Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ukens Brawl vinnes ved å ikke spille kort..

Trykket bare på End Turn, da jeg bare måtte vinne så da "vant" jeg uten å gjøre skade eller spilel kort

Skrevet

Dubious: Hvorfor spiller du en brawl du sier er dødskjedelig? Ja du kan vinne veldig enkelt med samtlige klasser, men det er jo ikke poenget med brawlen da.

Gjorde en shaman daily der i dag og endte opp på 336 dmg, på runde 20. Kunne fått langt mer om jeg ikke kastet bort ressurser. Når du får kontroll på brettet og spiller thunder bluff valiant så er det bare å peise på hehe.

Skrevet

Jeg spiller stort sett bare Brawl og jeg må jo kvitte meg med questene på en måte

Denne Brawlen er den verste jeg har spilt og ja, jeg kommer til å gjøre den noen ganger til, men kun for quests

Skrevet

Sikkert allerede viden kjent, eller bedre måter å nøytralisere brettet på, men:

Venter til byen har fullt brett og silence all (enemy) minions. Skjedde tilfeldig, men fungerte veldig bra for meg.

Skrevet

12., altså i morgen, ikke kommet i America ennå heller 

Tavern Brawl = Constructed, unngår paladin som pesten (divine shield er OP)

Merkelig at det står 11. er release, men det er kanskje USA og da pga timezone blir det 12 her.

Skrevet

Blizzard er ikke så god på informasjon. Leser 11. august i launcheren, men når du skal lese nyheten så står det plutselig 12. august, så jepp. Er ute i NA nå. Ute i EU i morgen en gang.

Skrevet

Morsom brawl egentlig.

Tror jeg har spilt alle classes untatt warrior. Shaman virker litt svak.

Var på 0g 29/7, men trur jeg får til å kjøpe Karazhan-wings mer eller mindre dagen de launches til å starte med, nærmere innen uka de par siste. Trodde ikke egentlig spillet var så f2p-vennlig som det.

Skrevet

Så det er 4 wings til 700g/49kr stykk, eller hele Karazhan for 140kr.

Det blir 140kr for 2800g, eller 20g/kr, og altså 5kr per pakke (100g/stykk). 

Så som vanlig er det best å bruke kr på adventure og gull på pakker, hvis man bruker begge deler til å kjøpe ting :)

Skrevet

Dersom man spiller dette spillet mye, så har man nok gull til å kjøpe både pakker og adventures. Men ja, jeg skjønner poenget ditt.

For min egen del, så finner jeg nok frem mitt Mastercard. Har ikke spilt noe særlig i det siste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...