Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja var ikke spesielt morsom denne brawlen, men er i hvert fall noe annet enn gjenbruk så det er positivt. Tenkte warlock var noe mange ville velge her, så gikk for freeze mage og vant greit første kampen. Tror det holder for min del.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lekte litt med tanken på echo mage, men har ikke orket å teste det. Ellers er det synd trist leit for warrior da, det er jo en populær klasse så synes ikke de trenger noe spesiel drahjelp i brawlen, og du leder helsemessig om du har 30 armor og 15 helse kontra en som har 20 helse, slik er det bare.

 

AtW

Ikke nødvendigvis enig. Hvis Warrior har 5 armor og 30 liv og mage har 5 minions og 30 liv så sier fremdeles brawlen at warrior leder (spillte mot mech mage)...

Skrevet

Har ingenting med armor å ikke å gjøre, da bør du kritisere at ledelse bestemmes av liv i stedet for antall minions.

 

AtW

Jeg liker det. En fin mekanikk å spille rundt.

 

Jeg spiller mange våpen og/eller kort som skader min egen hero. Prøve å ligge rett under grensen helt til jeg har overlegen board control.

Skrevet

Oil rogue er fint i denne brawlen. Motstanderne reduserer jo hpen sin selv, og spillene varer gjerne en del runder, så det er lett å få kortene du trenger for å komboe dem ned. 

Skrevet

Spilte en liten runde igår, tok warlock og fikk vekk 4 hp slik at jeg endte opp på 26 og motstanderen hadde 30, fikk fortsatt ingen minion...

Får det bare på starten av turen din, så hvis du i løpet av turen din eller motstanderen sin blir redusert nok i liv, får du fremdeles ikke minion før starten av neste turen din.

 

Det samme ser ut til å gjelde hvis du på slutten av din tur har lite nok liv, men motstander skader seg selv på sin tur.

Skrevet

Det er bare hvis du har 4hp mindre når din tur starter. Alt annet er irrelevant. Altså vil det ikke spawnes en minion hvis du har 26 og motstander 30 etter din tur og motstander har enten skadet seg selv eller healet deg(zombie f.eks.) før det er din tur igjen.

Skrevet (endret)

Paladin i arena, legger ut murlock knight og spawner en ny murlock knight, neste runde ser bordet slik ut:

HnX4Shj.jpg

 

RNG vant kampen...

Endret av UriasX
Skrevet

Ja det er i overkant mye slikt i hs. Og Urias, det verste er jo at du har et par bra kort på hånden der også, men likevel ikke har noen mulighet. Slikt svir. Spilte arena selv i går, for første gang på veldig mange måneder. Jeg fikk en ganske bra deck og kampene var jevne men gode. Ikke noen syke komboer, 3 flamestrikes på rad eller annen griseflaks, bare kort mot kort. og jeg spilte bra. Det var faktisk forfriskende lite aoe, og siden jeg hadde en bra deck så vant jeg de første 6 kampene. Men da begynte tullet som gjør at jeg holder meg unna arena. Da dukket de syke deckene opp, og folkene med griseflaks. Gikk 1-3 etter det og endte på 7-3, noe som forsåvidt er bra nok det etter å ikke ha spilt arena på så lenge.

 

I dag var det tilbake til ranked, men etter 7 kamper mot facehuntere og secret paladins så orka jeg ikke mer. Eller, møtte en "casino mage" også som spilte mana wyrm på runde 1, etterfulgt av unstable portal og Mukla på runde 2 på et ellers tomt brett. Game over.

Skrevet

Ja det er i overkant mye slikt i hs. Og Urias, det verste er jo at du har et par bra kort på hånden der også, men likevel ikke har noen mulighet. Slikt svir. Spilte arena selv i går, for første gang på veldig mange måneder. Jeg fikk en ganske bra deck og kampene var jevne men gode. Ikke noen syke komboer, 3 flamestrikes på rad eller annen griseflaks, bare kort mot kort. og jeg spilte bra. Det var faktisk forfriskende lite aoe, og siden jeg hadde en bra deck så vant jeg de første 6 kampene. Men da begynte tullet som gjør at jeg holder meg unna arena. Da dukket de syke deckene opp, og folkene med griseflaks. Gikk 1-3 etter det og endte på 7-3, noe som forsåvidt er bra nok det etter å ikke ha spilt arena på så lenge.

