Gå til innhold

Call Of Duty : Ghosts , Meninger , Førsteinntrykk osv


Anbefalte innlegg

Da har du nok hatt litt uflaks. Jeg opplever det samme ganske ofte, men det har blitt bedre. Første dagen var det sånn nesten hver runde, men i går hadde jeg ihvertfall 20 runder TDM uten nevneverdige problemer. Jeg antar det kommer an på hvem som er host, men det er det jo ingen som veit noe om siden de ikke har inkludert pingbars e.l. Men du har for så vidt helt rett, for når spillet først er i lagmodus er det klin umulig å gjøre noe. Man kan jo spørre seg hva som var galt med nettkoden i MW2? Så lenge folk ikke hadde problemer med selve linja si var spillet bortimot lagfritt. Hvorfor forandre på noe som stort sett fungerer?

Det er vel ingen som er host, men det er dedikerte servere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har ide om hvordan man kan få angret kjøpet av spillet?

Steam gir ikke refunds.

 

"Steam Refund Policy

As with most software products, we do not offer refunds or exchanges on games, DLC or in-game items purchased on our website or through the Steam Client. Please review Section 3 of the Steam Subscriber Agreement for more information.
An exception is made for games purchased during a pre-order period if the request is received prior to the games' release date."
Lenke til kommentar

 

Steam gir ikke refunds.

 

"Steam Refund Policy

As with most software products, we do not offer refunds or exchanges on games, DLC or in-game items purchased on our website or through the Steam Client. Please review Section 3 of the Steam Subscriber Agreement for more information.
An exception is made for games purchased during a pre-order period if the request is received prior to the games' release date."

 

Det finnes vell unntak?

Lenke til kommentar

Disse bikkjene begynner virkelig å gå meg på nervene. I likhet med de som er i Splinter Cell: Blacklist har de en radius på noen meter hvor man ikke kan skyte dem. Trykker på knappen, men ingenting skjer, som om det er bestemt på forhånd at jeg ikke vil treffe den uansett. At de tåler 20-30 skudd og det ikke finnes noe som helst som kan gjøre at man unngår dem hjelper heller ikke på. Et helikopter kan man gjemme seg fra, eksplosiver finnes det en perk som gjør at man får øye på lettere osv. Hunder? Lydløse, kommer som regel bakfra og kan ikke unngås.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Du kan jo prøve og åpne en ticket. Steam er ikke akkurat kjent for god kundeservice. Tviler på at du får refund kun pga du "ikke liker spillet."

Nå har jeg sendt mail til Steam Support med ønske om "refound". Skreiv at jeg er klar over at de normalt ikke lar deg angre kjøpet. Brukte "Maskinen min kjører det ikke så bra" som grunn. Og henviste selvfølgelig til Angrerettloven

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...