Gå til innhold

Dragon Age Inquisition - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

 

 

Nei, det er det definitivt ikke. "Gone Gold" betyr at de nå skal gå i gang med bugfixing, dessuten er det masse DLC på vei.

 

Hvordan vet du det? At det er masse dlc på vei? :) Du er min favorittperson her inne.

 

EA har ikke publisert et eneste spill de siste 5 årene uten store mengder DLC, derfor vet jeg at DA:I kommer til å ha mange DLCer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Nei, det er det definitivt ikke. "Gone Gold" betyr at de nå skal gå i gang med bugfixing, dessuten er det masse DLC på vei.

 

 

 

-The term "release to manufacturing", also known as "going gold", is a term used when a software product is ready to be delivered or provided to the customer.

 

-A copy of the RTM build known as the "gold master" or GM is sent for mass duplication. RTM precedes general availability (GA), when the product is released to the public.

 

At det kommer DLC en gang i fremtiden har jo ingenting å si om produktet er klart for utgivelse eller ikke...

Lenke til kommentar

 

 

Nei, det er det definitivt ikke. "Gone Gold" betyr at de nå skal gå i gang med bugfixing, dessuten er det masse DLC på vei.

 

 

 

-The term "release to manufacturing", also known as "going gold", is a term used when a software product is ready to be delivered or provided to the customer.

 

-A copy of the RTM build known as the "gold master" or GM is sent for mass duplication. RTM precedes general availability (GA), when the product is released to the public.

 

At det kommer DLC en gang i fremtiden har jo ingenting å si om produktet er klart for utgivelse eller ikke...

 

Spillet er ikke et ferdig prosjekt før siste DLC er ute, Bioware kommer sannsynligvis til å jobbe videre med det i et år som de gjorde med ME3.

Det er forøvrig ingen spill som kommer uten day-1 patch.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Nei, det er det definitivt ikke. "Gone Gold" betyr at de nå skal gå i gang med bugfixing, dessuten er det masse DLC på vei.

 

 

-The term "release to manufacturing", also known as "going gold", is a term used when a software product is ready to be delivered or provided to the customer.

 

-A copy of the RTM build known as the "gold master" or GM is sent for mass duplication. RTM precedes general availability (GA), when the product is released to the public.

 

At det kommer DLC en gang i fremtiden har jo ingenting å si om produktet er klart for utgivelse eller ikke...

 

Spillet er ikke et ferdig prosjekt før siste DLC er ute, Bioware kommer sannsynligvis til å jobbe videre med det i et år som de gjorde med ME3.

Det er forøvrig ingen spill som kommer uten day-1 patch.

 

Hva snakker du om, igrunn? Her er det snakk om at spillet er klart for utgivelse. "Gone Gold". Tror du at det er det samme som at Bioware har gitt opp å jobbe videre med spillet?

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

 

 

Hva snakker du om, igrunn? Her er det snakk om at spillet er klart for utgivelse. "Gone Gold". Tror du at det er det samme som at Bioware har gitt opp å jobbe videre med spillet?

 

Akraba skrev at spillet var ferdig, jeg svarte tilbake at det var det definitivt ikke ettersom både bugfixer og DLC er på vei.

 

 

Her handler det om å forstå budskapet som blir formet av ordene, ikke plukke ordene ut av sammenhengen. Budskapet hans var at spillet er klart for produksjon. Det burde alle skjønne ut i fra sammenhengen.

Lenke til kommentar

 

Nei, det er det definitivt ikke. "Gone Gold" betyr at de nå skal gå i gang med bugfixing, dessuten er det masse DLC på vei.

 

Gone gold betyr at det sendes til trykking, det betyr at spillet er ferdig pr definisjon.

Beta er at det er ferdig og de starter bugfixing,

 

Ja i dag så fortsetter bugfixing etter dette for en zero day patch, så kommer senere patcher for feil spillerne finner. Men uansett så er laserings dato opp til markeds avdelingen nå ikke utvikling

Lenke til kommentar

Jeg tror at hvis de hadde vært alvorlig redde for dårlig kritikk, så hadde sperrefristen vært på utgivelsesdagen. Nå kan det se ut som om de heller håper at tidlige anmeldelse kan lokke skeptikere til å kjøpe med en gang.

 

Jeg var mest sarkastisk, og mener EA har vist antydning til å bli bedre. Jeg tror også at Bioware har tatt tak, og de har vist veldig tydelig at de er selvsikre. De har mange live streams, og har vist flere aspekter ved spillet - nok til at jeg er overbevist om at selve gameplayet er solid. Historien og stemningen og aspeter du må spille i timesvis for å få et godt inntrykk av, vet vi lite om, så det blir spennende å se.