 

I dag var det tilbake til ranked, men etter 7 kamper mot facehuntere og secret paladins så orka jeg ikke mer. Eller, møtte en "casino mage" også som spilte mana wyrm på runde 1, etterfulgt av unstable portal og Mukla på runde 2 på et ellers tomt brett. Game over.

Ja decket jeg spilte med var ikke noe spesielt bra, men en god del solide minions og veldig fin kurve. Manglet som vanlig all form for AoE, og min eneste hard removal i Hex dukket aldri opp. 

 

Gikk 5-0 før jeg møtte en paladin der vi hadde en ekstremt spennende kamp som han vant fortjent til slutt, før jeg til slutt endte opp 6-3. Andre tap ble mot den Paladinen du ser på bildet over og den tredje mot en constructed tempo mage omtrent...

Skrevet

Ja, murloc knight synes jeg har gjort arena verre, har skjedd flere kamper at jeg ikke leder på board, en paladin legger ut murloc knight, og spawner en ny murloc knight, game over. Det er irriterende med ett kort som så til de grader låser kampen om du ikke leder på akkurat det spørsmålet.

 

AtW

Skrevet

Spesielt siden paladin var så sterk fra før av. Hvorfor ikke gi et kort som Murloc Knight til Warrior for eksempel? Er det noen som hadde trengt en boost i arena og en "belønning" for å bruke hero power så er det jo dem...

Skrevet

Men de går jo ikke inn for å balansere arena, siden det er så random at det er umulig å balansere/kontrollere. Så skulle de gi det kortet til warrior så måtte det ha vært med bakgrunn for det som skjer i constructed, og at warrior i så måte trengte et slikt kort der.

Skrevet

Det ville i hvertfall hatt mulighet til å lage en ny type warrior i Murloc warrior :p

 

Det var vel ikke noen større grunn til å gi den til Paladin uansett, virker fullstendig random og like malplassert der.

Skrevet

Men de går jo ikke inn for å balansere arena, siden det er så random at det er umulig å balansere/kontrollere. Så skulle de gi det kortet til warrior så måtte det ha vært med bakgrunn for det som skjer i constructed, og at warrior i så måte trengte et slikt kort der.

 

Uenig, det er ikke umulig å balansere Arena.

 

AtW

Skrevet

 

Men de går jo ikke inn for å balansere arena, siden det er så random at det er umulig å balansere/kontrollere. Så skulle de gi det kortet til warrior så måtte det ha vært med bakgrunn for det som skjer i constructed, og at warrior i så måte trengte et slikt kort der.

 

Uenig, det er ikke umulig å balansere Arena.

 

AtW

 

Enig med ATW, det er ikke umulig å balansere arena. Hvis de hadde tenkt seg litt mer om mtp spesielt common class cards så hadde det blitt jevnere. Nå har Paladin så godt som alle de beste valgene sine på common, mens f.eks Warrior fikk Bolster å leke seg med i TgT...

Skrevet (endret)

26 Legendary.

2  Faceless manipulator

2  Innervate

 

Runde 8: Priesten bruker faceless manipulator på min ragnaros, Power word shield på ragnaros ( Han dreper min ragnaros med sin egen )

Runde 9: Jeg kaster ut Sylvanas for så og vinne tilbake ragnaros (33% sjans for og få ragnaros tilbake)

Runde 10: Jeg bruker 2 faceless manipulators på min 8-10 Ragnaros som jeg stjal med sylvanas

Hearthstone_Screenshot_09_28_15_17_53_44

Endret av Eriksendrul
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...