Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PS: Å endre region for å unlocke spill er imot steam sine TOS, men de har aldri bannet noen fra det før. Så ville ikke brydd meg særlig. Dog ble folk bannet for å kjøpe spill fra andre regioner med bruk av VPN.

 

PPS: Konsoll versjonen, virker av det jeg har sett av den å være litt "subpar". Noen av textures ser ganske dårlig ut. Fps drop osv helt nedi 15 :S

 

Noen her med gtx970 eller lignende som kan fortelle litt om fps de får.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Lastet ned en free triel fra WorldVPN og laster ned siste spilldata nå.  Begredelig fart, siden gratisprøven gir alle som tester delt IP og redusert fart, men det funker i alle fall.

 

...og der startet launcheren.  Auto Detect sier Ultra over hele linja, noe som vel var å vente med et 980 Ti.

 

Vel, da får en vel bare la det stå til.....

Jeg ble nettop kastet ut av spillet for oppdatering som jeg ikke kan stoppe. Skulle ha restarte i offlinemodus, ja... Vi får se om jeg enda kan spille..

 

Har 980 TI selv, men faenskapet er låst på 30 fps.

 

Edit: DET STARTET SELV ETTER UPDATE :w00t:

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

Jeg hopper vel imellom så mange ipadresser til vanlig at de har vel sikkert bare tenkt "la hun bare få spille det".

Strengt tatt blir det som å si du har gjort innbrudd så mange ganger at politiet gir blaffen. De kan sette deg i fengsel, gi det bot og så videre, men du gjør det jo bare igjen uansett, så hva er vitsen? :) Jeg aner ikke om VPN kan få deg bannet eller ikke, men jeg ville ikke tatt sjansen, og spesielt ikke bare noen timer før jeg får spilt på lovlig vis. Valve kan faktisk banne deg permanent uten grunn ifølge EULA, så hva er sjansen for at de banner deg hvis de faktisk har grunn til det? Personlig var jeg nervøs nok når jeg lastet ned en patch på XBone flere dager før jeg skulle ha fått spillet. :p

 

Og btw, det har ingenting å si hvor lenge du bruker VPN eller ikke, eller hvor mange adresser du har brukt. Alt er loggført. så de kan faktisk banne deg for å ha brukt VPN for flere år siden. Men det visste du vel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Så spillet er låst til 30 fps?

Har ingenting å si i et sånt spill, og spesielt ikke med VATS.

 

 

Ignorer slike kommentarer. 

 

Jo mer detaljer i bevegelse jo mer synlig blir uklarheter som oppstår når du havner i 30 fps området. Jo høyere fps jo klarere holder bilde seg under bevegelse. Og siden en er ganske mye i bevegelse i et type spill som dette hvor en går rundt å tar inn områdene og dem hyggelige muterte beboerene så har har antall bilder som spillet rendres i mye å si.

 

Det var det hele, carry on :)

Endret av LarZen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Så spillet er låst til 30 fps?

Har ingenting å si i et sånt spill, og spesielt ikke med VATS.

 

Klarer ikke å ta deg seriøst med sånne idiotiske kommentarer.

 

Det er jo en del skytting, selv uten VATS, og ligger videoer ute på nettet der konsoll versjonen dropper til 15 fps ved bruk av scopes. Vær så snill å ikke si sånne dumme ting

 

Sammenlign 30 fps (ps4), forøvrig mye fps drops her

https://youtu.be/R7BQqt-jhhw?t=48m8s 

 

Så ser du dette (pc)

https://youtu.be/NEEOx3EaHUQ?t=1m (heller ingen spoilers)

 

Hva syntes du selv ser best ut?

Endret av henrikrox
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er vel dette med konstant 30fps vs ca 30fps. Vanskelig, det der. :p Hva som ser best ut driter jeg langt i. Poenget mitt er at et spill som Fallout 4 klarer seg helt fint med konstant 30fps. Dere vet vel at selv et TV-bilde kjører på mindre enn det?

 

Beklager dere som vil lese om Fallout 4. Har ikke nok selvkontroll til å la være... :D

 

Om du driter i hva som ser best ut så burde du kanskje ikke argumentere for at høyere fps en 30 har ingenting å si i et spill som F4.? Og nå kjenner jeg er litt spent på hva du mener med TV bilde? 

Endret av LarZen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Så spillet er låst til 30 fps?

Har ingenting å si i et sånt spill, og spesielt ikke med VATS.

 

Klarer ikke å ta deg seriøst med sånne idiotiske kommentarer.

 

Det er jo en del skytting, selv uten VATS, og ligger videoer ute på nettet der konsoll versjonen dropper til 15 fps ved bruk av scopes. Vær så snill å ikke si sånne dumme ting

 

Sammenlign 30 fps (ps4), forøvrig mye fps drops her

https://youtu.be/R7BQqt-jhhw?t=48m8s 

 

Så ser du dette (pc)

https://youtu.be/NEEOx3EaHUQ?t=1m (heller ingen spoilers)

 

Hva syntes du selv ser best ut?

 

pc

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Beklager dere som vil lese om Fallout 4. Har ikke nok selvkontroll til å la være... :D

 

Om du driter i hva som ser best ut så burde du kanskje ikke argumentere for at høyere fps en 30 har ingenting å si i et spill som F4.? Og nå kjenner jeg er litt spent på hva du mener med TV bilde? 

For det første: Grafikk og gameplayer ikke det samme. At det ser bedre ut i 60fps en ting, men det har ingenting å si på gameplayet om det er konstant 30fos eller 60fps i et sånt spill.

 

For det andre visste du vel at kinoer f.eks kjøre filmer i 24fps? Dette fordi dette gir illusjonen om at filmen flyter jevnt, i stedet for å vise stillbilder (se bare på filmer fra sent 1800-tall, for eksempel.) Det ble faktisk et stort oppstyr da The Hobbit doblet antallet til hele 48fps - som fortsatt er langt under 60fps, som dere "krever" for å få et spillbart spill.

 

http://www.extremetech.com/extreme/128113-why-movies-are-moving-from-24-to-48-fps

Endret av Schreiber
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Film og TV er jo uansett ikke det samme som spill. Et spill manipulerer bilde igjennom dine interaksjoner, noe som gjør at høyere FPS er påkrevd for bedre flyt til animasjoner og lignende. Og animasjoner er en del av gameplay, enten du liker det eller ikke. Diskusjonen er jo heller om noe over 60 fps er noe vits, men 30 vs 60 så er 60 en klar vinner på spill. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...