Gå til innhold

Dragon Age Inquisition - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor kjøpes dette spillet i nedlastbar form når det blir lansert?

På PC så ville jeg kjøpt det på Origins, siden det må aktiveres der uansett.

 

Anmeldelse fra Polygon - http://www.polygon.com/2014/11/11/7134385/dragon-age-inquisition-review-ps4-xbox-one-playstation-4-pc

 

Slenger på en fra PC gamer http://www.pcgamer.com/dragon-age-inquisition-review/

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

 

Gleder meg også skikkelig!

 

Jeg holder på med DA2 og rekker ikke å bli ferdig med det spillet i år, er jeg redd.. Litt usikker på hva jeg skal gjøre med saken..

 

Har hatt det spillet i 3 år og fortsatt ikke rundet det... så slapp av :p

 

 

Jeg har hatt spillet siden det kom ut, og rundet det i helgen. De største problemene med det spillet, er at områdene er forferdelig kjedelige og repeterende, fiender popper opp fra ingensteds til stadighet, og at kamerakontrollen er forferdelig. Ja, historien er ganske uinteressant, men den har sine stunder, og man kan ha det moro uten å fokusere på historien. Spesielt de siste timene av spillet var gøy - det var boss fight etter boss fight, og du reiste rundt og banket opp vanskelige motstandere. Jeg sparte den tøffeste dragen til slutten av spillet også. Ganske utfordrende. Og når jeg endelig fikk Bethany tilbake, gruste jeg all motstand (men kunne ikke bruke henne mot dragen, dessverre).

Lenke til kommentar

 

 

Gleder meg også skikkelig!

 

Jeg holder på med DA2 og rekker ikke å bli ferdig med det spillet i år, er jeg redd.. Litt usikker på hva jeg skal gjøre med saken..

 

Har hatt det spillet i 3 år og fortsatt ikke rundet det... så slapp av :p

 

 

Jeg har hatt spillet siden det kom ut, og rundet det i helgen. De største problemene med det spillet, er at områdene er forferdelig kjedelige og repeterende, fiender popper opp fra ingensteds til stadighet, og at kamerakontrollen er forferdelig. Ja, historien er ganske uinteressant, men den har sine stunder, og man kan ha det moro uten å fokusere på historien. Spesielt de siste timene av spillet var gøy - det var boss fight etter boss fight, og du reiste rundt og banket opp vanskelige motstandere. Jeg sparte den tøffeste dragen til slutten av spillet også. Ganske utfordrende. Og når jeg endelig fikk Bethany tilbake, gruste jeg all motstand (men kunne ikke bruke henne mot dragen, dessverre).

 

Hmm.. burde vel kanskje rundet det jeg også da :) I den ene saven min hadde jeg bare et par oppdrag igjen (på act 3).

 

Den tøffeste dragen du snakker om, var det den i det derre gruveområdet?

Lenke til kommentar

 

 

 

Gleder meg også skikkelig!

 

Jeg holder på med DA2 og rekker ikke å bli ferdig med det spillet i år, er jeg redd.. Litt usikker på hva jeg skal gjøre med saken..

 

Har hatt det spillet i 3 år og fortsatt ikke rundet det... så slapp av :p

 

 

Jeg har hatt spillet siden det kom ut, og rundet det i helgen. De største problemene med det spillet, er at områdene er forferdelig kjedelige og repeterende, fiender popper opp fra ingensteds til stadighet, og at kamerakontrollen er forferdelig. Ja, historien er ganske uinteressant, men den har sine stunder, og man kan ha det moro uten å fokusere på historien. Spesielt de siste timene av spillet var gøy - det var boss fight etter boss fight, og du reiste rundt og banket opp vanskelige motstandere. Jeg sparte den tøffeste dragen til slutten av spillet også. Ganske utfordrende. Og når jeg endelig fikk Bethany tilbake, gruste jeg all motstand (men kunne ikke bruke henne mot dragen, dessverre).

 

Hmm.. burde vel kanskje rundet det jeg også da :) I den ene saven min hadde jeg bare et par oppdrag igjen (på act 3).

 

Den tøffeste dragen du snakker om, var det den i det derre gruveområdet?

 

Ja. Min Hawke eier hele gruven nå. :)

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Gleder meg også skikkelig!

 

Jeg holder på med DA2 og rekker ikke å bli ferdig med det spillet i år, er jeg redd.. Litt usikker på hva jeg skal gjøre med saken..

