Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.


Anbefalte innlegg

Takk for tips. Bruker konsekvent telefonen til å ta ut/inn penger nå. En ting å notere seg;

selv om du er i passive mode kan andre folk angripe deg når du sitter i bil. Så om du skal på do, sjekke noe på nettet med telefonen, svare på meldinger i XBOX Live/PS3-greiene, gå ut av bilen først. Da er du trygg.

 

I tillegg kan du via hurtigmenyen (holde inne Select på XBOX) velge at kun du, crew eller venner kan ta bilen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk tilbake karakteren min nå, men han hadde tydelig blitt svært stresset over alle problemene med cloud-greia så han valgte å ta et kjønnsskifte. Så nå løper jeg rundt med ei berte.

 

Er faktisk mannekropp med damehode. Skikkelig ungdomspøbel. Ser jo ikke digg ut i det hele tatt.

Endret av Wiciwato
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Takk for tips. Bruker konsekvent telefonen til å ta ut/inn penger nå. En ting å notere seg;

selv om du er i passive mode kan andre folk angripe deg når du sitter i bil. Så om du skal på do, sjekke noe på nettet med telefonen, svare på meldinger i XBOX Live/PS3-greiene, gå ut av bilen først. Da er du trygg.

 

I tillegg kan du via hurtigmenyen (holde inne Select på XBOX) velge at kun du, crew eller venner kan ta bilen.

Da kjører de over deg.

Lenke til kommentar

hadde en del problemer med cloud serverene i går, men etter en stund ga jeg opp og spilte litt singlepalyer, helt til jeg la merke til at cloud server connection begynte i singleplayer. når den var ferdig så fant jeg endelig igjen en av de 20 karakterene jeg lagde til online og jeg kunne starte og spille uten problemer.

 

Cloud server connection starta med en gang jeg kom inn i singleplayer.

Lenke til kommentar

hadde en del problemer med cloud serverene i går, men etter en stund ga jeg opp og spilte litt singlepalyer, helt til jeg la merke til at cloud server connection begynte i singleplayer. når den var ferdig så fant jeg endelig igjen en av de 20 karakterene jeg lagde til online og jeg kunne starte og spille uten problemer.

 

Cloud server connection starta med en gang jeg kom inn i singleplayer.

 

Fant du alle du hadde laget, eller kun den siste du spilte på?

Lenke til kommentar

Blir nok mye Online fremover, gleder meg litt til helgen!!

(Det er nesten så jeg mistenker at Rockstar har lagt mer i denne modusen enn i Singleplayer.)

 

Blir nok mye Online fremover, gleder meg litt til helgen!!

(Det er nesten så jeg mistenker at Rockstar har lagt mer i denne modusen enn i Singleplayer.)

 

Det hadde ikke vært så rart. De er vel som EA Sports i tankegangen de også. Online = Profitt.

De skaper gode kundeverdier ved å lage en bra online modus, mens de klarer å maksimere fortjenensten.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

 

Supert! Det var den eneste jeg brukte tid på å fikse i trynet, haha :)

det er vel ikke 100% sikkert at du finner den du spilte mest på, i mitt tilfelle var det den eneste jeg kom langt nok på til at den ble savet.

 

en kompis mista den han hadde spilt mest på fordi han hadde gått forbi løpet med flere karakterer.

Endret av XfsB
Lenke til kommentar

Hver gang jeg joiner online, eventuelt failer å joine en venn/crew og joiner en annen session, skjer det noe rart.

 

Når jeg går ut av bilen min, kommer det en eksakt kopi (helt ned til nummerskiltet!) nedi gata. Den jeg nettop gikk ut av kan jeg bruke - da får jeg feilmelding om at "you cannot use this personal car", enda den er merket på kartet som min.

 

Når jeg setter meg inn i den kopien som dukker opp nedi gata, hopper ikonet som sier at dette er min bil, bort til kopien jeg nettop satte meg inn i.

 

 

De har noen kinks to iron out.

Lenke til kommentar

 

 

Det hadde ikke vært så rart. De er vel som EA Sports i tankegangen de også. Online = Profitt.

De skaper gode kundeverdier ved å lage en bra online modus, mens de klarer å maksimere fortjenensten.

Så lenge singel-player er så bra som den er, kan de gjøre hva fanken de vil med online-biten for min del. :) Jeg håper bare de neste gang velger å lage et rent single-player GTA6 og et rent GTA Online.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...