Lenke til kommentar

 

Jeg tror at hvis de hadde vært alvorlig redde for dårlig kritikk, så hadde sperrefristen vært på utgivelsesdagen. Nå kan det se ut som om de heller håper at tidlige anmeldelse kan lokke skeptikere til å kjøpe med en gang.

 

Jeg var mest sarkastisk, og mener EA har vist antydning til å bli bedre. Jeg tror også at Bioware har tatt tak, og de har vist veldig tydelig at de er selvsikre. De har mange live streams, og har vist flere aspekter ved spillet - nok til at jeg er overbevist om at selve gameplayet er solid. Historien og stemningen og aspeter du må spille i timesvis for å få et godt inntrykk av, vet vi lite om, så det blir spennende å se.

 

 

Er enig ift gameplay. Bioware kommer aldri til å lage et spill med gameplay a.ka DA:O igjen sålenge EA styrer. Likevel ser det veldig bra ut. Jeg har fulgt med på alle streamene og gleder meg nå til dette spillet. Var lenge skeptisk, men har altså snudd nå. Bioware har kun feilet med historien på et spill de siste årene (ME3), og dette feltet er originalt et av deres sterkeste, så jeg er overbevist om at de ikke har tenkt å feile denne gangen.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg tror at hvis de hadde vært alvorlig redde for dårlig kritikk, så hadde sperrefristen vært på utgivelsesdagen. Nå kan det se ut som om de heller håper at tidlige anmeldelse kan lokke skeptikere til å kjøpe med en gang.

 

Jeg var mest sarkastisk, og mener EA har vist antydning til å bli bedre. Jeg tror også at Bioware har tatt tak, og de har vist veldig tydelig at de er selvsikre. De har mange live streams, og har vist flere aspekter ved spillet - nok til at jeg er overbevist om at selve gameplayet er solid. Historien og stemningen og aspeter du må spille i timesvis for å få et godt inntrykk av, vet vi lite om, så det blir spennende å se.

 

 

Er enig ift gameplay. Bioware kommer aldri til å lage et spill med gameplay a.ka DA:O igjen sålenge EA styrer. Likevel ser det veldig bra ut. Jeg har fulgt med på alle streamene og gleder meg nå til dette spillet. Var lenge skeptisk, men har altså snudd nå. Bioware har kun feilet med historien på et spill de siste årene (ME3), og dette feltet er originalt et av deres sterkeste, så jeg er overbevist om at de ikke har tenkt å feile denne gangen.

 

 

Jeg har blitt skuffet over de siste tre Bioware-spillene. Dragon Age II hadde ikke bare skuffende gameplay, karakterer og områder, men også en relativt skuffende historie. The Old Republic var også skuffende, på mange måter. Her er det litt vanskelig å kategorisere historien som enten dårlig eller god, siden noen klasser hadde bra historie, mens andre hadde mindre bra historie. Det var produktet som helhet som var skuffende for min del.

 

Mass Effect 3 har jeg faktisk problemer med å skrive om, siden det enda skjærer i hjertet at en av mine favorittserier ble avsluttet på den måten. Så jeg tror jeg sier minst mulig om det.

 

Jeg håper Bioware gjør opp for seg med DA:I, uten noen form for awesome button.

 

t3ga8dq39w.jpg

Lenke til kommentar

Bioware har kun feilet med historien på et spill de siste årene (ME3), og dette feltet er originalt et av deres sterkeste, så jeg er overbevist om at de ikke har tenkt å feile denne gangen.

Bioware feilet med historien i Mass Effect 2 (hovedhistorien var svært dårlig konstruert og var kun reddet av at fokuset i spillet var på karakterene du rekrutterte,) Dragon Age 2 (historien er forsovet grei nok men er rimelig dårlig knyttet sammen,) Mass Effect 3 (igjen en historie som ikke gir noen mening og ikke passer med tidligere etablert lore,) og muligens SWTOR også (gidder ikke grinde gjennom alle klasser og faksjoner.)

Lenke til kommentar

Virker som gameplay er litt bedre denne gangen (på PC i alle fall), selv om de fremdeles er mest interessert i awesomebutton-action og romanser. Dessverre har jeg liten tro på forfatterne deres lenger. De siste spillene må ha vært skrevet av ungdomsskoleelever.

 

Uansett kan det vel umulig bli noe verre enn det her..... håper jeg......

 

 

1716941-iwanttobeadragonage.png

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...