Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når man har lest et par-tre reviews så høres stort sett alt utover det helt likt ut, men Matt Whittaker i HardCoreGamer har heldigvis tatt en helt annen vri enn å detaljere mekanismer og vurdere grafikk, gameplay og denslags.  Han uttrykker seg litt over the top her og der, men stort sett uttrykker han bedre enn noen annen jeg har lest hva som gjør Fallout-serien (og TES) så fantastisk.  Vel verdt å lese synes jeg.

Lenke til kommentar

 

Og der fikk jeg tilgang til F4 uten vpn-triks eller noe.

12 timer for tidlig?

 

Lyst å dele metoden du brukte?

 

Jeg har ikke gjort noe som helst... Jeg har faktisk VPN men den har ikke vært i bruk nettop fordi jeg ikke vil bli stengt ute i fra steam osv.

 

Jeg spiller F4 mens jeg er online, ved å aktivere NZ vpn og spille så må du gå offline slik at de ikke finner ut du ikke skal ha tilgang. Så jeg tør ikke restarte pcen her da jeg bruker ikke vpn engang. Språket står på norskt, region er på norsk, osv.

 

Men til vanlig så hopper jeg rundt tyskland, nederland, usa, sverige og slikt.

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

Liste over forskjellige terningkast fra engelske spillaviser.

Spillet ligger stabillt på 9/10. 

 

Forresten, noen som har et eksakt svar på om VPNbruk får deg bannet? Lite lyst å bli banna på en Steam jeg har investert noen tusen timer og kroner i..

Man ble bannet før og nå hvis man bruker VPN for å kjøpe russiske spill til halvparten av prisen, ikke for å unlocke spill. Det er nå det folk sier i allefall.

 

EDIT;: Har trippelsjekket, har ikke VPN på ruter, eller pc aktivert :/

 

 

Antar jeg ikke blir å avslutte eller restarte, steam lastet ned noe, før jeg fikk sett hva det var, også hadde jeg tilgang. Holdt meg unna VPN i dag.

 

Jeg hopper vel imellom så mange ipadresser til vanlig at de har vel sikkert bare tenkt "la hun bare få spille det".

Available: November 10

This game will unlock in approximately 9 hours

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

Lastet ned en free triel fra WorldVPN og laster ned siste spilldata nå.  Begredelig fart, siden gratisprøven gir alle som tester delt IP og redusert fart, men det funker i alle fall.

 

...og der startet launcheren.  Auto Detect sier Ultra over hele linja, noe som vel var å vente med et 980 Ti.

 

Vel, da får en vel bare la det stå til.....

Endret av Belfaborac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...