Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet med denne brawlen er at alt stort sett er avgjort etter de to første turene. Hvis du som boom bot ikke får en 1 drop når annoy starter med coin så blir det coin 2-drop fra han sin side, og har du ikke removal for den men må legge ut din egen 2 drop så kan han bruke hero power og trade sin mot din og kun miste divine shield. Da har du stort sett tapt kampen allerede.

 

Klart, du kan jo håpe på at de to skuddene fra egen hero power treffer minion begge ganger, men det er da 1/4 sjanse for det, og hvis 3/4 slår til er du fucked...

Lenke til kommentar

Var ikke så verst denne, men det er så klart fordi jeg vant de 4 første ;) Det virker som om Annoy-o-Tron fikk en brukbart sammensatt mech deck, mens Boom Bot bare fikk en haug med random mechs/spells. Og selv om jeg også vant med Boom Bot så er du helt avhengig av å ha feks removal spells i starten, noe jeg hadde plenty av. Da er plutselig hero power til Annoy ubrukelig.

 

Edit: Det ble faktisk ganske balansert til slutt for min del. Vant endel med begge og satt også med ubrukelige hender med begge. Som vanlig er rng i førersetet, men sånn er det bare.

Endret av Golamesh
Lenke til kommentar

Problemet med denne brawlen er at alt stort sett er avgjort etter de to første turene. Hvis du som boom bot ikke får en 1 drop når annoy starter med coin så blir det coin 2-drop fra han sin side, og har du ikke removal for den men må legge ut din egen 2 drop så kan han bruke hero power og trade sin mot din og kun miste divine shield. Da har du stort sett tapt kampen allerede.

 

Klart, du kan jo håpe på at de to skuddene fra egen hero power treffer minion begge ganger, men det er da 1/4 sjanse for det, og hvis 3/4 slår til er du fucked...

Boom Bot har veldig mange superoffensive kort. Kjenner meg ikke igjen i din analyse i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Enda en bug i dag. Motstanderen hadde knife jugler og den ridderen som legger alle secrets på bordet. Den ene secreten satte livet på min dr.boom til 1 da jeg la han på birdet.

 

Han gikk face neste runde.

 

Da jeg neste runde skulle angripe ridderen med dr.boom så ble secreten hvor det blir spawnet en 1/2 som ny target aktivert. Jeg skjønte jo da med en gang at jeg hadde tapt.

 

Men, så skøyt hans knife jugler på en av mine boom bots, som igjen traff og drepte den nye 1/2 targeten. Så da ble angrepet til dr.boom avbrutt. (Her kommer bugen) Dette førte til at dr.boom hang seg opp på midten av bordet.

 

Jeg fikk ikke angrepet med han igjen, men han døde ikke. Jeg spawnet da en knife jugler og coghammer våpenet som gav knife jugleren taunt og divine shield.

 

Knifle jugleren står nå under dr.boom. så under neste runde så ropet paladinen jeg spilte mot. Lurer på om spillet buget seg så han ikke fikk gjort noe som helst. Det endte hvertfall med at jeg vant runden etter!:D

 

post-113801-0-79418500-1443773283_thumb.png

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...