Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Kanskje ikke umulig å balansere arena til en viss grad, altså med enkeltkort, men etter min mening er det umulig å balansere både constructed og arena. Med mindre de begynner å lage eksklusive kort for hver mode.

 

Men er enig i at murloc knight til paladin er et rart valg siden ingen andre klasser har egne murloc kort. Og skal du gi det kortet til noen så må det da være en klasse som ikke oser av kreft, og som ikke fikk det mest kreftbefengte kortet i hele tilleggspakka. Men det er jo Blizzard i et nøtteskall. Det er tydeligvis slik de vil ha det. Til og med Dr. Boom lever videre uten nerf i sikte. Jeg møter på Boom i nesten hver eneste kamp nå, og bottene hans voldtar meg hver eneste gang. På sitt verste er Boom så OP at det er ikke morsomt engang, men igjen, det skal tydeligvis være slik. Folk spiller jo likevel. Jeg feks sitter og syter og klager hver gang jeg spiller. I dag feks slet jeg med å fullføre en 2-win quest mens jeg vekslet mellom priest og paladin. Møtte lite annet enn perfekte svar, Dr. Boom og perfekt rng i ranked. Aldri aoe når jeg trengte det, og aoe når jeg trengte noe annet. Likevel logger jeg nok inn i morgen for å gjøre neste daily quest.

 

Det er syke greier, og Blizzard er eksperter på slikt :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje ikke umulig å balansere arena til en viss grad, altså med enkeltkort, men etter min mening er det umulig å balansere både constructed og arena. Med mindre de begynner å lage eksklusive kort for hver mode.

 

Men er enig i at murloc knight til paladin er et rart valg siden ingen andre klasser har egne murloc kort. Og skal du gi det kortet til noen så må det da være en klasse som ikke oser av kreft, og som ikke fikk det mest kreftbefengte kortet i hele tilleggspakka. Men det er jo Blizzard i et nøtteskall. Det er tydeligvis slik de vil ha det. Til og med Dr. Boom lever videre uten nerf i sikte. Jeg møter på Boom i nesten hver eneste kamp nå, og bottene hans voldtar meg hver eneste gang. På sitt verste er Boom så OP at det er ikke morsomt engang, men igjen, det skal tydeligvis være slik. Folk spiller jo likevel. Jeg feks sitter og syter og klager hver gang jeg spiller. I dag feks slet jeg med å fullføre en 2-win quest mens jeg vekslet mellom priest og paladin. Møtte lite annet enn perfekte svar, Dr. Boom og perfekt rng i ranked. Aldri aoe når jeg trengte det, og aoe når jeg trengte noe annet. Likevel logger jeg nok inn i morgen for å gjøre neste daily quest.

 

Det er syke greier, og Blizzard er eksperter på slikt :p

 

Det er ikke riktig, shaman har sin egen murloc.

 

AtW

Lenke til kommentar

Det er ikke riktig, shaman har sin egen murloc.

 

AtW

 

Ja det er sant, og shaman har jo også Neptulon som er et slags murloc kort selv om han selv ikke er en murloc. Men likevel litt rart å lage ett nytt murloc kort i hele tilleggspakka, og så i tillegg legge det til en spesifikk klasse. Jeg klager ikke forøvrig. Det siste vi trenger er enda flere aggro decks..

Lenke til kommentar

Eriksendrul: Hva slags decks møter du i casual? Savner å spille med morsomme gimmick decks, men det er jo klin umulig i ranked.

alt mulig rart, alt fra seriøse folk som tester bra decks til nye sillere og andre som prøver "gimmick" decks. Jeg har hatt det mye morro med Rogue med burgle,beneth the grounds osv. Du taper ikke noe på og lage idiotiske deck og spille dem i unranked uansett. Jeg lagde et deck med 18 legendary på druid og kom meg fra rank 20 til 15 med det og det var ikke spesielt bra men veldig morro :p 

Lenke til kommentar

Gikk shaman i arena og trodde jeg hadde fått til et relativt bra deck (Hadde Chillmaw + etpar drager og Icehowl) Ikke de beste legendaries men de fungerer til sitt bruk!

Går 2-0 før det snur og jeg ligger 2-2 etter å ha blitt valset ned av en mage og en druid. Etter dette snur det heldigvis igjen og jeg ender opp med 7 wins på rad før en constructed aggro paladin avslutter moroa og stillingen blir 9-3. 

Deilig med litt flaks igjen etter at forrige run var det dårligste Priest draftet jeg har sett noen gang og gikk 2-3:

 

Zh8oPaF.jpg

 

Ingen SW:Pain/Death, Clerics, Dark cultist, Holy Nova, PW:Shield, Mind Control eller noen damage spells overhode. Fikk heller ikke tilbud om noen av dem heller...

Lenke til kommentar

Noen som har fått med seg hva som ble lastet ned/endret i dag ? Så ut som en patch på ca 1 gb 

På google play står det følgende for android appen: 

-New card backs added: Exodar, Power Core

-The last player dueled will once again show up in the Friends List

-Typing TGT or The Grand Turnament now correctly filters cards from that expansion

-Cards that produce other cards now properly create golden versions when used on a target that is a golden card

-New animations have been added

Various audio, visual and UI issues have been resolved

Lenke til kommentar

Artig ting jeg ikke har tenkt på,

 

En shaman spilte Kel Thuzad mot meg mens jeg hadde justicar trueheart ute, Jeg brukte da equality og avenging wrath,

 

Slo shaman for 6 dmg med justicar og han var nede på 11. 

 

Her kommer det jeg ikke tenkte over. Han bruke Earth shock på justicar truehearth som nå bare hadde 1 hp. men siden den siliencer først så fikk Justicar tilbake 2 hp for så at den gjorde 1 dmg :D  Endte opp med en 6-2 justicar + våpen og cons = win =)

Lenke til kommentar

Annoy-O-Tron vs Boom bot tror jeg må være den dårligste brawlen hittil...

 

AoT har et rent mech-deck med support spells og våpen, med hero power til å gi minion med laveste angrep divine shield + taunt. Det gjør at en minion ikke bare kan gå 2 for 1, men gjerne 3->4 for 1 før den dør. Boom bot har fullt av random kort + en hero power som gjør 2 skade random på motstander sin bane, så for å vinne må du ha RNJesus på laget ditt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...