Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rimelig teit at man ikke kan skyte inne i butikker. Skulle kjøpe klær og når jeg er ferdig, står det så klart en fyr utenfor som skyter inn på forsvarsløse meg. Ellers virker dette veldig spennende.

Nja, hadde du likt å bli skutt mens du sto og prøvde klær, da? Liker du ikke å bli skutt på er det vel bare å sette på Passive mode? Har ikke testet det selv, så det bare på en loadingskjerm. Et lite tips jeg fikk da jeg startet var at man får belønninger jevnlig om man er snille. Sånn jeg tolker det er det fortsatt fritt frem for å gå berserk som vanlig, men man bør ikke plaffe ned andre spillere bare på kødd.

 

Men når du først nevner det... er utrolig fristet til å legge en bombe utenfor en butikk med minst en annen spiller. Bare legg den i døråpningen, vent til fyren går ut og trykk til venstre på D-paden for å sprenge bomben. :p (tenker på bombene Trevor får tidlig i spillet.)

Lenke til kommentar

 

Det ja. Var nok en bug.

 

Klarte å komme inn nå endelig etter sikkert 10 forsøk.

 

Neste problem, hvordan lagrer man? Automatisk?

 

Enda et spørsmål, velget man server man spiller på selv. Var inne med 2 andre i stad, litt kjedelig. Spiller på xbox.

 

Fra pausemenyen kan du velger "Join a different session" eller noe slikt. Da blir du plassert i en ny random.

Lenke til kommentar

Så greide endelig å komme meg forbi dette første billøpet, men nå på oppdrag nr2. hvor jeg levere noe drugs, og etter at jeg får mission passed, og kameraet zoomer opp til skyene og disse "online tip" begynner å dukke opp, så skjer det ikke noe, kommer bare tips på tips, uten at man får spilt videre.

 

Flere som har blitt stuck der?

Lenke til kommentar

Så greide endelig å komme meg forbi dette første billøpet, men nå på oppdrag nr2. hvor jeg levere noe drugs, og etter at jeg får mission passed, og kameraet zoomer opp til skyene og disse "online tip" begynner å dukke opp, så skjer det ikke noe, kommer bare tips på tips, uten at man får spilt videre.

 

Flere som har blitt stuck der?

opplevde det istad, men jeg bare ventet lenge til det funket.

Lenke til kommentar

Fikk endelig online-delen til å fungere i går kveld. Men er mangel på folk å spille med (noen som ikke skyter deg on sight iaf.)

 

Kompisene mine kommer seg ikke inn, så de er noe misunnelig.

 

Så hvis noen har et crew og/eller vil spille så add meg på PSN: Anders07.

 

Forresten, er det noen flere her som har blitt kicket ut av missions? Ble kicka tidligere i dag fra et race og ledet noe brutalt, så kan jo hende at resten av folka var dårlige tapere og kicka meg sånn at jeg ikke vant. Men endte opp med å gå ned i DNF (did not finish), håper bare ikke at det gjør at jeg blir regnet som "bad sport".

Endret av Anders Bratbakk
Lenke til kommentar

Mersyeside: nei såklart ikke. Men kan være litt kluss for tiden. Var mye av det der i går.

 

Anders: bare å joine ps3-crewet fra forumet, ligger egen post på det. Ble også kicket fra et game helt uten grunn (just minding my own business I sandboxen)

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Mersyeside: nei såklart ikke. Men kan være litt kluss for tiden. Var mye av det der i går.

 

Anders: bare å joine ps3-crewet fra forumet, ligger egen post på det. Ble også kicket fra et game helt uten grunn (just minding my own business I sandboxen)

okei nei trur æ har start 5-6 ganger i dag å som i går og e litt lei av de første oppdragene.

Lenke til kommentar

Mener du skal få pengene dine igjen. Jeg mistet karakteren min flere ganger, men når jeg startet ny en av gangene hadde jeg fem tusen i banken for no apparent reason. Det var ca samme sum jeg hadde fått spart opp på de tidligere karakterene.

 

Protrik; ja får ikke joinet lengre.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...