Gå til innhold

Call Of Duty : Ghosts , Meninger , Førsteinntrykk osv


Anbefalte innlegg

Jeg føler veldig mange har en tendens til å hive seg på bølgen av mennesker som forkaster Cod serien uten grunn. Det er visst blitt et fenomen blant spillere, å hate alt som har med Cod å gjøre. Om dette er fordi man er dårlig, synes det er kult å hate, eller virkelig hater spillet , vet jeg ikke.

 

Og så avslutter du innlegget ditt med å ramse opp alt som er galt med COD Ghosts? Makes sense.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo stor forskjell på å kritisere et spill og en sjanger? Jeg sier da klart at det er serien som får unødvendig mye hat. Hvor mange ganger har man ikke sett kommentarer hvor folk hentyder til at Ghost er dårlig, akkurat som resten i serien siden Mw2? Vet ikke hva som gjør at du ikke ser at innlegget mitt faktisk gir mening. Jaja.

Lenke til kommentar

Jeg gir dette spillet et par dager til, så er det slutt. 9/10 runder har så ekstrem lag at jeg vil kalle det uspillbart. At den er på 1-2 sekunder er helt normalt, noe som er helt latterlig. Selv å skyte før fienden kommer rundt hjørnet er nyttesløst, da killcam viser at man ikke skøyt en eneste kule før fienden kom 3 meter rundt et hjørne, sikta og skøyt. At det av 12 spillere i TDM typisk er 8-11 spillere som camper gjør det ufattelig kjedelig i tillegg. Hadde gladelig gått tilbake til MW2 om hackere ikke hadde tatt over der, men da blir det nok heller over og ut hva gjelder COD for min del. Nok er nok, når hvert spill har et eller annet som gjør det nesten umulig å forholde seg til for en som både er for fair play og at ting teknisk sett fungerer. COD de siste årene har hatt bortimot null fair play og masse tekniske problemer.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Spiller på PS4 og har ikke noe problemer i MP. Spiller stort sett kun Team Deathmatch på normal og hardcore. Men det er den vanlige latency greia som det alltid har vært i disse P2P spillene..

 

Som alltid så er det lurt å ikke spille via WIFI på slike spill, men konkurranse instinktet mitt er ikke SÅ stort til at jeg gidder å bry meg.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...