Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hva som gjør at man mister penger bortsett fra å dø? Tok en pause med i overkant av 60k tidligere. Nå kom jeg tilbake til 54k, som jeg økte til 56k etter et mission og et ran.

Deretter fikk jeg og en annen kar mission failed, og vips så har jeg 54k igjen.

 

Mister man penger for å feile på missions, eller er det en sync-bug som gjør at jeg mister penger? (evt noe helt annet)

Lenke til kommentar

Nok en gang ble karakteren min slettet :/ noen andre som sliter?

 

Prøvde å starte GTA Online, og kom rett inn på første forsøk. Klarte nesten å vinne billøpet i starten, men drittbilen bestemte seg for å slenge helt rundt uten noen spesiell grunn ved to anledninger - siste i aller siste sving, rett før mål. Gikk etterhvert inn i en klesbutikk, men da kræsjet adapteret jeg bruker for å koble PS3en til nettet.

 

Koblet heller internettkabelen direkte til PS3en, men karakteren var slettet. Lagde like greit en ny og prøvde å starte, men da står det bare "Loading session..." uten å få noe mer. Etter å ha loaded i fem minutter uten at noen skjer slo jeg av PS3en, satte kabelen tilbake i PCen og gav opp. Vil nok prøve GTA Online igjen om en stund, men det blir ikke med det første.

Lenke til kommentar

Det med Lamar? Jeg kjørte bare mot han uten andre spillere.

 

Det ja. Var nok en bug.

 

Klarte å komme inn nå endelig etter sikkert 10 forsøk.

 

Neste problem, hvordan lagrer man? Automatisk?

 

Enda et spørsmål, velget man server man spiller på selv. Var inne med 2 andre i stad, litt kjedelig. Spiller på xbox.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...