som driver Inn, men ellers gikk det greit.  :rofl:

 

 

Også en advarsel (evt en oppfordring, for de som leser det sånn):

 

 

IKKE svøm i Swan Pond i Boston Commons!

 

Endret av Tabris
Lenke til kommentar

Jeg har vel spilt 20-25 timer eller noe og det er stort sett samme type bugs som går igjen. Forskjellige ragdoll bugs, at våpen/pip boy blir usynlig, og diverse lydrelaterte problemer. At dialogen kuttes, tekst forsvinner/henger seg opp, og diverse lyder som går i loop. Har også opplevd tull med teksturer i svære områder. Ingen kræsjer så det er jo bra, men spillet føles likevel som en veldig innholdsrik beta da det er småproblemer på løpende bånd. Teknisk veldig lite imponerende, spesielt om man tar med grafikken i tillegg.

 

Innholdet er derimot virkelig kvalitet, og det er lenge siden jeg har slitt såpass med å finne nok tid til et spill. Når problemene dukker opp så er det også bare en kjapp quicksave - quickload så er det ordnet på få sekunder.

Lenke til kommentar

Right hand bone... Left leg bone.... Er dette ren junk eller får man mulighet til å bygge opp et vesen med dette etterhvert? :)

 

Edit - og en ting til, er det ok å selge perk-magasinene man finner? Attributtene er vel allerede lagt til i karakteren når man plukker de opp, og de har jo rel. grei verdi :)

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Etter litt over en uke med dette spillet og 90 timer spilt (ja jeg vet), så er det virkelig på tide og komme tilbake til hverdagen. Men jeg har vært helt oppslukt, fantastisk spill på alle mulige måter. Har også bare opplevd en krasj på 90 timer og ingen bugs som har ødelagt opplevelsen.

opplevd 2 krasj på 86 timer. Tilbake i jobb etter 1 uke fri så ble bremset i min ferd i fallout. På godt og vondt :D fantastisk spill
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...