 

Har hatt det spillet i 3 år og fortsatt ikke rundet det... så slapp av :p

 

 

Jeg har hatt spillet siden det kom ut, og rundet det i helgen. De største problemene med det spillet, er at områdene er forferdelig kjedelige og repeterende, fiender popper opp fra ingensteds til stadighet, og at kamerakontrollen er forferdelig. Ja, historien er ganske uinteressant, men den har sine stunder, og man kan ha det moro uten å fokusere på historien. Spesielt de siste timene av spillet var gøy - det var boss fight etter boss fight, og du reiste rundt og banket opp vanskelige motstandere. Jeg sparte den tøffeste dragen til slutten av spillet også. Ganske utfordrende. Og når jeg endelig fikk Bethany tilbake, gruste jeg all motstand (men kunne ikke bruke henne mot dragen, dessverre).

 

Hmm.. burde vel kanskje rundet det jeg også da :) I den ene saven min hadde jeg bare et par oppdrag igjen (på act 3).

 

Den tøffeste dragen du snakker om, var det den i det derre gruveområdet?

 

Ja. Min Hawke eier hele gruven nå. :)

 

Rundet DA2 i går. Slutten var ganske ok... passet bra med det vi vet om DA:I.

 

Dragen falt fort!

Lenke til kommentar

Rundet DA2 i går. Slutten var ganske ok... passet bra med det vi vet om DA:I.

 

 

Dragen falt fort!

 

 

Det tok litt tid for meg. Mulig den var litt bugget, men den stod det meste av fighten oppe på den knausen og fyrte av gårde ildkuler. Så jeg brukte mye av tiden på å løpe frem og tilbake mellom ildkulene mens jeg skjøt på han med stavene (jeg hadde ikke noe annet ranged). Han hoppet ned av og til, men stakk fort opp igjen. Tok han uansett til slutt!

Lenke til kommentar

High Dragon fighten var ganske spennende husker jeg. Men hvis du er Rogue Archer så spiser du alt av single targets på den lvlen, spesielt med de beste buene i spillet. Syns faktisk Legacy dlcet burde spilles, er lett bedre enn hele DA2 tilsammen.

 

Det jeg liker minst med DA:I anmeldelsene jeg har sett så langt er at mange syns plottet er svakt, litt skummelt. Jeg liker en god main story.

Lenke til kommentar

High Dragon fighten var ganske spennende husker jeg. Men hvis du er Rogue Archer så spiser du alt av single targets på den lvlen, spesielt med de beste buene i spillet. Syns faktisk Legacy dlcet burde spilles, er lett bedre enn hele DA2 tilsammen.

 

Det jeg liker minst med DA:I anmeldelsene jeg har sett så langt er at mange syns plottet er svakt, litt skummelt. Jeg liker en god main story.

 

Tja... jeg har kun lest en anmeldelse som gir minus på plot (IGN). De fleste andre syns den er bra.. Tror det blir bra jeg :)

Lenke til kommentar

Jeg har et prinsipp om at jeg aldri skal forhåndsbestille spill. Jeg gikk på en smell. Delvis pga. at Origin ga deg 100,- kroner avslag på neste spill, men mest fordi jeg har vært imponert over hvordan Bioware har promotert spillet. Timesvis med streams av gameplay, masse relevante trailere, veldig tidlig ute med kopi av spillet til anmeldere, og mye info om alle aspekter av spillet. Jeg liker å premiere åpenhet i disse dager hvor spillbransjen har fått ekstra mye tyn. Det er i alle fall det jeg bruker som unnskyldning ;)

Lenke til kommentar

Hmm... vurderer faktisk det samme. Har forhåndsbestilt standard edition på Komplett.no (399,-). Er jo egentlig liten vits... hylla mi har ikke plass til flere covere... og spillet må jo inn på Origin uansett.

 

100,- i avslag på Origin fristet i grunn ikke. Har aldri kjøpt noen spill der og kommer neppe til å gjøre det. Kanskje det fungerer å bruke på DLC?

Lenke til kommentar

Ser at release datoen er oppgitt til 18 November i Nord Amerika, mens den er 20 november i Europa. Må vel gå ann skaffe seg spillet 18 November? Til Pc såklart (dowbloadable).

 

Noen som har tips til hvordan man skal gå frem?

bruk en vpn aktiver spillet så er det spillbart har gjort det på både steam og orgin.

tror jeg måtte starte vpn ver gang jeg skulle starte det da bår jeg var aktivert som online. men fungere sikkert uten å aktivere vpn når du ha sotte orgin i offline etter du har aktivert det med en vpn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...