Gå til innhold

Dragon Age Inquisition - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Hmm... vurderer faktisk det samme. Har forhåndsbestilt standard edition på Komplett.no (399,-). Er jo egentlig liten vits... hylla mi har ikke plass til flere covere... og spillet må jo inn på Origin uansett.

 

100,- i avslag på Origin fristet i grunn ikke. Har aldri kjøpt noen spill der og kommer neppe til å gjøre det. Kanskje det fungerer å bruke på DLC?

 

Jeg bruker ikke Origin uten at jeg må, men tenkte på noe av det samme ang. DLC eller noe slikt. Hvis ikke, så dukker det sikkert opp et nytt spill jeg MÅ bruke Origin på en eller annen gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hmm... vurderer faktisk det samme. Har forhåndsbestilt standard edition på Komplett.no (399,-). Er jo egentlig liten vits... hylla mi har ikke plass til flere covere... og spillet må jo inn på Origin uansett.

 

100,- i avslag på Origin fristet i grunn ikke. Har aldri kjøpt noen spill der og kommer neppe til å gjøre det. Kanskje det fungerer å bruke på DLC?

 

Jeg bruker ikke Origin uten at jeg må, men tenkte på noe av det samme ang. DLC eller noe slikt. Hvis ikke, så dukker det sikkert opp et nytt spill jeg MÅ bruke Origin på en eller annen gang.

 

Mass Effect 4, hvis du ikke spiller på konsoll.

Lenke til kommentar

 

 

Hmm... vurderer faktisk det samme. Har forhåndsbestilt standard edition på Komplett.no (399,-). Er jo egentlig liten vits... hylla mi har ikke plass til flere covere... og spillet må jo inn på Origin uansett.

 

100,- i avslag på Origin fristet i grunn ikke. Har aldri kjøpt noen spill der og kommer neppe til å gjøre det. Kanskje det fungerer å bruke på DLC?

 

Jeg bruker ikke Origin uten at jeg må, men tenkte på noe av det samme ang. DLC eller noe slikt. Hvis ikke, så dukker det sikkert opp et nytt spill jeg MÅ bruke Origin på en eller annen gang.

 

Mass Effect 4, hvis du ikke spiller på konsoll.

 

Har en PS3, men har ikke startet den opp siden God of War 3 kom ut, tror jeg.

Lenke til kommentar

VPN guide:

http://www.reddit.com/r/dragonage/comments/2maetz/vpnhow_to_preload_and_play_early_guide/

You do this at your own responsibility and acknowledge that if something goes wrong it was your decision to do this method for earlier access.[/size]
Setup
Get VPN client. Several options include
FlyVPN
VPN Gate
SoftEther VPN
from which FlyVPN is maybe most "newbie friendly", but also most used so there can be issues with getting on. Personally I use SoftEther VPN.
Pick your poison and install that baby. After which follow these steps;

  • Close Origin and start VPN. Usually earliest place where games come out is South Korea so find South Korean VPN server to connect to.
  • Start Origin. Login process will take time as data is routed through VPN.
  • Check preload & release times on DAI. Should be around 14th for preload and 17th or 18th for release.Times are shown in your local time.
Take these times up. For reference here is my times without VPN and here with VPN. I can start preload in few hours.
How to preload?
  • Close Origin and connect VPN
  • Start Origin and start preload process
  • After it has downloaded ~10 MB of data through VPN connection disable VPN
  • Let preload continue
Note: DO NOT pause preload before or after disabling VPN!
How to game?
  • Close Origin and connect VPN
  • Start Origin and start the game
  • Alt tab into windows, disable VPN and back into the game
  • Game on!
Note: You may need unlock game again each time you want to play it before official EU release or alternatively you can try putting Origin into offline mode after unlocking game with VPN
Feel free to ask if you encounter problems.

 

Selv bruker jeg Spotflux.

Endret av Orwandel
  • Liker 1
Lenke til kommentar

VPN guide:

 

http://www.reddit.com/r/dragonage/comments/2maetz/vpnhow_to_preload_and_play_early_guide/

 

You do this at your own responsibility and acknowledge that if something goes wrong it was your dec

 

Selv bruker jeg Spotflux.

Det er ute om 3 minutter o,O

Gjorde det samme med The sims 4, kjøpte spillet norsk, og testet det i Korea XP

 

Men husker og kjøpt spillet norsk også gått over til korea for og spille det, til det kom ut i Norge.

 

Kan ikke huske at det var så komplisert som det står der.

 

(edit)Sorry, så at det var for og laste ned spillet raskere.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Jeg preloaded i går, da ble nedlastingen stoppet med en gang jeg prøvde å koble fra VPN. Det jeg gjorde var å koble til VPN i USA istedenfor Hong Kong da fikk jeg greit nok hastighet, så ble ferdig preloaded i går

 

Skal du ha god VPN hastighet, må du bruke en VPN som koster penger, jeg bruker Private Internet Access koster 230 kr i året. Alle gratise VPNer er alt for dårlige til å laste ned med.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Noen andre som spiller i 1440P å sliter med at musepekeren er så sinnsyk liten at en støtt og stadi ikke finner den igjen ? UTROLIG irriterende, finner ingen plass å scale den opp heller, for håpe det bare er jeg som er blind, for en slik instilling er vertfall helt vitalt.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Syns vi skal holde story relaterte ting vekk fra tråden ihvertfall en uke etter lansering, eller selvfølgelig legg det i skjul i teksten. :) Merker ihvertfall at jeg gleder meg ekstremt nå.

 

Ja, vær så snill å holde spoilers fra denne tråden hvertfall den første uken/måned.

Lenke til kommentar

Du trenger bare å starte preloaden på VPN , så skrur du den av når du har lastet ned 10 mb uten å skru av nedlastingen. Men å preloade den norske "versionen" å starte med VPN i ettertid er ingen problem.

 

Hvis jeg forstår deg riktig, så kan jeg likevel jukse-aktivere det etter jeg har lastet ned preload? Den bare startet av seg selv før jeg fikk sjansen til å sette opp VPN.

Lenke til kommentar

Når spillet er lastet ned er det bare å aktivere en koreansk VPN, starte origins på nytt og starte spillet. Etter det kan du deaktivere VPNen igjen om du ønsker, men det kan hende du må bruke den igjen neste gang du starter spillet.

 

Det spiller ingen rolle "hvor" du har preloadet spillet fra.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...