Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"waiting for other players" på første mission, det det billøpet.

 

Noen tips for å komme forbi...?

Nope. Enten blir du å vente lenge også blir du kastet tilbake til SP.. Eller så kanskje det starter. Jeg var der selv i 20 min, så ble jeg kasta tilbake til singelplayer.. Nå er jeg på loading og har vært der omtrent like lenge.

Lenke til kommentar

In other news har jeg fått gratis pistol 0.50 med flashlight, suppressor og extended clip. Og gratis bullpup shotgun med alt av upgrades. Begge to rosa såklart.

Og jeg klarer ikke ta av meg masken.

Og jeg har fått spilt første pvp brettet endelig.

 

Tok bare fjorten timer å komme seg så langt =p

 

Edit: og der var karakteren min borte vekk. Gr.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Slet med å kjøre fort med biler tidligere i dag, virket som alle bilene ikke klarte mere enn 50% av normalt. Restartet spillet, etter det er brukeren min borte... Kjedelig når jeg var på level 15.. Lagde ny bruker og nå kommer jeg ikke forbi starten mere...Uansett...Legg meg til på xbox (olsken) hvis du er i 20-30 årene.

Lenke til kommentar

Olsken: kan godt være fordi du er vant til SP, der alle karakterene har ganske god driving skill, spesielt litt uti spillet, mens din online char antageligvis har rundt 1-2 bars med driving skill.

 

Jeg kjørte normalt fort til det endret seg de siste 15min før jeg ikke orket mere, var som å kjøre i 2. gir..

Lenke til kommentar

Kom meg endelig online, og har gjort en obligatorisk (?) team deathmatch. Det gikk jo heller dårlig når alle motstanderene hadde høyere level, bedre våpen, og campa..

 

 

 

Gikk innom en ammunation for å teste fire range, og kom i en duell med en annen. Beste av tre runder med minigun - tror ikke han fatta pointet, så jeg vant den lett, og fikk litt penger. Spillet ble lagret. Og jeg skulle angivelig ha til sammen rundt 11.000 på konto, samt et par tusen i lomma.

 

Spillet frøs... Restartet XBOXen og kom meg inn igjen. Bankkontoen var tømt, og jeg hadde bare pengene i lomma!? :hrm: argh..

 

 

Dro til en minibank for å sette inn det bittelille jeg hadde igjen. Der stod det så klart en kødd og ventet, tok meg point blank. Så nå er jeg blakk.

 

Gleder meg til alle disse "bad sports" blir flyttet til sine egne games!

Endret av OlaHaldor
Lenke til kommentar

Hvordan kan jeg velge en minibank lenger unna/annet sted? Jeg brukte den quick menu-greia med SELECt knappen og ATM, så var det den første som kom opp.

 

Tok Passive mode på nå. Hjalp ikke stort det? Kjørte inn i en car wash fordi bilen trengte en vask, så kom det en annen joker og plaffa meg ned når jeg satt fast i en cutscene. :hrm:

 

 

Gleder meg veldig til jeg faktisk får til å spille med crewet mitt. Det blir andre boller!

Endret av OlaHaldor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...